komentarze
  • 1. Falarek
    • 2022-09-23 17:15:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dzięki FIA mamy nudy do końca sezonu bo Mercedes wybłagał zmiany które mu zbytnio nie pomogły, spowolniły Ferrari a Red Bullowi krzywdy nie zrobiły. Bravo

  • 2. Tomek_VR4
    • 2022-09-23 17:24:58
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    To jak spowolniły ferrari to dobrze dla mercedesa

  • 3. ekwador15
    • 2022-09-23 23:49:26
    • *.legionowodom.pl

    ja słyszałem, ze ferrari w Belgii celowo zmniejszyło docisk, aby nie odstawac na prostych. Red Bull z kolei dzieki swojej wydajności aero miał wieksze tylne skrzydło niz konkurencja, jechał lepiej w zakrętach a i tak był mniej wiecej w srodku stawki jesli chodzi o predkosci maksymalne

  • 4. giovanni paolo
    • 2022-09-24 12:27:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    3. Na Monzy w kwalifikacjach Verstappen miał duże tylne skrzydło (i oczywiście w wyścigu), W zakrętach Leclerc wcale nie odstawał a na prostych gdzie nie można było używać DRS z wiadomych względów był szybszy, a z DRS prędkość była jednakowa. Cała różnica w czasie przejechania okrążenia w kwalifikacjach wynikała z prędkości na prostych gdzie nie było DRS. Ale też wiemy jaki miało to wpływ na wyścig.
    Verstappen miał ciekawą technikę przejazdu, hamował nawet 50 metrów wcześniej niż Leclerc (i zapewne inni kierowcy) i jechał pełnym gazem jeszcze przed szczytem zakrętu uzyskując na wyjściu prędkość niekiedy o 20km/h wyższą od rywala. Ale nie należy się tu doszukiwać tajemnych rozwiązań z dmychanymi dyfuzorami i innymi wentulatorami pod bolidem, po prostu bolid ma mieć w zakręcie podłogę równo, by optymalnie generować docisk gdy jest potrzebny i zmniejszać zużycie opon.

  • 5. hubos21
    • 2022-09-24 12:43:59
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Najważniejsza różnica to taka, że RB może sobie ustawiać różną wysokość bolidu w razie potrzeby i nie wpływa to u nich na efekt podskakiwania z resztą i tak jeżdżą wysoko ustawionym bolidem z zadartym tyłem, Ferrari niby musiało zmodyfikować zawieszenie i wszystko się trochę posypało a nie chodzi o elastyczną podłogę z resztę RB i tutaj zrobił to dużo mądrzej niż Ferrari

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo