komentarze
  • 1. Vendeur
    • 2019-03-22 16:12:41
    • *.dynamic.chello.pl

    A jaki to problem rozwiązać tę prostą kwestię, montując dodatkowy zestał świateł w połowie pól startowych??? Ale nie z boku jak to bezsensownie sugeruje artykuł, a w takim sam sposób jak główne, na wysięgniku. Aż dziw, że nie stosuje się tego od dawna. Koszt jest żaden, a nawet byłby zarobek, bo dodatkowy wysięgnik, to dodatkowe miejsce na reklamy.

  • 2. kempa007
    • 2019-03-22 17:47:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przeczytaj uważnie ten bezsensowny artykuł... Tak już było.

  • 3. sylwekdm
    • 2019-03-22 18:56:04
    • *.walbrzych.dialog.net.pl

    wwwyoutubecom/watch?v=wfNvZwN87Hg - obraz 360"

  • 4. Vendeur
    • 2019-03-22 19:20:32
    • *.dynamic.chello.pl

    @2. kempa007

    Przeczytaj uważnie i ze zrozumieniem moją wypowiedź, a potem odnieś ją do treści artykułu...

    Wyraźnie napisałem, aby nie montować sygnalizacji z boku toru, jak to sugerujesz w artykule i jak było kiedyś, tylko aby zrobić to NAD polami startowymi.

  • 5. karoman69
    • 2019-03-22 22:16:45
    • *.d.glogowek.net

    Skoro nie widać, bo mają za wielkie tylne skrzydła,to po prostu może je unieść do góry.....

  • 6. wheelman
    • 2019-03-23 02:20:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @1 @4 to ty przeczytaj wyraźnie. Skrzydła zasłaniają światła. Więc albo dodatkowy zestaw z bocznej strony albo dodatkowe 3-4 "mosty" świateł nad linią startową. Zważywszy na to, że pierwsze światła obniżono dla czlołówki celem komfortu widoczności.

  • 7. MrLucas112
    • 2019-03-23 06:05:14
    • *.centertel.pl

    Wyświetlanie na kierownicy i nigdy więcej żadnych problemów...

  • 8. mario 88
    • 2019-03-23 08:16:46
    • *.146.49.15.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @7 Może LED-y na systemie halo ?.

  • 9. Vendeur
    • 2019-03-23 11:50:26
    • *.dynamic.chello.pl

    @6. wheelman

    Tak, może od razu 10 wysięgników...

    Naucz się myśleć logicznie. Skoro wyłącznie kierowcy z tylnych rzędów mieli problem z zobaczeniem świateł, to wyraźnie sugeruje, że wystarczyłyby jedne dodatkowe światła nad polami startowymi, np w ich połowie...

    Światła z boku byłyby tak samo, a nawet bardziej zasłaniane przez skrzydła, bo znajdowałyby się na niższej wysokości.

    @8. mario 88

    Takiego rozwiaząnia nie da się wprowadzić natychmiast. Konieczna byłaby modyfikacja bolidów, testy etc...

  • 10. orto
    • 2019-03-23 20:08:29
    • *.play-internet.pl

    Uważam, że dodatkowe światła z boku mają jedną poważną wadę. Kierowca koncentruje wzrok oraz skręca głowę w stronę światła i startując nie ma pełnej kontroli nad poprzedzającym bolidem na polu startowym. Jeśli poprzednikowi zgaśnie silnik na starcie, może być niezły problem albo co najmniej poważne zakłócenie startu dla tego z tyłu! Człowiek koncentrując się do tego bardzo ważnego momentu startu, podświadomie skręci głowę w stronę światła a nie będzie łypać kątem oka.

  • 11. rowers
    • 2019-03-24 01:01:43
    • *.dynamic-ww-04.vectranet.pl

    @10 tylko w praktyce to nic nie zmienia dla kierowców. Albo musisz patrzeć w górę, albo w bok. I tak trzeba oderwać wzrok od bolidu poprzedzającego.

  • 12. Jaahquubel
    • 2019-03-24 07:35:35
    • *.dynamic.mm.pl

    @2,@6
    Gdyby drugie światła były zamontowane tak, żeby kierowcy z 6. rzędu widzieli je pod takim kątem, pod jakim zawodnicy z 1. linii widzą te główne, to ci z 10. linii widzieliby je tak, jak obecne ci z 5. Czyli dobrze, jak rozumiem, bo mowa o końcu stawki, nie środku.

  • 13. roziweleT
    • 2019-03-24 08:26:56
    • *.dynamic.mm.pl

    A gdyby startowali z otwartymi skrzydłami?

  • 14. wheelman
    • 2019-03-26 11:07:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9 od razu widać jak bardzo interesujesz się tym sportem. Przecież dwa rzędy świateł (drugie w połowie pól startowych) już są, chyba od dekad.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo