komentarze
  • 1. skyler
    • 2008-09-29 00:53:11
    • *.range217-42.btcentralplus.com

    dziwne są te kontrole - zapowiedziane z takim wyprzedzeniem

  • 2. niza
    • 2008-09-29 06:53:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no właśnie, powinny być z zaskoczenia, a informują o tym zespoły i z resztą wszyscy o tym wiedzą

  • 3. pietrek
    • 2008-09-29 07:29:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem te kontrole są jak najbardziej potrzebne

  • 4. Voight
    • 2008-09-29 09:16:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Potrzebne są bo miedzy innymi BMW jest podejrzewane o wprowadzenie nowych elementów zwiększających liczbę KM.

  • 5. s_4
    • 2008-09-29 09:34:25
    • *.171.240.33.dsl.crowley.pl

    jak to możliwe że BMW zwiększyło liczbę KM, a nadal jest za Ferrari i Mackiem, pozatym na początu sezonu, było równe z Ferrari i lepsze od Macka więc nie sądzę żeby zwiększyli liczbę KM, no chyba że zmniejszyli... ;)

  • 6. jasiu24
    • 2008-09-29 09:53:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    to teraz wyjdzie na jaw ,że zabrali jeden cylinder Robertowi i dali Nickowi He He

  • 7. aantonwiosna07
    • 2008-09-29 10:09:02
    • *.51.205.90

    potrzebne ale z zaskoczenia

  • 8. fezuj
    • 2008-09-29 11:16:40
    • *.inowroclaw.mm.pl

    A może taki silnik jest plombowany po ostatnim wyścigu i nie ma możliwości aby cokolwiek w nim wymienić "na orginał " więc kontrola nie jest tajemnicą bo nic nie da się ukryć

  • 9. pz0
    • 2008-09-29 11:31:18
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    del - ''Zgodnie z przepisami podczas tego sezonu nie można dokonywać zmian technologicznych w silniku, musi on być taki sam, jak ten dostarczony do FIA przed początkiem sezonu''. Trochę to inaczej. Przecież silniki mocno się rozwijają. Zmiany można robić. Po takiej zmianie dostardcza się fo FIA elementy, które ulegają zmianie, a FIA je akceptuje i taki silnik z poprawkami dokonanymi w trakcie sezonu też jest OK.

  • 10. Voight
    • 2008-09-29 12:32:30
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Dokładnie Pz0, dokładnie. Nie jest tajemnicą, że czołówka wykorzystuje takie dozwolone zmiany, które mają poprawić niezawodność do przypadkowego podniesienia mocy. Jedynie Renault tego nie robi i widać efekty.

  • 11. Zerd
    • 2008-09-29 13:24:06
    • *.adsl.inetia.pl

    a może poszli do lasu

  • 12. conrad30
    • 2008-09-29 13:44:03
    • *.ssp.dialog.net.pl

    pz0-no nie do końca.Silnik ma być cały czas taki sam.Można dokonywać przeróbek niektórych jego podzespołów które mogą zwiększyć efektywność ale silnika nie można modyfikować.

  • 13. walerus
    • 2008-09-29 15:22:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Będzie inny - bo oblepiony Singapurskimi muchami nocnymi..... i ćmami....

  • 14. dex
    • 2008-09-29 19:29:27
    • *.50.54.34

    muchy ciągną do ....e nic :D

  • 15. walerus
    • 2008-09-29 21:35:52
    • *.adsl.inetia.pl

    eee- Alonso też miał cały przodek w muchach....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo