komentarze
  • 17. wheelman
    • 2020-09-15 11:52:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @14 nie rozumiem twojego toku myślenia "nie chcesz nie oglądaj". To tak jakbym lubił fajnie zjeść w restauracji, ale we wszystkich restauracjach kelnerzy goniliby na golasa...
    Albo gdybym kochał spacerować po parku, ale każdy byłby pokryty psimi kupami (to już bardziej realne)...

  • 18. sismondi
    • 2020-09-15 12:01:25
    • *.net.pl

    I dobrze niech się zajmie tym za co płacą i na czym robi karierę ....

  • 19. nonam3k
    • 2020-09-15 12:06:11
    • *.adsl.inetia.pl

    Szkoda ze Mercedes zezwala temu rasiście na takie szopki.

  • 20. greyfroot
    • 2020-09-15 12:12:03
    • *.play-internet.pl

    Dobrych kilka lat temu w Londynie , w biały dzień, na środku ulicy kolorowy emigrant odciął głowę białemu żołnierzowi maczeta. Później od pokrzywdzony życiem emigrant chciał sądzić Królestwo Brytyjskie o niewystarczająca opiekę stomatologiczną w więzieniu. Domagał się milionowego odszkodowania....
    Nie przypominam sobie żeby ktoś wtedy protestował czy zwracal uwagę na problem jaki w UK stanowią grupy młodocianych bandziorów- emigrantów....
    Hipokryzja przez wielkie H .

  • 21. TomPo
    • 2020-09-15 12:18:21
    • *.dynamic.chello.pl

    BurnLootMurder
    Trzeba miec serio cos nie tak z glowa, zeby popierac ten rasistowski ruch.

  • 22. kiwiknick
    • 2020-09-15 12:52:19
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Komentarz usunięty przez moderatora.

  • 23. goralski
    • 2020-09-15 13:47:40
    • *.centertel.pl

    Dziwię się tylko właściwie jednej rzeczy - czemu mercedes na to pozwala i jak zamierzają dalej zareagować? Obstawiam że Ham zostanie wysłany na dywanik i skończy się to już od następnego wyścigu. Bez Mercedesa nie będzie pobitego rekordu a i kasa się skończy

  • 24. Soto
    • 2020-09-15 14:15:52
    • *.146.39.29.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @13 devious
    "Lewis popiera tych, którzy blokowali karetkę - on jakiś czas temu wrzucił na Insta zdjęcie nagiego czarnoskórego mężczyzny wieszającego na drzewie członka KKK... Tak więc on już wprost apeluje by "mordować białych czyt. rasistów" - ręce opadają..."
    Ty tak na poważnie? Ręce opadają....

  • 25. ciwic
    • 2020-09-15 14:23:00
    • *.play-internet.pl

    Brawo Lujis. Pofarbuj jeszcze włosy na różowo, poddaj się operacji zmiany płci, ubierz tęczowe bikini i wykrzykuje po padoku, że Ziemia jest płaska. Gdybyś nie był mistrzem świata, to nikt by na to nie zwrócił uwagi, więc zajmij się tym co wychodzi Tobie najlepiej. Jeśli to czytasz, to chodzi mi o ściganie. Heja Banana.

  • 26. Yachu
    • 2020-09-15 15:10:46
    • *.8-1.cable.virginm.net

    Jako kierowcy nie można mu wiele zarzucić jednak po za torem rozczarowuje coraz bardziej. Toto nie wyglądał na zadowolonego stojąc pod podium, chyba tego nie uzgodnili. Dziwi że cały koncern pozwala na takie zachowania i co na to bądź co bądź sponsorzy zespołu. Mam nadzieję że w FIA znajdzie się ktoś z jajami i ukruci te praktyki!!! Y

  • 27. go!!!
    • 2020-09-15 16:10:27
    • *.dynamic.mm.pl

    Pisałem to pod innym newsem, ale nie było odezwu więc napiszę raz jeszcze.
    Hamilton przy jego światowej pozycji, zasobach finansowych i możliwościach dotarcia do rozmaitych środowisk czy organizacji mógłby wiele...
    Czy ma ktoś może wiedzę co Hamilton robi dla ruchu BLM poza pokazówkami pod tytułem bieganie w t-shirtach z nadrukami czy klękanie przed kamerami (o ile oczywiście zdąży dojechać na hulajnodze z toalety) ?

  • 28. Krisi
    • 2020-09-15 16:31:01
    • *.dynamic.chello.pl

    Oglądam F1 nie po to by się zastanawiać nad rasizmem. Nie toleruje żadnej formy dyskryminacji. Oglądam Levisa od początku w F1 i podziwiam jego umiejętności. Niestety, te jego akcje przypominają mi bardziej wybryki rozwydrzonego dzieciaka z bogatego domu. Chce niech idzie protestować na ulice po wyścigu. Czekam na surową ocenę przez FIA.

  • 29. LuckyFindet
    • 2020-09-15 16:50:58
    • *.

    @28 no niestety, ale już mu to uszło płazem. Nie dostał nawet reprymendy. Szkoda, że FIA ma taką pajacerkę daje zezwolenie.

  • 30. Kruk
    • 2020-09-15 17:15:24
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @27. Zapewne nic nie robi dla BLM, oprocz pajacowania w F1. No bo niby co ma robic, biegac po wyscigu z maczeta i wycinac bialych i policjantow, albo finansowac szwadrony smierci BLM?

  • 31. devious
    • 2020-09-15 17:18:23
    • *.134.70.206

    @24. Soto
    "Ty tak na poważnie? Ręce opadają...."

    Wyobraźmy sobie, że Leclerc wrzuca zdjęcia białych gości wieszających na drzewie czarnoskórego przestępcę - wg. Ciebie to byłoby OK? Nie jest to nawoływanie do nienawiści?

    Zwłaszcza jak robi to osoba, którą obserwują i naśladują miliony?

    Ja jestem za wolnością słowa więc niech sobie Hamilton wrzuca co chce - a ja za to mogę nazywać go idiotą, debilem i półgłówkiem. Oraz superrasistą.

    Nie jestem fanem ludzi chodzących w białych kapturach ale też nie jestem za tym, by pan Hamilton dyktował, kto kogo ma wieszać na drzewie. Nie jest to zbyt dobry "przekaz" zwłaszcza w obecnych czasach.

    Hamilton robi krecią robotę w USA i Europie, jeszcze polaryzując scenę polityczną. Już powoli przelewa się krew ale tacy jak on dążą do nowej rewolucji francuskiej - oni chyba marzą, by faktycznie wieszać niektórych na drzewach i latarniach "w imię swoich poglądów". Chorzy ludzie...

  • 32. go!!!
    • 2020-09-15 17:49:21
    • *.dynamic.mm.pl

    @30
    Przewodniczenie stowarzyszeniu, założenie fundacji, organizacja paneli dyskusyjnych, inicjatywa ustawodawcza... Bardziej tego typu działalność miałem na myśli, ale sokoro tylko maczeta przychodzi Ci do głowy...

  • 33. Dawid-_F1
    • 2020-09-15 18:17:52
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Powinien dostać dyskwalifikację z jednego następnego wyścigu. Powinni Mu dać ostrzeżenie, że jeżeli jeszcze raz na podium ubierze tą koszulkę czy inną podobną (po tym wyścigu następnym w którym nie wystartuje) to zostanie zdyskwalifikowany z mistrzostw. Dopiero w 2021 roku ta dyskwalifikacja zostanie zdjęta i będzie mógł się ścigać. I by się skończyło. Jednak prawdopodobnie FIA nie da Mu żadnej kary a jak da to jakąś reprymendę czy ostrzeżenie. No to dobra, to niech FIA da tą reprymendę i niech poinformuje Lewisa Hamiltona, że następnym razem jak to zrobi to zostanie zdyskwalifikowany z następnego wyścigu. A jak jeszcze to w którymś wyścigu zrobi to zostanie zdyskwalifikowany z 2020 sezonu i tyle.

  • 34. Dawid-_F1
    • 2020-09-15 18:21:42
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Jeżeli to co @devious napisał jest prawdą czyli: "Ale Lewis popiera tych, którzy blokowali karetkę - on jakiś czas temu wrzucił na Insta zdjęcie nagiego czarnoskórego mężczyzny wieszającego na drzewie członka KKK... Tak więc on już wprost apeluje by "mordować białych czyt. rasistów" - ręce opadają..." to brak słów. To jest chore, słowa "okropne", "obrzydliwe", "straszne" tego nie opisują w pełni, więc nie opiszę tego zachowania.

  • 35. kiwiknick
    • 2020-09-15 18:36:06
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @34 dlaczego nawołuje do mordowania białych?
    W tym kapturze nie można rozpoznać koloru skóry.
    No i ostatnio widziałem film o czarnoskórym członku KKK.

  • 36. FanHamilton
    • 2020-09-15 18:59:08
    • *.147.46.36.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ponoc Hamilton będzie dyskwalifikacja i również skasowany piąty tytuł mistrza świata jedynie zostanie jeden tytuł Mclarenem. liderem jest Michael drugi Sebastian trzeci Ferdek.

  • 37. kiwiknick
    • 2020-09-15 19:13:31
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @36 jak zmieni płeć to mu wszystkie tytuły zabiorą.

  • 38. Dawid-_F1
    • 2020-09-15 19:22:37
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Ok, więc wybrałem się na Instagram Lewisa Hamiltona. I tak On jest przeciwko sprawianiu cierpieniom zwierzętom i tak dalej, to akurat popieram w 10 000%. To absolutnie się zgadzam. Jęzeli chodzi o #Black Lives Matter to ja jestem przeciwko dyskryminacji czarnych, ale też przeciwko dyskryminacji białych i żółtych i wszelkiej odmienności. Z tego co widziałem tam na Instagramie Lewsia to On nie nawołuje do zabijania białych (nie wiem, może nie zauważyłem). Ja jestem za #All Lives Matter. Jednak jeżeli Lewis też chce jak najlepiej dla czarnych, białych, żółtych, gejów, lezbijek i tak dalej to w porządku. Jeżeli chce żeby Czarni mieli lepiej kosztem innych, żeby Czarni rządzili innymi czy coś w tym stylu to z tym się kategorycznie nie zgadzam. Jednak nie zauważyłem tego żeby na profilu Lewisa na Instagramie nawoływał do zabijania białych, że Czarna rasa jest lepsza, że Czarni są najważniejsi a inne rasy i odmienności to są już gorsi. Czegoś takiego tam nie zauważyłem. Nie wiem, być może przeoczyłem, być może Lewis usunął jakieś swoje posty tam, czy coś.

  • 39. Dawid-_F1
    • 2020-09-15 19:23:58
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Więc @35. kiwiknick no wg mnie Lewis nie nawołuje do zabijania białych, przynajmniej nie zauważyłem tego na Jego Instagramie. Być może @devious coś więcej wie, czego ja nie wiem.

  • 40. Kruk
    • 2020-09-15 20:53:18
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @32. O czym mozna dyskutowac w przypadku rasizmu i jakimi ustawami ma byc chronia ta oderwana od rzeczywistosci ideologia BLM?
    Czego oczekujesz, ze Hamilton pajacujac doprowadzi do powolania na stanowisko Prezesa Daimler AG czarnoskorego?
    To jest bardziej szopka na wzor ONR w Polsce, z ktorej pozostanie jedynie posmiewisko.

  • 41. Raptor202
    • 2020-09-15 21:02:23
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    O autentyczności Hamiltona świadczy to, co powiedział przy okazji GP Belgii. Afiszowanie się z poglądami spoko, ale gdy ma poświęcić udział w wyścigu (I REKORDY, KTÓRE SAME SIĘ NIE POBIJĄ), to już wtedy problem jego nie dotyczy. Człowiek godny pogardy. Nie będę się pochylał nad samą kwestią BLM, jego sprawa, chociaż za nakłanianie innych kierowców do klękania powinien dostać solidną karę.

  • 42. Kruk
    • 2020-09-15 21:08:19
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @38. Zejdz na ziemie. Hamilton jest IQ 44, ale na szczescie ma sztab ludzi, ktorzy czuwaja nad tym, zeby nie nawywijal zbyt wiele.
    Gdyby nawolywal do zabijania bialych, to juz dawno pierdzialby w wiezienne pasiaki. Samo podpisywynie sie pod haslem BLM daje jasno do zrozumienia, ze ma gleboko w czterech literach bialych.

  • 43. seybr
    • 2020-09-16 09:37:32
    • *.btk.net.pl

    Geniuszu kierowcy nie można jemu odebrać. Za to mentalnie jest on idiotą. Klękać to można przed ukochaną kobietą, dzieckiem czy przed swoim krajem. Ja się dziwie innym kierowcom F1, że klękali. Szkoda że Hamilton nie wspomina kim są ci czarni, przestępcy którzy wiedzieli co im grozi. Szkoda że nie klęka po śmierci 5 letniego dziecka, które zostało zabite przez czarnego przestępcę. Jego administrator FB szybko kasuje wytykane wpisy, gdy pisze się prawdę o czarnych przestępcach. Hamilton nie jest ani biały ani czarny. To mulat, mieszaniec ale mentalnie bardziej czarny niż biały. Jeżeli tak jemu źle niech odejdzie do czarnego teamu. Zapomniałem, nie ma takiego.

  • 44. Malmedy19
    • 2020-09-16 10:54:45
    • *.mobile.wrodzinie.pl

    Lewis ma prawo robić co chce, a FIA nakładać kary. Pewien Turek cypryjski kosztował 5 milionów, więc może niech Mercedes zapłaci za swojego kierowcę.

  • 45. devious
    • 2020-09-16 15:27:58
    • *.134.70.206

    @38 Dawid-F1

    Tutaj screenshot:

    imgur .com/a2Esyah

    Może to fake, nie wiem, niespecjalnie chce mi się prowadzic "śledztwo" - na reddicie była o tym dyskusja, gdzieś jeszcze mi się to przewinęło też. Wiele osob zresztą twierdziło, że to artystyczne zdjecie a poza tym "w sumie wieszanie ludzi z KKK jest OK" :)

    Oczywiście podane tez było, że Hamilton niemal natychmiast usunął posta - w zasadzie u niego to standard, jak z oskarżaniem Marko czy Billa Gatesa, on co chwila jakieś blamaże zalicza i zapewne ktoś z jego otoczenia, jakiś PR manager plinuje, co HAM wrzuca i prosi go usuwanie :)

    Może wiec i tym razem szybko usunął zanim się "gównoburza" rozpoczęła a może to jakaś prowokacja, fake - jakich pełno ostatnio. Nie wiem, ale jak na fake to słabo wypromowany, więc nieudany :)


    Jeżeli to prawda to cóż, nie za dobrze o Lewisie świadczy. Niestety tak kończy się z reguły, jak bogaci idioci czyli sportowcy, muzycy, aktorzy czy inni celebryci mają dostęp do mediów społecznościowych - można dobrze skakać w dal będąc jednocześnie kompletnym kretynem i potwierdza się to co rusz, Hamilton tutaj też jest dobrym przykładem choć on na tle innych "celebrytów" to jednak oaza cnót i inteligencji :D

  • 46. dody
    • 2020-09-17 00:26:57
    • Blokada
    • *.146.96.13.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Czym jest wina Lewisa. Biały policjanci zabijają czarnych często bez karnie. Nie ma równości w Ameryce. Lewis protestuje żebym zrozumieli obojętni cwaniacy jak wy. Osobiście popieram Lewisa. Trzeba natychmiast aresztować tego dup..ka, gnoj...a policjanta.

  • 47. Kruk
    • 2020-09-17 11:43:15
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @46. Rownosci nigdy nie bylo i nie bedzie. Zarowno miedzy bialymi i czarnymi, bogatymi a biednymi albo glupimi i madrymi. No i dodam na koniec jeszcze brak rownosci miedzy kobietami i mezczyznami.

    Wszystkiego sa plusy i minusy.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo