komentarze
  • 1. Lulu
    • 2023-09-07 10:12:18
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A skąd Max wie jak się podąża za innymi bolidami jak mija ich jak tyczki ;-)

  • 2. mm27m
    • 2023-09-07 14:03:14
    • *.eaw.com.pl

    @1:
    Perez mu mówił :D
    a co do tematu - to nie wiem nawet co napisać...
    kiedyś zwężali bolidy, dawali rowki w oponach, było możliwe tankowanie żeby było ciekawiej.
    potem poszerzali bolidy, wrócili do slicków, tankowania brak.
    teraz przebąkują o tankowaniu...
    zmieniono w ogóle koncepcję bolidów żeby było lepiej i...
    no k....a, powinno wyjść inaczej!
    czyli zespoły ponoszą gigantyczne koszty (mimo ich rzekomej redukcji) po to żeby było lepsze widowisko ale nie jest
    pozdrawiam wszystkich Fanów :)

  • 3. Lulu
    • 2023-09-07 15:25:13
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2
    Wyszło Ci z tym Perezem .

    Ponad to co napisałeś to co tu można dodać, a no można;-). Od 2026r zmiana przepisów, kolejna . Nowe silniki , lżejsze i podobno krótsze bolidy i węższe co ważne. Powrót pneumatycznego zawieszenia ( podobno , na co liczę) . No cyrk f1 i to w najlepszym wydaniu . Takie to są oszczędności że ekipy teraz wydadzą miliony tylko po to żeby pośmigać kolejne 3,4 sezony i do kolejnej zmiany śmiech na sali .

  • 4. Lulu
    • 2023-09-07 15:29:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jak nie wiadomo o co chodzi , to chodzi o pieniądze. A przepis na sukces był i jest prosty , banał :

    1. Uwolnić rozwój silników , choć by tych nowych które będą.
    2. Uwolnić aerodynamike
    3. Przywrócić tankowanie ( wiele więcej możliwości strategicznych ).
    4. Znieść limit przepływu paliwa
    5. Znieść limit kompletów opon

    Jak coś mi się nasunie to dopisze .

    I nie trzeba by było co rusz zmieniać przepisów tylko skupić na rozwoju bolidów i to latami .

  • 5. Believer
    • 2023-09-07 15:37:33
    • *.

    @5
    Łatwo się mówi. Niestety w dzisiejszej modzie pseudoekologii jest to niemożliwe.

  • 6. Lulu
    • 2023-09-07 16:32:02
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @5 No tak pewnie tak , ale fajnie się wraca do tamtych wyścigów, kiedy ktoś zjechał na tankowanie i patrzyłeś na czas ile wlał czy zjedzie kiedy zjedzie ponownie ahhh .

    Teraz ustawiają bolidy na gridzie a komentator mówi nam już na ile pot stopów pojadą to trochę głupie, że taki gość już zna strategie tzn brak strategii .

    Dzisiaj liczy się tylko jaki bolid jak zużywa ogumienie i tyle po zawodach .

  • 7. Frytek
    • 2023-09-07 19:14:08
    • *.

    @4
    Zacytuję słynne "how dare you".
    To nigdy nie wróci a będzie jeszcze gorzej. Więc trzeba się cieszyć, że przynajmniej jest jeszcze dźwięk spalinówki a nie świst elektryków. Ci popaprani ekolodzy najchętniej by chcieli żeby bolidy były na pedały. Wtedy dopiero byłyby strategie, zjazdy do wodopoju tzw.tankowania itd.
    F1 nigdy nie cofnie się do tego o czym marzysz. Takie czasy, już teraz gamonie potrafią wychodzić na tor a zaraz zaczną się do niego przyklejać.
    Takie czasy

  • 8. Lulu
    • 2023-09-07 19:17:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7
    Mam nadzieję że jak wraca moda na ubrania retro , stare auta , może i tam ktoś się opamięta. Raczej możenie ściętej głowy ale kto wie .

  • 9. Frytek
    • 2023-09-07 21:32:27
    • *.centertel.pl

    @8
    Starych aut nie produkują, tylko restaurują to co zostało. Tego na szczęście nie zabronili póki co.
    Ktoś się opamięta? Raczej nie, ale wojen też miało nie być a są. Pożyjemy zobaczymy, ja osobiście nie wierzę w technologię elektryczną. Takie auta są dobre póki nowe a co będzie za 10 lat z tymi autami, kto je kupi gdy baterie będą droższe od aut? Pozatym te auta wcale nie są ekologiczne. Ktoś ma w tym interes aby powstawały i tyle

  • 10. NieantyF1
    • 2023-09-08 16:53:08
    • *.

    Z DRS wyścigi są nudne jak flaki z olejem a co dopiero bez DRS?

  • 11. ekwador15
    • 2023-09-09 10:03:46
    • *.legionowodom.pl

    od 2009 roku walczą z tym, ile było rożnych koncepcji na zmianę bolidów :D i nic.

    bolidy nie mają znaczenia jakie są, poprawę ścigania zapewnia zmiana torów. i to wystarczy zmienić jeden czy dwa zakręty jak w Katalonii lub Abu Dhabi. ten ostatni jaki to był beznadziejny tor, a zmienili 2 zakręty i ile więcej manewrów i walki mamy. muszą byc zakręty gdzie można pojechać rożnymi liniami.

    oczywiscie jedyna realna zmiana, czyli wprowadzenie DRS, pozostanie z nami na zawsze. tylko mozna byloby może się nim pobawić, bo jak ktos ma kosmiczny bolid jak red bull, to chocby zawalił kwalifikcje i startował z 10 miejsca to i tak wygra, bo mu drs ulatwi. a on ma tyle przewagi w docisku, w przyczepności w stosunku do tego co jedzie na 8 miejscu, ze mógłby bez drs w zakrętach się pokusić. a drs pomoc, jak jedzie bolid podobnej prędkości.

  • 12. patek
    • 2023-09-10 09:12:48
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Pod artykułem wyświetla się nie myty pisior. Fuuuu.

  • 13. ryan27
    • 2023-09-12 21:51:54
    • *.dynamic.mm.pl

    VER ma problem z utrzymaniem się za innymi chyba jak zaczyna dublowanie po 5 okrążeniach :-)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo