Toyota: mogło być lepiej
Kierowcy Toyoty, Jarno Trulli i Timo Glock, zakończyli dzisiejszą sesję kwalifikacyjną z odpowiednio ósmym i czternastym czasem. Planem zespołu było dostanie się do pierwszej dziesiątki, co zdołał osiągnąć jedynie Trulli.„Byłem zadowolony z mojego okrążenia w Q3, w którym zdobyłem czwartą linię, ale jutrzejszy wyścig może być dla mnie bardzo ciężki. Zespoły są ciasno zgrupowane, ale sezon jest długi i ciężki, więc musimy zrobić co w naszej mocy, żeby zdobywać punkty w każdym wyścigu.”
Timo Glock: „Naszym celem było dostanie się do pierwszej dziesiątki, ale nie udało się. Q1 nie było złe, ale Q2 nie poszło zgodnie z planem. Podczas drugiego przejazdu nie popełniliśmy żadnego błędu, ale z jakiegoś powodu nie mogłem poprawić mojego czasu i wyglądało na to, że ten sam problem miał Jarno podczas tego okrążenia.”
„Nie mam wytłumaczenia, ponieważ wyczucie było dobre na okrążeniu wyjazdowym. Jednak kiedy przejeżdżałem przez trzy pierwsze zakręty, czułem że bolid bardziej się ślizga i nie wpływało to dobrze na mój czas. Start z czternastego miejsca jest trudny, ale w Bahrajnie awansowałem z trzynastej pozycji na dziewiątą, więc jest to możliwe.”
Pascal Vasselon: „Barcelona to tor, gdzie spędzamy większość czasu podczas zimowych testów. Jak dotąd w prawie każdym sezonie, kiedy tu przyjeżdżamy musimy przerobić prawie wszystko, ponieważ warunki na torze tak bardzo się zmieniają. Wczoraj musieliśmy poprawić większość ustawień, które wcześniej ustaliliśmy – tak jak większość pozostałych zespołów. Poszło nam średnio, ponieważ ostateczny rezultat nie jest zły, ale nie jest też zbyt dobry.”
„Jestem ciekaw, jaka będzie strategia pit stopów różnych zespołów podczas jutrzejszego wyścigu, ponieważ w grę wchodzą różne poziomy zatankowania bolidów. Jedyną rzeczą, która będzie taka jak się spodziewaliśmy będą opony i nie jest trudno domyślić się, który komplet opon będzie jutro dominował. Teraz będziemy naciskać tak mocno, jak tylko możemy i walczyć o jak najlepsze rezultaty.”
komentarze
1. grzesiek1870
Czyli bolid Toyoty też jest wrażliwy bardzo na wiatr jak BMW
2. daniel316
Tak tylko że u BMW na razie nie było widać tej wrażliwości
3. tomaszek f1
][
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz