komentarze
  • 1. greyhow
    • 2020-07-19 21:22:00
    • *.adsl.inetia.pl

    Ciekawe czy wobec Mercedesa lub Ferrari również by się przyzwalano do takich regulaminowych kruczków. Potencjalny falstart Bottasa nawet przez moment nie był pod lupą.

  • 2. Purrek
    • 2020-07-19 21:29:15
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wg ich logiki za info od inżyniera na temat trybu ustawienia silnika powinno się dostawać kary... no ale suszenie asfaltu pod start już spoko.

  • 3. RoyalFlesh F1
    • 2020-07-19 22:02:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trochę to śmieszne przy falstarcie.

  • 4. AdamBB
    • 2020-07-19 22:03:03
    • *.play-internet.pl

    Żenada, ta kara jest niepoważna

  • 5. RoyalFlesh F1
    • 2020-07-19 22:03:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl


    Za który kary nie było.

  • 6. lucasdriver22
    • 2020-07-19 22:08:46
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Poyebana ta kara ale słabszemu zawsze wiatr w oczy.

  • 7. konewko01
    • 2020-07-19 22:22:26
    • *.icpnet.pl

    Ale żenadłem. Jak zwykle równi i równiejsi.

  • 8. Raptor202
    • 2020-07-19 22:30:19
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Cyrk na kółkach. Oni sami nie wiedzą po co ten przepis tam jest, ale co tam, użyjemy go, bo przecież Haas nie walczy o mistrzostwo. Już widzę, jak taką karę dostaje ktoś z czołówki.

    "Po obszernym przeanalizowaniu sprawy, sędziowie uznali, że zespół poinstruował kierowcę, aby zjechał do boksów" - co? A "box box box" w trakcie wyścigu to nie jest taka sama instrukcja?

  • 9. rowers
    • 2020-07-19 22:50:49
    • *.dynamic-1-kat-k-4-2-0.vectranet.pl

    Jeśli chodzi o falstart to tam są czujniki, jeśli kierowca wyjedzie poza obręb swojego pola startowego. Nie ma przepisu, który zabrania poruszenia się. Nie można jedynie wyjechać poza wyznaczone pole. Jeśli czujnik nie wychwycił takiej sytuacji to sędziowie nie mieli czego rozpatrzyć.
    Jeśli chodzi o kwestie Haasa, czysty bezsens. Zastosowanie przepisu w ten konkretny sposób jest niewiarygodne. Ja rozumiem brak instrukcji co do rozgrzewania opon itd, ale zjazd do boksu? Te przepisy przechodzą same siebie.

  • 10. Denieru
    • 2020-07-19 22:57:04
    • *.dynamic.chello.pl

    @9
    No to mają fatalne czujniki bo nawet na kamerce w aucie Strolla widać jak Bottas wyjeżdża przednimi oponami poza swoje pole startowe.

  • 11. Hawaii Hawajski
    • 2020-07-19 22:59:46
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    Nie wierze własnym oczom. FIA upadła na dno dna. Ham i Bott by tej kary pewnie nie dostali. Skoro tak bardzo dokładnie chcą interpretować przepisy to czemu system DAS jest legalny? Przecież on jest wbrew regule parku zamkniętego bo zmieniają się kąty i zbieżność kół.

  • 12. Xandi19
    • 2020-07-19 23:11:22
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Co za dekle! Przecież jak wprowadzali ten przepis to dotyczył się on procedur startowych aby przed radio inżynier nie mógł podpowiedzieć w kwestii sprzęgła i innych pierdół. To wprowadzono w połowie sezonu 2015. W 2016 roku wprowadzono te ograniczenia do prowadzenia kierowcy w trakcie wyścigu. Potem z tego zrezygnowano. To dlaczego do jasnej cholery jest to w użyciu na okr. formującym. Przecież to może zagrażać bezpieczeństwu. Co jak kierowca nie przestawi czegoś a silnik mu wybuchnie za plecami? A po drugie takie coś jak polecenie na zjazd nie powinno być brane pod uwagę. Ja bym się odwołał ale wiadomo. Pseudo federacja się nie myli. Szkoda bo pewnie temat ucichnie. Normalnie widać jak FIA wyrolowała Haasa i podpieli sobie to pod ten przepis a normalnie to nie obowiązywało.

  • 13. rowers
    • 2020-07-19 23:11:35
    • *.dynamic-1-kat-k-4-2-0.vectranet.pl

    @10, tak się może wydawać, ale zobacz sobie ten start na stop klatkach. Jak światła gasną to Bottas ma przednie koła idealnie na lini. Start odpuścił po przejechaniu pola, ale światła już były zgaszone w tym momencie. Fart

  • 14. grzybo
    • 2020-07-19 23:41:33
    • *.147.37.243.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Co za idioci...dno i metr mułu

  • 15. Denieru
    • 2020-07-19 23:52:35
    • *.dynamic.chello.pl

    @13
    Yhm i jak to sprawdzili ? na stronie FIA nie ma nawet śladu po dokumencie dotyczącym możliwego przeskoczenia startu przez Bottasa, są na tyle bezczelni że nawet nie pofatygowali się sprawdzić możliwy falstart. Suszenie pola startowego na którym stał Albon to też pewnie fart ? Kpina jak co roku z tymi starymi dziadami.

  • 16. berko
    • 2020-07-20 06:22:46
    • *.centertel.pl

    Nie mam słów na tę stronniczość FIA. A czy za wpychanie bolidu na pola startowe nie powinno być kary? Czy kierowca nie powinien sam ustawić auta na polach startowych? I wgl, czy można naprawiać bolid na polach startowych?

    F1 robi się nudna jak flaki z olejem. Jak tylko ktoś zrobi coś niekonwencjonalnego to od razu trzeba zganić i ukarać.

  • 17. rowers
    • 2020-07-20 08:22:17
    • *.dynamic-1-kat-k-4-2-0.vectranet.pl

    @15, wyjaśniłem to w komentarzu nr 9... Do czego jest potrzebne rozpoczęcie procedury FIA jak czujniki nie wykazały falstartu? Nie wiem jakie mają czujniki, nie jestem za nie odpowiedzialny, ale mają i każdy taki czujnik ma opóźnienie, widocznie również dopuszczalne skoro wszyscy startują i zgadzają się na to. To ze czujnik się nie pomylił wyjaśniłem w komentarzu nr 13. Po to są te czujniki żeby sędziowie nie musieli sprawdzać kilku nagrań z 20 bolidów na starcie każdego wyścigu czy przypadkiem ktoś nie popełnił falstartu. Nie wiem o czym my dyskutujemy jak jest to dla każdej osoby związanej z F1 w 100% jasne.

  • 18. Andrzej369
    • 2020-07-20 09:25:50
    • *.mt.pl

    Jeden komentarz: "It's ridiculous, the FIA, ridiculous!"

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo