komentarze
  • 37. Leeloo
    • 2008-05-12 22:35:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW może być dobre na tym torze, ma najmniejszy rozstaw osi co gwarantuej szybkie przejazdy ciasnych zakrętów, do tego dobra forma Roberta który dobrze czuje się na technicznych torach, jednak nie należy zapominac o innych, chociazby o Hamiltonie który chce udowodnić całemu światu że też może wygrywać. Na pewno Alonso nie podda się bez walki. Także nie ma się co zbytnio podpalać bo potem może być zbyt duże rozczarowanie.

  • 38. yantar
    • 2008-05-12 22:39:29
    • *.tpnet.pl

    Moze i Monaco pasuje do tegorocznego bolidu BMW, ale ten tor do wielka loteria, jeden drobny uslizg i zegnamy na bandzie.

  • 39. walerus
    • 2008-05-12 23:00:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Monaco bez komunii - będzie jazda!

  • 40. coboss
    • 2008-05-12 23:20:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jaras prosze Cie... a kolesiowi co ma kilka kont i zryty leb na punkcie ferrari tez podziekujemy!

    Kazdy mowi kto wygra a kto nie... A dla czego jestem pierwszym ktory zwroci uwage na to ze jest to GP rozgrywane na rowkowanych oponach i bez kontroli trakcji?? Ten ktory opanowal kontrole najlepiej i ten ktoremu bardzo odpowiada delikatny poslizg na torze ma tutaj najwieksze szanse. Po co wykorzystywac maxymalny docisk skoro mozna wykozystac brak kontroli trakcji ;> kto kiedys jezdzil autem z napedem na tyl z solidna moca i kilkoma zaworami wiecej niz 4 pod maska to wie jak wielka przewage w ciasnych zakretach ma brak kontroli... cos czuje ze to bedzie wyjatkowe doswiadczenie dla wielu kierowcow i niespodziewanie moze tutaj zablyszczec zupelnie inny team niz sie spodziwamy :) jakis czarny kon?? ;> Brak kontroli= trudna jazda i wielki problem z szanowaniem opon! Oprocz Masy i kimiego tylko Kubica potrafi jezdzic tak perfekcyjnie po idealnej lini nie niszczac opon! Hamilton nie ukonczy tego wyscigu bo jest glupim szczeniakiem nie panujacych calkowicie nad autem! Jezeli ktos ma ale nbiech przesledzi kiedykolwiek jazde tych 4 w/w kierowcow z widoku kamery umieszczonej nad glowami kierowcow! Dzis moge obstawic rownie mocno to ze Hamilton nie ukonczy tego GP jak i to ze Kubica go wygra ;]

  • 41. coboss
    • 2008-05-12 23:27:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    reasumujac wiecej w tym roku zobaczymy w monaco "baczkow" i blokowan przez to drogi niz wypadkow w stylu: nie wyrobilem w luku bo kontrola nie pozwalala mi mocniej przycisnac i wyprostowac auta ;]

  • 42. Fabri
    • 2008-05-13 00:52:31
    • *.range81-156.btcentralplus.com

    Coboss ilu masz na myśli mówiąc: "cos czuje ze to bedzie wyjatkowe doswiadczenie dla wielu kierowców". Stary oni się tam nie dostali, bo grali na nintendo:) Co do Hamiltona to już w ogóle pofrunąłeś.To że go nie lubisz wcale mu nie przeszkadza dobrze walczyć na torze. Panuje nad autem i jeszcze nie raz się przekonasz.Od razu mówię,że też go nie lubię;)
    BMW w Monaco nie będzie faworytem.Będzie im bardzo ciężko.To prawda,że są dobrzy w wolnych częściach toru, ale czy Ferrari jest słabsze, to bym polemizował:)

  • 43. dmn
    • 2008-05-13 02:46:05
    • *.tktelekom.pl

    Dla mnie jest prosta strategia na wywalczenie wysokiego miejsca przez Kubicę/ o strategii na temat heidfelda się nie wypowiadam- ponieważ gość lubi jeździć na większej ilości paliwa NA STARCIE- choć wg mnie na ten wyścig Bmw powinno obrać strategię dla Nicka na niską ilość paliwka i wywalczenie jak najwyższej pozycji na starcie - wiadomo w monaco strasznie trudno wyprzedzać - szczególnie że Heidfeld jest jednym z najlepszych w stawce 'obrońców".... a miałem się nie wypowiadać nt. Nicka.... Wracając do Kubicy- Najlepszą strategią wg mnie jest zatankowanie bolidu Polaka STOSUNKOWO niewielką ilością paliwa- widomo że Kubica jest szybki w kwalifikacjach przy właśnie nie do końca zatankowaym bolidzie- i wtedy jest REALNA szansa na wywalczenie powiedzmy 2-3- go miejsca. Powiedzmy że właśnie taką strategię obierze Team BMW na GP Monte Carlo. Wtedy widzę szanse Kubicy na podium- i to być może najwyższy stopień jest realny(!!!), a Heidfeld melduje się na miejscach 3- 5 ; Jeśli Panowie Theissen - Rampf wymyślą coś innego- Niestety nie wróżę Bmw aż tak dobrych wyników... Go BMW GO!!!!!

  • 44. yantar
    • 2008-05-13 04:11:46
    • *.tpnet.pl

    Wszystko sie okaze kto utknie za kim po pierwszym pitstopie. A kto bedzie mial wolny tor.

  • 45. ja2
    • 2008-05-13 06:10:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Monako będzie wiele emocji!!! Kubica napewno wspaniale pojedzie, bo to wolny tor!!! Już nie mogę się doczekać!!!

  • 46. yaneq
    • 2008-05-13 07:35:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Najważniejsze są kwalifikacje, potem dwa trzy razy SC. Bez kontroli trakcji na tak ciasnym torze możemy zobaczy rzeźnię! Jeden błąd, i koniec wyścigu dla kierowcy... Wierzę w BMW, ale...

  • 47. czerwonastrzala
    • 2008-05-13 08:18:05
    • *.netia.com.pl

    a ja myślę, że szanse KUB w Monaco są na podobnym poziomie jak na innych torach. Może rzeczywiście trochę będzie lepiej z powodu, iż KUB jest dobry technicznie na takich torach ale myślę, że Ferrari i Maclareny tez przygotują bolidy w taki sposób, aby były konkurencyjne w takich warunkach. Myślę tu szczególnie o MAC, które na tym torze spisują się bardzo dobrze (w ostatnich latach wygrywał głównie MAC i REN).

  • 48. Raven89
    • 2008-05-13 08:38:40
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Ferrari wcale nie będzie mocne w Monako-w Turcji bodajże w Q2 w trzecim sektorze kierowcy Ferrari byli wolniejsi od BMW-a przypominam,ze Kubica,mimo,że jego auto nie jest najszybsze,miał drugi czas.

  • 49. walerus
    • 2008-05-13 09:41:05
    • *.klingspor.pl

    szczęście może dać zwycięstwo RK w Monaco - bo umiejętności i bolid już są...

  • 50. Fabri
    • 2008-05-13 10:35:02
    • *.range81-156.btcentralplus.com

    Rany przestańcie już o tym, że Ferrari było wolniejsze w którymś sektorze.Co ma Istambuł wspólnego z Monaco?Tak mieli przygotowane auta na dany wyścig.Miało być tam wolniejsze żeby być szybsze na szybkich partiach!!! Czy to takie trudne do załapania? Ferrari rządzi i dzieli i myślę, że po tylu latach mają też coś ciekawego na Monaco:) Pozdrawiam

  • 51. Voight
    • 2008-05-13 10:36:10
    • *.ssp.dialog.net.pl

    czerwonastrzala tyle McL zwiekszył rozstaw osi natomiast Ferrari skróciło. dłuższy bolid daje przewage na szbkich torach a krótki na wolnych. Zobaczymy jak to bedzie. Mała ilość paliwa w monaco to nie jest najlepszy pomysł... Duża tym bardziej.

  • 52. Leeloo
    • 2008-05-13 12:01:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Voight: najprawdopodobniej BMW ma najkrótszy bolid w stawce

  • 53. kleszczu777
    • 2008-05-13 12:01:20
    • *.icpnet.pl

    sadze ze BMW ma szanse ale musza dobrze zaprezentowac sie w klasyfikacjach bo tam prawie nie ma gdzie wypzedzac wiec jak wystartuja z 1-2 lini to bedize udanie :)

  • 54. dziarmol@biss
    • 2008-05-13 12:10:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    rok temu kto jakie miejsce zajął w Q3 tak potem dojechał do mety(mam na myśli podium)tak więc jeśli Robert zdobędzie pp to ma szanse na podium w monaco nie ma gdzie wyprzedzac tak więc tor mało obiektywny ale fajny z tradycjami pozd.

  • 55. bogdan
    • 2008-05-13 14:04:19
    • *.noname.net.icm.edu.pl

    Ja stawiam na Alonso, ze on wygra. Tak jak mowil Robert, sa zespoly, ktore specjalnie szykuja sie na konkretny wyscig, Alonso ma wszystko oprocz szybkiego bolidu, w czolowce widze jeszcze Masse i Hamiltona oraz Roberta, choc nie postawilbym na niego duzych pieniedzy, ze wygra, bo moze wjechac SC i byc jak z Nickiem w Barcelonie, Nic nie winny, a spadl na koniec.

  • 56. Voight
    • 2008-05-13 16:09:33
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A nieprawda, bo williams ma 4500mm

  • 57. Leeloo
    • 2008-05-13 17:21:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Voight a jaki rozstaw osi bo to najważniejsze, BMW ma 3130 mm i rozstaw koł na przedniej osi 1470, im mniejsze wartości to bolid jest zwrotnieszy

  • 58. Voight
    • 2008-05-13 17:52:50
    • *.ssp.dialog.net.pl

    3 cm mniej ma williams. U ferrari jak zwykle wszystko tajne. nawet na ich stronie nic nie ma. ale za to nowy obiekt marzeń jest. Ferrari California

  • 59. Leeloo
    • 2008-05-13 18:00:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale niestety nie wiemy jaki jest rozstaw przednich kół co też jest dość istotną sprawą !

  • 60. norman_69
    • 2008-05-13 19:15:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    przygotujcie nagrywarki ,video i co tam jesze kto ma , to będzie historczna chwila...MONACO... WINNER !!!ROBERT KUBICA!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 61. dmn
    • 2008-05-14 07:08:17
    • *.tktelekom.pl

    Tak naprawdę denerwują mnie już te wszechobecne spekulacje gdzież to zawita w przyszłym sezonie Kubica... Ferrari, Mc Laren, Renault, taaaaaaa...... pismaki muszą o czymś pisać a wszyscy się podniecają - każdy juz zna na pamięć opowieści że Robert w Ferrarce byłby Mistrzem Świata, itd..... - a skąd wiecie że byłby mistrzem? Nigdy nie wiadomo jak Robertowi spasowała by specyfikacja bolidu itd.... i czy byłby lepszym z dwóch kierowców teamu- przyznać trzeba że przez ponad sezon Kubica wąchał smród spalin z bolidu Heidfelda, i gdy dopiero nabrał odpowiedniego doświadczenia wysunął się z cienia Niemca....

  • 62. natleniony
    • 2008-05-14 10:16:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dmn - zgadzam się z Toba co do tych wszystkich spekulacji, jednak co do doświadczenia Kubicy rok temu - to bardziej go brakowało jego mechanikowi. narka

  • 63. pz0
    • 2008-05-14 11:40:20
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Mnie dla odmiany bardzo interesuje co pokaże Fisico. Piszecie że wyścig nudny. Może i nudny, ale za to jaki klimat, jaka legenda. Nigdy nie mogę się doczekać do Monaco, tam właśnie strategia będzie miała kapitalne znaczenie no i niezbędne jest odrobinę szczęścia. Mało zatankowany bolid to recepta na podium? niekoniecznie, zobaczcie co robi zawsze Kimas: Gdy rywal przed nim zjeżdża na pit robi szybkie kółko i jest z przodu. Tutaj ilość paliwa na starcie będzie miała kapitalne znaczenie. Nie wiem czy dobrym rozwiązaniem w Q3 nie byłoby zrobienie tylko jednego szybkiego przejazdu, a nie jak tegoroczna tradycja nakazuje dwóch. Dzięki temu zostaje paliwa na trzy dodatkowe okrążenia co może mieć kapitalne znaczenie, ale z drugiej strony będzie gorszy czas w Q3 i być może gorsza pozycja startowa.

  • 64. Shallan
    • 2008-05-14 13:11:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Jeszcze jeden sezon w BMW, potem Ferrari. Wspomnicie moje słowa

  • 65. tomaszek f1
    • 2008-05-14 15:45:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no niby malo zatankowany bolid do recepta na sukces ale jezeli taki kubica wyjedzie a pitline za np bourdiasem to nie ma szans zeby go wyprzedzic na tym toze nie liczy sie szybkosc tylko technika i taktyka i SZCZESCIE!

  • 66. leo_
    • 2008-05-15 20:50:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dmn- natleniony ma rację , Kubicy brakowało mechanika, a poza tym był z założenia testerem, który miał głównie przetestować części-rozwalał je aż w BMW wreszcie doszli, jak zrobić naprawdę trwałe podzespoły. Oprócz tego, w pierwszym pełnym sezonie 2007 to Nick miał być I kierowcą , natomiast w drugim, aktualnym, nie dało się już tego utrzymać, dlatego że to Kubica stworzył pod siebie obecny bolid, i lepiej sobie z nim radzi niż Heidfeld. Zmierzam do tego, że Kubica, mimo braku doświadczenia, w 2007 też wygrywałby z Heidfeldem.

  • 67. boss24
    • 2008-05-15 21:50:22
    • *.lukman.pl

    Kocham ten tor pewnie Robert tez a zwlaszcza dlatego ze jest uliczny.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo