komentarze
  • 46. totalfun
    • 2008-08-25 14:59:48
    • *.nsm.pl

    A moim zdaniem jeśli chodzi o kontrakt Roberta to wszystko rozbija się o to czy Kimi będzie dalej chciał się ścigać czy nie. Stąd takie opóźnienie (bo przecież BMW już dawno podpisałoby kontrakt z Kubicą-nie on tutaj jest na wylocie). Sytuacja zapewne wygląda tak, że aby dać sobie trochę czasu menadżer Roberta ustalił zaporową cenę na którą nie stać BMW. I sytuacja jest patowa. Pozostaje nam tylko czekanie........uuuhhh

  • 47. Moralez
    • 2008-08-25 16:07:01
    • *.gprs.plus.pl

    Co do Roberta to jestem przekonany, że w przyszłym roku pozostanie w bmw, Theissen szczyci się tym, że odkrył i zatrudnił Roberta i nie będzie chciał go puścić do innego zespołu. Z kolei Nick jest ewidentnie do wymiany, uważam, że jego słabe wyniki w tym sezonie są spowodowane brakiemkontroli trakcji, i nieumiejętniością przystosowania się do nowych warunków, kłopoty z szybkim rozgrzaniem opon to tylko część prawdy - a kto za Nicka? no właśnie trudno powiedzieć, czy Alonso? - może....jeżeli Fernando stwierdzi, że w przyszłym sezonie nie ma szans na znaczące ulepszenie bolidu Renault i szansy na walkę o mistrzostwo, jest nadzieja, że zdecyduje się przejść do BMW, który notuje znacznie większy progres, z drugiej strony KUbica i Alonso to dwie bratnie dusze, i do tego kumple, ale czy to dobry pomysł, żeby w jednym zespole były dwie tak wyraziste indywidualności?

  • 48. darecky3
    • 2008-08-25 16:08:56
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    dobre rady kto kogo ma zatrudnic zostawcie . BMW dobrze wie kogo ma zatrudniac i kto ma dla nich jezdzic. Decyzje juz zapadly dawno tylko ich nie oglaszaja by nie robic zbyt wiele zamieszania. Prawie wszystkie teamy wstrzymuja sie od ogloszenia etatow , wiec czy alonso, kubica czy heidfeld wasze rady pojda tylko w powietrze bo i tak ich nikt nie slucha. BMW dobrze wie co robi. Marketing jak i prace rozwojowe oraz planowanie sezonu przerasta wasze najbystrzejsze spostrzezenia sprzed telewizorow. Jesli przykladowo heidfeld gorzej jezdzi to dla was ma jak zwykle wymowki. Czy ktos z was chociaz wie ile sensorow posiada bolid f1 BMW? To sluzy telemetrii a ona jest najwazniejsza i jesli samochod zle sie sprawuje badz wystepuja klopoty z oponami to telemetria natychmiast to wylapuje. Chocby przykladowa "reklamowka" w samochodzie Kubicy. Jesli Nick kiepsko wypadl to przed telewizorem pozostaje wam wersja kierowcy co zaraz jest oczywiscie postrzegane jako wymowka ale mechanicy doskonale wiedza o czym mowa bo maja tego elektroniczne potwierdzenie. Wiem ze to miejsce dla wszystkich i kazdy wypowiada sie tylko o tym co mysli ale te mysli musza miec jakies podstawy zeby nie tylko proznie bablac dla bablania. Pozdrawiam

  • 49. prolim
    • 2008-08-25 17:23:36
    • *.centertel.pl

    darecky3 - to po co się kolego udzielasz? "BMW wie", "Nick wie", "mechanicy wiedzą", "telemetria powie wszystko". A Ty może coś wiesz? Czy tylko bablasz dla bablania? Niech każdy mówi co myśli, czasami są ciekawe rzeczy i sensowne, nie wszystkie, ale są perełki. Dla mnie strategia Alonso jest jasna, chce podpisać kontrakt na rok, żeby zorientować się w sytuacji na torze po zmianach i chce ewentualnie przeczekać ten rok kontraktu Raikonena, ale dla mnie nie jest takie oczywiste, że wszystko zależy od decyzji Raikonena, jeżeli dalej tak pójdzie to być może Ferrari samo zrezygnuje z jego usług, bo obok Piquet'a, Heidfeld'a, Bourdais'a to największe rozczarowanie jak dla mnie.

  • 50. Budyn_F1
    • 2008-08-25 18:09:40
    • *.199.253.213

    trzymaj formę ROBSON trzymaj FORMĘ

  • 51. darecky3
    • 2008-08-25 18:42:54
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    prolim no wiele nie wniosles, a moj koment dotyczy akurat pewnych wypowiedzi, przeczytaj sobie watek to bedziesz wiedzial

  • 52. darecky3
    • 2008-08-25 18:48:55
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    aha prolim zapomnialem dodac ze walnoles z tymi sponsorami jak dzik w drzewo, pewnie tyle sie doczytales na bolidzie i "pojechales konkretami". Nie odbieraj tego zebym cie na sile chcial sprowokowac albo jakos urazic ale z tymi sponsorami to nie za ciekawie ci wyszlo a zwlaszcza Petronas....pozdrawiam

  • 53. dziarmol@biss
    • 2008-08-25 19:22:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-08-25 01:37:06 prolim z tego co już tu pisano to bank santander przymierzał się raczej do ferrari chyba od 2010 ale glowy nie dam

  • 54. prolim
    • 2008-08-25 19:54:52
    • *.centertel.pl

    dziarmol - wiem, że pojawiły się pogłoski związane z Santander i Ferrari, ale to tylko plotki, równie dobrze może być to samo z BMW lub Hondą:).
    darecky3 - tak? To co z tymi sponsorami? Czy to też tylko mechanicy wiedzą? Telemetrii wybacz, ale nie mam... Intel daje 20mln dolców na sezon plus kolejne 20 mln dolców w technologii informatycznej, Petronas to nie wiem, ale dostarcza im smary itp. plus jakąś gotówkę, ponoć się wycofują powoli, ale mają jeszcze pewne umowy podpisane z BMW. Zresztą, skoro Malezja była domowym wyścigiem BMW tzn. że jest coś na rzeczy, poza tym ten ogromny napis PETRONAS na bolidzie.. Tak oglądam F1. Ale kolega darecky3 ma pewną tajemną wiedzę, wynikającą z telemetrii, ale jak zwykle ktoś coś wie, ale nie powie. Cóż, nie mówię, że jestem nieomylny, ale jeżeli twierdzę, że coś więcej wiem, to przynajmniej staram się to zaprezentować, a nie, wiem ale nie powiem.

  • 55. darecky3
    • 2008-08-25 20:48:45
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    prolim telemetrie tlumaczyl juz nawet sam Kubica. Jestem przekonany ze w sieci na youtube na pewno to znajdziesz. Po drugie to nie ja jestem od interpretowania telemetrii lecz mechanicy, po trzecie jesli chodzi o petronas i skoro malezja to taki "domowy" wyscig juz powinien ci dac wiele do myslenia dlaczego. Tu nie chodzi o BMW lecz o sauber i nie o smary lecz o silniki i zdziwil bys sie bo o silniki ferrari (ale to juz inna historia) Owszem jest jednym z przejetych sponsorow ale jego udzial jest wiele mniejszy niz wielkosc loga (spadek po sauber) i w zasadzie wkrotce zniknie, Dell i Deutsche telekom stoja w kolejce, z tego co wiem to dell juz cos tam cos tam, pozdrawiam

  • 56. Orlo
    • 2008-08-25 22:11:24
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Hehe 2 gorsze GP i już Heidfeld do wymiany, a jak w następnym GP będzie wyżej od Kubicy to znaczy że miał farta...Ludzie nie bądźcie tacy pochopni w waszych osądach, bo wnioskując z nich to wy na miejscu szefostwa BMW zmienialibyście kierowcę co 2-3 wyścigi, bo jak se gorzej radzi to go "na śmietnik" i już kogoś na jego miejsce. Takie Renault zaufało takiemu Picquetowi i w końcu zaczął jeździć znacznie lepiej. Nie wywalili go po pierwszych paru niepowodzeniach tylko dali mu szanse na poprawę. Więcej cierpliwości,spokoju i opanowania chłopaki:D

  • 57. prolim
    • 2008-08-25 23:02:10
    • *.centertel.pl

    darecyk3 - i tak nie rozumiem:] nie chce mi się tego drążyć.
    Orlo - z jednej strony niby masz rację, pochopne działania nie są wskazane, ale prześledź sobie w jakich wyścigach Heidfeld punktował: Australia 2 miejsce, gdzie dojechało mniej bolidów niż jest miejsc punktowanych, 2 miejsce w Kanadzie, gdzie jak wiadomo czołówka sama się wyeliminowała, Silverstone też był 2, ale wiadomo, była straszna ulewa i nawet Barrichelo był 3;D no i Niemcy gdzie był 4, ale to tylko dzięki fartowi związanemu z SC. Jedyne dobre wyścigi w normalnych warunkach to Turcja i Bahraj 5 i 4 miejsce. Zatem lwia część ptk jakie zdobył to były takie przyfarcone... Piquet tylko we Francji dobrze pojechał, bo Niemcy to faruch okrutny:).

  • 58. Marti
    • 2008-08-25 23:44:10
    • *.tpnet.pl

    Po tym wyścigu nie jestem juz przekonana, czy skład kierowców BMW na przyszły sezon nie ulegnie zmianie. Kryzys Heidfelda nie minął i nic nie wskazuje na to, aby jego sytuacja miała sie diametralnie zmienić. Co prawda posiada on kontrakt na następny sezon, lecz Theissen na powaznie zastanawia sie nad przedwczesnym jego rozwiazaniem. Cel BMW na 2009 rok jest jasny: walka o tytuł. Aby osiagnąć ten cel, potrzebują dwóch kierowców, którzy regularnie bedą zajmować wysokie lokaty, nie tylko jednego. Uważam, że jeśli Nick będzie musiał odejść w tym roku, to jego miejsce napewno nie zajmie żaden debiutant, tylko doświadczony kierowca...

  • 59. Marti
    • 2008-08-25 23:45:46
    • *.tpnet.pl

    * będą zajmowali :-)

  • 60. darecky3
    • 2008-08-25 23:59:05
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    Marti ja tak sobie tylko gdybam ale jak na moj nos to jednak Nick dlugo juz nie zagrzeje miejsca w BMW. Mario juz po Monako oznajmil, ze pierwsze decyzje o angazach na przyszly sezon zapadly, do tego sam Nick oznajmil ze o sprawach kontraktu na sezon nastepny nie zostal upowazniony mowic, z reguly kierowcy zapowiadaja okres jesli maja wybor, w tym wypadku knebluje mu sie usta. To samo jest z Kubica tyle ze ten nie wyjawia swojej przyszlosci co do zmiany teamu ale nie wyklucza zmiany (takie nieklartowne wymowki) a Mario kilkakrotnie potwierdzil miejsce Kubicy za kokpitem. To sa tylko pewne fakty, ktore jak dla mnie moga przemawiac jedynie ze Kubica czeka na dobra oferte, jesli nie to dalej na przyszly sezon sie nie martwi. Nick takiego komfortu jednak chyba nie ma, ale moze sie okazac tez ze Nick zostanie a Kubica zmieni stajnie. Kto wie, najmniej oczekiwane zmiany zapadaja w najmniej oczekiwanych momentach. Pozyjemy zobaczymy.

  • 61. Leeloo
    • 2008-08-26 00:17:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti a jaki jest wybór w dobrych doświadczonych kierowcach którzy ewentualnie byliby chętni jeździć dla BMW ?

  • 62. Orlo
    • 2008-08-26 09:38:02
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @Leeloo jak to jaki? Ja mógłbym z chęcią dla nich jeździć. Tylko nie wiem czy mieliby dość kasy na pensję dla mnie i nie sądzę aby Robert pogodził się z byciem numerem 2 w teamie:D

  • 63. Leeloo
    • 2008-08-26 11:09:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sorrka zapomniałem :) hehe

  • 64. walerus
    • 2008-08-26 12:00:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    też mam trochę doświadczenia lecz problem ze sponsorami.....

  • 65. pz0
    • 2008-08-26 12:48:54
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Kluczem do wszelkich ruchów jest jak w zeszłym roku Alonso. Dokąd on nie ogłosi gdzie będzie jeździł raczej żadnych poważniejszych informacji nie możemy się spodziewać. Jestem też prawie pewien że skład Ferrari w przyszłym roku pozostanie bez zmian, chociaż Kimi jest nieobliczalny.

  • 66. Moralez
    • 2008-08-26 16:54:33
    • *.gprs.plus.pl

    Orlo napisał: ''Hehe 2 gorsze GP i już Heidfeld do wymiany'' - mam wrazęnie, że nie śledzisz uważnie postępów Nicka w tym sezonie, nie chodzi tylko o ostatnie dwa słabe GP, ale o znaczący spadek formy tego kierowcy, to oczywiste, jeśli porówna się jak Nick jeździł w zeszłym sezonie, i jak ostro w każdym GP rywalizował z Kubicą - a ile razy w tym sezonie Haidfeld wygrał z Kubicą kwalifikacje?, a jeśli już zdarzyło się, że dojezdżał do mety przed Polakiem, to było to wynikiem nadzwyczajnego splotu okoliczności.

  • 67. prolim
    • 2008-08-26 17:12:47
    • *.centertel.pl

    WP.pl powołuje się na f1planet, które twierdzi, że Kubica podpisał roczny kontrakt z BMW;)

  • 68. Marti
    • 2008-08-26 18:50:25
    • *.tpnet.pl

    darecky3 - ja również od ostatniego wyścigu uważam, że obecny sezon jest ostatnim dla Heidfelda w BMW. Z tego co ja wiem, to BMW posiada opcję na Kubicę na 2009 i to oni maja pierwszeństwo do jego usług. Dziś pojawiaja sie kolejne spekulacje, że Robert o rok przedłużył umowę. Poki co trzeba poczekać na oficjalkę. Mozliwe, że Theissen potwierdzi tylko Kubicę, a drugiego kierowcę pod koniec roku. W/g mnie Robert negocjuje przede wszystkim większą gażę, jak i długość nowego kontraktu. Bardzo prawdopodobne (raczej jestem przekonana), że nie chce długoterminowego kontraktu z BMW, gdyż jego celem jest przejscie do Ferrari. Ja uważam, ze w przyszłym roku zwolni się tam jeden kokpit (Raikkonena) i Polak znajdzie się w tym teamie. @ Leeloo - jest wybór: Alonso. BMW potrzebuje nie tylko kierowcy, który posiada doswiadczenia, lecz takze takiego, który potrafi maximum wyciosać z bolidu. Takim kierowca jest Alonso. Obiektywnie to przyznaję :-). Fenando jednak nie podpisze dłuższej umowy niz jednoroczna, gdyż czym prędzej chce znaleźć sie w Ferrari. Wątpię, aby Theissen zgodził sie na roczne "przechowanie" Hiszpana. Mam też pewne wątpliwosci do ewentualnej współpracy Alonso-Kubica. Obawiam się, że mogłoby być podobnie jak z Hamiltonem ;/ Fernando nie moze mieć szybkiego i utalentowanego kierowcy obok siebie, gdyż znowu zacznie uprawiać swoja politykę. @ hot dog - tylko nie krzycz :D

  • 69. piotrek74
    • 2008-08-26 19:34:56
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2008-08-26 18:50:25 Mart-100% popieram

  • 70. prolim
    • 2008-08-26 20:52:50
    • *.centertel.pl

    A ja się nie zgadzam, że Kubica chce za wszelką cenę przejść do Ferrari. Dla niego bardziej się liczy to, żeby mieć topowy bolid, który gwarantuje teraz Ferrari, ale nie wiadomo co będzie w następnym sezonie, być może słabiutka teraz Honda wyjdzie z cienia, albo BMW pokaże potencjał:) i wtedy nie będzie sensu przenosić się. Ten roczny kontrakt to sprawdzian głównie dla BMW:).

  • 71. Orlo
    • 2008-08-26 21:44:47
    • *.8.141.71

    @prolim racja. Za rok czy dwa Ferrari może już nie być tym samym Ferrari co teraz i wtedy nie każdy kierowca koniecznie będzie marzył o przejściu do tego teamu.

  • 72. hot dog
    • 2008-08-26 21:56:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marti- Krzyczec oczywiscie nie bede ba za madre posty to tylko chwalic Pania. Wracajac do tematu oczywiscie takiej opcji wykluczyc sie nie da chodzi mi tu o relacje Alonso-Kubica, jednak zdecydowanie wolalbym zobaczyc taki sklad niz patrzec na jazde Heidfelda oraz jego chamskie gest wobec kolegi z Teamu. Heidfeld nie jest typem kierowcy, ktory potrafi przegrywac rowna rywalizacje z mlodszym kolega. Od poczatku nie potrafil sobie poradzic z mlodszym duzo zdolniejszym "kolega" a kulminacja byla chyba zaszloroczna krakasa chyba GP Europy i bezczelne tulmacznie sie Niemca. Pomijajac kwestie stosunkow miedzy kierowcami a majac na uwadze dobro calego zespolu, rowniez niewiele dobrego mozna znalezc w umiejetnosciach Nicka. Miedzy innymi te argumenty przemawiaja do mnie za tym aby kolega Kubicy byl Alonso. O przyjazn w takim sporcie ciezko nie mowiac juz o jednym Teamie, ale o SZACUNEK juz chyba zdecydowanie latwiej, a wlasnie tego zabraklo w Maclarenie.

  • 73. hot dog
    • 2008-08-26 22:33:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-08-25 22:11:24 Orlo Proponuje przeanalizowac ilosc punktow zdobytych przez Heidfelda przez te 8 lat w F1 i ewentualnie dopiero wtedy sie wypowiadac.

  • 74. coboss
    • 2008-08-26 23:57:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i dobrze bo on chce dojezdzic spokojnie emerytury w Renault i bez stersu podchodzic do kolejnych GP i jest mu to na reke ze Alo bedzie kolejny sezon jezdzil w BMW :)

  • 75. darecky3
    • 2008-08-27 07:54:30
    • *.range86-142.btcentralplus.com

    coboss jesli chodzi o Heidfelda w Renault to bardzo sie mylisz. Andre Theuerzeit i Werner Heinz rozpoczeli rozmowy z szefostwami innych stajni w sprawie angazu Nicka (potwierdza to moje przekonanie o odejsciu Nicka z BMW). Zarowno Renault jak i Honda potwierdzili juz oficjalnie brak jakichkolwiek mozliwosci na zatrudnienie Nicka. Flavio podkreslil: "nigdy w zyciu, nawet jako kierowca testowy!"

  • 76. pz0
    • 2008-08-27 10:32:45
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Marti - ośmielę się jednak coś wtrącić. BMW ma jednak w zwyczaju podpisywać jednoroczne kontrakty. Wszystkie dotychczasowe były właśnie jednoroczne, żadnego dłuższego. Heidfeld miał dłuższy, owszem, lecz to był spadek po Sauberze. BMW zdecydowanie chce mieć wolne ręce.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo