komentarze
  • 1. Mleko
    • 2022-03-24 13:17:01
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Próżnia czyli co? Odpowietrzenie zbiornika?

  • 2. Angry Tiger

    Chciałbym się mylić ale obawiam się że kolejne wyścigi będą dla RBR o wszystko mając na uwadze ten sezon...

  • 3. hubos21
    • 2022-03-24 14:44:25
    • *.8.182.156

    @2
    RBR akurat jest w takim miejscu, że nie bardzo mają się czego obawiać, inni mają więcej do roboty, a wystarczy spojrzeć na poprzedni sezon jak wszystko może się odwrócić, ile można zyskać i jak szybko stracić przewagę

  • 4. sismondi
    • 2022-03-24 15:18:40
    • *.mik24.pl

    Przy problemach z nadwagą bolidów i zdrapywaniu lakieru to dotankowanie litra lub dwóch to pikuś ....

  • 5. Davien 78
    • 2022-03-24 18:35:37
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    Rozwiązanie bardzo proste. Trzeba nalać więcej przed startem.

  • 6. sznaps1982
    • 2022-03-24 18:36:14
    • *.

    Kolejny raz Dziadyga -Helmut- Cyklop -SSobersturmfuhrer pieprzy farmazony jak opetany faszysta zamiast przyznać się do błędu.

  • 7. ryan27
    • 2022-03-24 18:44:54
    • *.dynamic.mm.pl

    Mam prośbę, jak wiadomość dotyczy wypowiedzi Marco to piszcie w tytule Marco: treść_wiadomości. Łatwiej będzie je ignorować.

  • 8. fistaszeq
    • 2022-03-24 20:23:26
    • *.toya.net.pl

    "i mimo iż najpewniej nie udałoby mu się go wyprzedzić i tak miał szansę stanąć na drugim stopniu podium" nie wydaje mi się

  • 9. Aeromis
    • 2022-03-24 20:32:17
    • *.adsl.inetia.pl

    @2. Angry Tiger
    To może zależeć mniej o nich samych, a bardziej od układu stawki. Łatwe jedno zwycięstwo Ferrari wcale nie gwarantuje kolejnych łatwych zwycięstwa.

  • 10. I_am_speed
    • 2022-03-24 21:46:34
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @8
    A to niby dlaczego? Jakiś inny wyścig oglądałeś?

  • 11. NapewnoNieTroll
    • 2022-03-24 23:21:34
    • *.6.93.125.ipv4.supernova.orange.pl

    @10 Chyba tak XD

  • 12. Gracjan Hil
    • 2022-03-26 00:31:04
    • *.play-internet.pl

    Widać że autor artykułu niema pojęcia o mechanice i wyciąga z wypowiedzi Helmuta Marko nieprawidłowe wnioski.
    "W zbiorniku paliwa zrobiło się podciśnienie" - w trakcie wyścigu gdy samochód zużywa paliwo miejsce wyssanego ze zbiornika paliwa zastępuje powietrze. Kolokwialnie mówiąc zazwyczaj w korku wlewu paliwa jest odpowietrznik. Gdyby jakimś trafem ten odpowietrznik się zatkał to dochodziłoby do sytuacji w której robi się podciśnienie i może nawet zassać zbiornik o ile jest wykonany z elastycznego materiału. Jeżeli zbiornik jest sztywny, wzmocniony przegrodami to w pewnym momencie dojdzie do takiej sytuacji że pomimo iż paliwo znajduje się w zbiorniku zwykła pompa wirnikowa nie będzie w stanie go zassać. Z racji występujących przeciążeń podczas hamowania i pokonywania zakrętów wymagane jest lekkie podciśnienie by paliwo zbytnio nie tańcowało po zbiorniku i nie dochodziło do przerw w dostawie ale w tym wypadku inżynierowie RedBulla chyba całkiem zapomnieli o tym aspekcie.
    Na krótkich przejazdach gdy w treningach co kilka okrążeń auto było dotankowywane problem nie występował ale na dystansie całego wyścigu już tak.
    W kwalifikacjach z resztą jeżdżą praktycznie na oparach i problem nie występuje bo zbiornik co chwilę jest otwierany i w trakcie tankowania samoistnie się odpowietrza.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo