komentarze
  • 1. Fanvettel
    • 2020-07-12 17:25:55
    • *.219.73.246

    Aż sie płakać chce jak się widzi formę Ferrari na początku tego sezonu ...

  • 2. magic942
    • 2020-07-12 17:28:10
    • *.183.29.194.multiplay.pl

    Ja myśle, że mimo wszystko Vettel z Leclerkiem mogliby się dogadać, tak jednak biorąc Sainza sami skazują sie na pożarcie. Ferrari idzie na dno, a Binotto zapisze się jako ten który do tego dopuścił. Fryzure oulary ma jak klaun teraz już sie tylko przefarbować i do cyrku.

  • 3. seybr
    • 2020-07-12 17:36:09
    • *.btk.net.pl

    Super Dzban ląduje w dłoniach Lecrecka. Zbyt długo grał w grę F1 bez systemu zniszczeń.

  • 4. iceneon
    • 2020-07-12 17:39:00
    • Blokada
    • *.hdsl.highway.telekom.at

    I ten uśmieszek ukryty pod maską :)

  • 5. hubos21
    • 2020-07-12 17:56:32
    • *.8.182.156

    VET mógł lepiej wystartować to by nie jechali obok siebie :

  • 6. pawel1132
    • 2020-07-12 17:58:00
    • *.leon.com.pl

    Fakt jest że Leclerk zachował się jak nowicjusz dziś nie podlega dyskusji ale to że Ferrari zbudowali w tym roku bolid który nadaje się na złom nie dość że aero jest bardzo kiepskie mają problem z dogrzewaniem opon a kończąc na najsłabszym silniku w stawce chyba na obecna chwilę w tym sezonie chyba sięgnęli dna. Jako kibic ferrari od 21 lat nie da się na to patrzeć. Zamiast rozwijać bolid z przed 2 sezonów lub zeszłego to oni co roku tworzą nową wersję która ma zawsze jakieś problem a to traci w zakrętach a to aero a zaś innym razem dlugi rozstaw osi itd. Patrząc na mercedesa oni sukcesywnie rozwijaja swoje zwycięskie auto co daja ciągle wyniki jak mieli problem z przegrzewaniem tylnich opon pare sezonów temu to przeprojektowali tył do tego inne rozwiązanie chłodzenia i po problemie. Natomiast ferrari w tym roku pokazało jak zbudować złom. Pan Binotto zaczyna rujnować ten zespół oby szybko się to zmieniło.

  • 7. orto
    • 2020-07-12 18:27:37
    • *.play-internet.pl

    @6. Szybko tego nie zmienią. To jest proces, który jednak trwa trochę! Zastosowali poprawki, które miały być nominalnie na Węgry i co? Generalnie lipa! W panice. nawet zespół, zacznie wykonywać dziwne ruchy!

  • 8. sliwa007
    • 2020-07-12 18:57:30
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tydzień temu odniósł sukces świetnie walcząc, dzisiaj poniósł porażkę, ale przynajmniej ma odwagę przyznać się do błędu i nie zwala winy na Vettela, zimne opony, słaby bolid czy pogodę. Niespotykane to zjawisko w F1.

    Gorzej z bolidem Ferrari, o walce z Mercedesem czy Red Bullem mowy nie było, ale patrząc na poziom RP, McLarena czy nawet Renault to może być katastrofalny sezon dla czerwonych.

  • 9. nonam3k
    • 2020-07-12 19:42:39
    • *.adsl.inetia.pl

    Patrząc na obecne osiągi ferrari i pozostałych zespołów z ich silnikiem , śmiem twierdzić ze silnik Ferrari w nie legalny sposób , dysponował mocą 100km extra w porównaniu do reszty. Zarówno Ferrari jak i alfa mieli gówniane bolidy w zeszłym sezonie, a tylko nadrabiali mocą silnika.

  • 10. mich11
    • 2020-07-12 20:18:00
    • *.dynamic.chello.pl

    VET miał co najmniej 1,5 metra luzu po lewej. LEC się cisnął jak w walce o pozycje. Przyjęło się, że koledzy z jednego zespołu takich manewrów nie robią. Obstawiam, że VET mając po prawej HAM lub VER uważał by i pojechał znacznie bliżej Haasa tym bardziej, że LEC jechał śladem Williamsa przed nim.

  • 11. Radek68
    • 2020-07-12 20:20:50
    • *.dynamic.mm.pl

    Oj zawiodłeś, Leclerc, zwiodłeś. Ale nie ty jesteś problemem Ferrari, nie jest nim również Vettel, problemem Ferrari jest Binotto.

  • 12. Xandi19
    • 2020-07-12 20:29:49
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @10

    hahahahaha. Weź skończ typie. Jakie 1,5 metra luzu. Nie wiem jak to obliczyłeś ale powiem Ci jedno. Może i miałbyś rację ale tam był jeszcze bolid Strolla a koło Vettela było wysunięte przed tylne koło bolidu RP. Więc jak Stroll skręcał to i skręcił Vettel.

  • 13. kiwiknick
    • 2020-07-12 21:07:43
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @10 zmień dilera
    :)

  • 14. dexter
    • 2020-07-12 23:42:28
    • *.dyn.telefonica.de

    @sliwa007

    A co mial powiedziec? Obaj kierowcy mniej wiecej jezdza o "pietruszke" i jeszcze udaje im sie nawzajem storpedowac.. Oba pojazdy wycofane. Najgorszy scenariusz dla calego zespolu. Tutaj nie ma "jesli" i "ale" - to byl jego klarowny blad.

    Zwlaszcza obwinianie.. Jak w ubieglym tygodniu po Vettelu najezdzano, jak byl siekany.. Leclerc jedyny, dobry i prawdziwy. Swietlista postac.. On jest niewiarygodnie dobry, jest klasa swiatowa. Ale -rowniez popelnia duze bledy.

    Pojechal porywczo, sciagnal stope z hamulca - chcial trafic w luke, ktorej tak naprawde nie bylo. Pozniej za daleko po tarce i quasi wskoczyl na Sebastiana Vettela. Na pierwszym okrazeniu troche trzeba uwazac. Jestem ciekawy czy jutro w naglowkach wloskich gazet bedzie pisac: "Blad poczatkujacego!"

    Jest poprawne, ze bierze na siebie wine - i to natychmiast po incydencie. To madre z jego strony, bo w tym przypadku szukanie "gdyby" i "ale", nic by nie pomoglo.

  • 15. TomPo
    • 2020-07-13 08:18:03
    • *.dynamic.chello.pl

    No to byl wielblad. Byla tam luka, ale nadzieja ze sie ona utrzyma w srodku zakretu byla glupia.
    Na szczescie mlody wyciaga raczej wnioski ze swoich bledow.

    Przypomina to sytuacje Haasa. Mieli dwa rozne bolidy i chcieli (musieli) testowac podczas wyscigu i zbierac dane. No i obydwa bolidy skonczyly szybko wyscig i tyle bylo z testowania.
    To samo tutaj. Przywiezli poprawki, mieli ten sam tor, idealne warunki do testow czy poprawki dzialaja na dystansie wyscigu i czy ida w dobra strone. No i niczego nie potestowali, a jest im to bardzo potrzebne.

    Kazdy robi bledy, wazne jest by wyciagac wnioski i nie powtarzac bledow.
    Dlatego wielblad Lec jest inaczej odbierany od przypalow Vet, bo ten robi te same bledy po raz n-ty.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo