2018-08-26 GP Belgii - Wyścig 15:10
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 S.Vettel Ferrari 1:23:34.476 25
2 L.Hamilton Mercedes +11.061 18
3 M.Verstappen Red Bull +31.372 15
4 V.Bottas Mercedes +1:08.605 12
5 S.Perez Racing Point Force India +1:11.023 10
6 E.Ocon Racing Point Force India +1:19.520 8
7 R.Grosjean Haas 1:25.953 6
8 K.Magnussen Haas 1:27.639 4
9 P.Gasly Toro Rosso 1:45.892 2
10 M.Ericsson Sauber +1 okr. 1
11 C.Sainz Renault +1 okr.
12 S.Sirotkin Williams +1 okr.
13 L.Stroll Williams +1 okr.
14 B.Hartley Toro Rosso +1 okr.
15 S.Vandoorne McLaren +1 okr.
16 D.Ricciardo Red Bull
17 K.Raikkonen Ferrari
18 C.Leclerc Sauber
19 F.Alonso McLaren
20 N.Hulkenberg Renault

komentarze
  • 63. MicCal
    • 2018-08-26 22:18:19
    • *.static.tvk.wroc.pl

    @53
    Jeśli w odpowiedzi na merytoryczny komentarz jesteś w stanie spłodzić tylko taki bełkot, to najwyraźniej Ty nie wziąłeś swoich. Bez odbioru.

  • 64. XandiOfficial
    • 2018-08-26 22:54:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dobra teraz ja bo znów 2 letni fani oglądający ten sport szczekają ...

    Jaki to jest tor ? Jaki to jest tor ? On miał kliknąć guzik SC zaraz po wypadku aby przy 300km na eau rouge wszyscy hamulec wcisnęli ? Po drugie jak w Chinach był SC jak liderzy akurat wyjechali na prostą startową to było fair ? no właśnie ... Dali im się po ścigać bo nie wiem czy wiecie ale Charles jechał bez tylnego spoilera a więc był pojazdem który był uszkodzony i musiał się jak najszybciej zatrzymać bo się z niego sypało więc (nie wiadomo gdzie się zatrzymał ) wyjechał z tego miejsca i był SC.

    I teraz druga kwestia. Dla kogo wyścig był nudny nie powinien ich oglądać bo jak widać nie potrafi. Ja wiem, że dla was wyścigi powinny trwać 10 okr i jeden box przynajmniej ...

    Seb genialny atak. Zapamiętał, że w EAU ROUGE nie może być za blisko bo po wyjściu slipstream będzie słaby bo będzie za blisko i Seb robi to prawie zawsze a ten się na to nabiera ... 2013 zrobił to samo, 2014 robił to samo ale silnik Renault i slipstream nic nie dał i 2017 Ferrari to było tragedia na szybkich torach i widać, silniki są porównywalne kto wychodzi lepiej ... i w 2017 był za blisko w eau rouge i nie miał prędkości ... co do restartu to była rzeczywiście okazja dla Lewisa ale co ? Potwierdza się moja teoria, że nie potrafi Hamilton wyprzedzać ... Dziś pierwszy raz w tym sezonie wyprzedził kogoś z czołówki a mianowicie Verstappena ... Pierwszy raz ! Powiedziałem wyprzedził ? HAHAHHAHA ominął bo wyprzedzeniem bym tego nie nazwał a potem restart i chyba coś za szybko szykanę zobaczył i opóźnił hamowanie na jakiegoś ducha chyba bo zakręt był 75 metrów dalej ...

    Brawo Ferrari, szkoda każdego kto nie ukończył ... brawo dla HALO, widzimy się na MONZIE chyba, że będę musiał odpisywać osobom z pierwszego mojego zdania tego posta ... PIS YOŁ !

  • 65. Sasilton
    • 2018-08-26 23:13:37
    • *.unknown.vectranet.pl

    49. MicCal
    Po wznowieniu trudniej się utrzymać, niż od zwykłego startu.
    Po starcie Vettel dwa razy był bliski Hamiltona. rok temu maszyna nie pozwoliła na wyprzedzenie, w tym już tak.

  • 66. Skoczek130
    • 2018-08-27 06:44:57
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    Ale żałosna paplanina... kiedy Vettel wygra, to oczywiście bolid odegrał pierwszorzędną rolę. Kiedy wygra Hamilton, król pokazał wszystkim plecy. xD Czy wy jesteście ludzie normalni? Widocznie za dużo czytacie wywiadów z Anglikiem, który jak zwykle doszukuje się nieuczciwości ze strony rywali - jak on wygrywał bolidem sekundę lub dwie na okrążeniu szybszym, to wszystko było cacy. Prawda jest taka, że Ferrari nie ma szans na mokrym torze z Mercem, natomiast na suchym to "czerwoni" przejmują pałeczkę. Anglik sam stwierdził, że w końcówce odpuścił. W przeciwnym razie nie byłoby jedenastu sekund na koniec. A co do pierwszego zakrętu - Hamilton źle z niego wyszedł - w końcu o mało nie wyprzedziły go bolidy Force India z tym samym silnikiem (przynajmniej teoretycznie)! Bolidy są porównywalne ze wskazaniem na Ferrari - ale tu nie ma żadnej ogromnej przewagi. Wszystko zależy od degradacji i temperatury. Deprecjonowanie Vettela i gloryfikowanie Hamiltona u niektórych osiągnęło już poziom absurdu. To tak, jakbyśmy mieli do czynienia z pojedynkiem pół-amatora (półgłówka) z zawodowcem przez drugie Z. To jest Formuła 1 - tu decyduje sprzęt o wyniku i nikt tu nigdy cudów nie zrobił, jeżeli nie miał czym.

  • 67. Skoczek130
    • 2018-08-27 06:48:52
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    @berko - jesteś po prostu sezonowcem, który liczy tylko na chaos i rozpierduchę. F1 nie jest dla ciebie, bo większość wyścigów przebiega w taki sposób. I bardzo dobrze - chaotyczna rywalizacja opierająca się często na przypadku ma być rzadkością. ;)

  • 68. Skoczek130
    • 2018-08-27 06:51:59
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    @weres - kiedy z nim wygrał? Kiedy padało? W tych warunkach zdecydowanie lepszy jest pojazd Mercedesa. Widocznie oglądasz tą serię tylko od ery turbo. :P Puść sobie GP Włoch i zobacz, jak śmigał Vettel na ultramokrym torze Monza. Jak czytam np. że Vettel nie umie jeździć w deszczu, to nóż mi się w kieszeni otwiera. :P

  • 69. Skoczek130
    • 2018-08-27 06:52:54
    • Blokada
    • *.perfecteline.pl

    Tego @weresa radziłbym ignorować. Jakiś kolejny Bieber... :P

  • 70. weres
    • 2018-08-27 09:17:48
    • *.177.224.112.revdns.net.pulawy.pl

    Śmieszą mnie ludzie którzy piszą że bolidy merca i ferrari są porównywalne. To że lewis jest w stanie wykręcić porównywalny czas jak seb to nie dowód na to ze bolidy są prawie równe tylko na to że lewis jest w stanie zniwelować mankamenty swojego bolidu.

  • 71. FanHamilton
    • 2018-08-27 10:32:07
    • *.play-internet.pl

    Vettel Button Hamilton Alonso wygrywali w deszcu,
    Hamilton Monako 2008,
    Vettel na torze Monza 2008,
    Button Montreal 2011,
    Alonso Malezja 2012,

  • 72. berko
    • 2018-08-27 10:34:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    67. Skoczek130
    Nie mierz innych własną miarą.
    F1 oglądam od 2005 roku bez przerw, wcześniej kilka wyścigów w sezonie.
    Sezonowcem być może jesteś Ty, ja tylko stwierdzam fakty.
    Dzisiejsza Formuła to procesja od 2 zakrętu do mety i jak warunki pogodowe niczego nie namieszają to niestety wyścigi to nuda, co w połączeniu z beznadziejnym komentarzem na eleven tworzy obraz nędzy i rozpaczy.

    Nie Tobie danym jest stwierdzać czy F1 jest dla mnie czy też nie. I zasmucę cię, nie liczę na chaos i "rozpierduchę" ale na to aby F1 była F1 a nie jazdą jeden za drugim od startu do mety. Nie wiem jak Ty, ale ja pamiętam jak w jednym wyścigu było więcej manewrów wyprzedzania niż teraz przez 1/4 sezonu.

    Oglądanij sobie chociażby Formułę E, tam jest walka i wyprzedzanie. I właśnie tak powinno wyglądać GP F1. Teraz to jest po prostu: START-jazda w kółko-META, jak nic nikomu nie nawali, albo pogoda nie spłata figla to pozycja startowa najczęściej=pozycji na mecie.

  • 73. michalde
    • 2018-08-27 13:16:21
    • *.dynamic.chello.pl

    Przy tak szybkich bolidach 44 okrążenia w Spa to bardzo krótki dystans. Powinni zwiększyć długość wyścigu przynajmniej do 50 kółek.

  • 74. XandiOfficial
    • 2018-08-27 13:57:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @73 a paliwo to skąd ? dystans 305 km muszą osiągnąć i koniec wyścigu, Singapur jest bardzo dziwny bo bolidy 2014 i 2015 robiły tam czasy 1:43,xxx-1:46,xxx i tam jedzie się 61 okr i często wyścig musiał być kończony czasem bo SC na torze, czasem dwa i nie mieścili się w 2 godzinach ...

  • 75. XandiOfficial
    • 2018-08-27 14:02:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @70 a no rok temu to na szybkich i tych neutralnych torach Ferrari było w *** a Vettel był wstanie często startować z 2 miejsca przed Bottasem i miał porównywalny czas do Hamiltona ... Wtedy tak, wtedy było OK ... bzdury gościu

    Jedyne różnice gdzie to deszcz i bolidy, w suchym porównywalnie z plusem na Ferrari ale nie wiemy jak tory typu Usa, Meksyk i Rosja więc ...

  • 76. weres
    • 2018-08-27 15:15:16
    • *.177.224.112.revdns.net.pulawy.pl

    W tym roku Ferrari jest szybsze, a Hamilton przegrał o 0.05 sekundy w q2, w tamtym roku Merc był szybszy, a Vettel przegrał o 0.25 sek. Nie widzisz różnicy?

  • 77. rbej1977
    • 2018-08-27 15:38:21
    • Blokada
    • *.dynamic.chello.pl

    A skąd Ty wiesz o ile jest szybsze Ferrari od Mercedesa??

  • 78. kiwiknick
    • 2018-08-27 15:41:52
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @ 77 no właśnie!!
    A może Merc jest szybszy i Lewis nie umie tego wykorzystać.

  • 79. KolczastyKaktus
    • 2018-08-27 15:54:46
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    68. Skoczek130
    Przestań deprecjonować szybkość Ferrari. Wyraźnie widać, że mają najszybszą konstrukcje w tym roku niezależnie od pogody a Ty ciągle bredzisz, że tak nie jest. Hamilton wygrał kwalifikacje w deszczu bo miał większy docisk ustawiony (co nie znaczy, że ma samochód tak szybki jak Ferrari) co idealnie pokazywał 2 sektor toru Spa, tyle że to nie był najlepszy pomysł na wyścig. Tam nie był w stanie odpowiedzieć na prędkość włoskiego zespołu bo w pierwszym i trzecim sektorze tracił spory dystans. W deszczu pewnie większy docisk byłby zaletą ale nie padało. Poza tym Vettel sam przyznał, że popełnił błędy tyle, że 2 pozycja to nadal była dobra okazja do wygrania bo Ferrari ma zwyczajnie szybsze auto. Z tego co pamiętam zaprzysięgałeś się, że Spa pokaże coś innego i teraz musi Ci być głupio tym bardziej, że we Włoszech na Monzy faworytem jest również lokalny zespół w czerwonych barwach.

  • 80. kiwiknick
    • 2018-08-27 16:17:27
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Hamilton w sobotę wypadł z toru w przedostatniej rundzie więc mógł baterię w ostatniej rundzie wykorzystać.
    A Vettel cisnął w przedostatniej rundzie do końca i w ostatniej mu zabrakło.

  • 81. XandiOfficial
    • 2018-08-27 16:21:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @76 dobrze, że wiesz o ile szybsi są ci od drugich wiec pójdź do jednych i powiedz im kto będzie szybszy na Monzie aby przygotowali lepszy pakiet pod prędkość ... bzdury

    Vettel rok temu na Spa straciłby 0,5 gdyby nie Kimi i jego slipstream ... Na szybkich torach byli w tyle na Maxa a na neutralnych przegrywali o 0,1-0,4 na torach pod Merca znaczy pod szybszy bolid i wtedy było git ... Oglądałeś kwale rok temu na Spa i wywiady ? Kimi pomógł Seb'owi bo stracił okr na 1 zakręcie ... Po drugie nie mów mi co było w Q2 jak Merc był ustawiony pod docisk na deszcz, o 0,4 w 2 sektorze łapali na standardowym okr a czerwoni odrabiali w 1 i 3 ale deszcz + Merc i do tego ich ustawienia dały sporą przewagę w kwalach ...

  • 82. olszewko
    • 2018-08-27 16:53:55
    • *.ip-point.pl

    WItam NIestety ominal mnie wyscig Mialem impreze rodzinna Ktos ma jakies info skad moglbym pobrac wczorajszy wyscig Najlepiej z komentarzem pl Moze byc torrent lub jakis server

  • 83. seba1b
    • 2018-08-27 17:17:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jak wygląda sytuacja z silnikami w Ferrari i Mercedesie?

  • 84. Vendeur
    • 2018-08-27 17:44:35
    • *.dynamic.chello.pl

    @82. olszewko
    Nie warto oglądać, bardzo nudny wyścig.

  • 85. Jameson
    • 2018-08-27 21:50:30
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @82 olszewko
    Na oficjalnym kanale F1 na serwisie youtube jest filmik z "najlepszymi momentami" tzw. race highlights, tak jak Vendeur napisał naprawdę niewarto oglądać całego wyścigu.

  • 86. Skoczek130
    • 2018-08-27 23:02:41
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @berko - ja nieprzerwanie oglądam od 2007 roku. I zawsze było tak, że większość wyścigów składało się z procesji. Nie inaczej było także w "złotych czasach" Senny i Prosta. ;) Aby walka była wyrównana, stawka musi być zbita. Niestety bez ograniczeń budżetowych i standaryzacji np. komponentów silnika, sytuacja nie ulegnie zmianie. A do tego raczej nie dojdzie przez potentatów - fabryczne ekipy musiałyby ograniczyć swój udział do sprzedaży silników i podzespołów. ;) Raczej się na to nie zanosi... ;)

  • 87. Skoczek130
    • 2018-08-27 23:04:28
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @KolczastyKaktus - mam nadzieje, że kolejne rundy pokażą, w jakim błędzie jestem. :D

  • 88. Skoczek130
    • 2018-08-27 23:06:57
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @weres - a może to Vettel niweluje "mankamenty"? Twoja racja jest równie "dobra", co moja. :P

  • 89. ahaed
    • 2018-08-28 06:16:50
    • *.188.48.55

    Podobno Bottas dostał 5sek, co i tak nic nie zmieniło. Prawda?

  • 90. Ambrose
    • 2018-08-28 08:13:48
    • *.117.188.200

    @ahaed - Bottas otrzymał karę 5 sekund + 2 punkty karne za spowodowanie kolizji z Sirotkinem.

  • 91. Janek1966
    • 2018-08-29 19:36:52
    • *.092.075.pools.vodafone-ip.de

    hmmmmm,
    Vettel odniosl bardzo wazne zwyciestwo....hmmmm
    HAM ma wszystko pod kontrola...
    Bottas ,lubie go nawet,taki cichy....bez wyrazu....zawsze bedzie w Mercedesie....dopuki tam bedzie HAM ....numerem 2....po prostu jedzie,kasuje wyplate,
    Nawet,jesli FERRARI zbudowalo lepszy bolid na ten sezon,to i tak VET nie zrobi majstra...
    pozdrawiam

  • 92. Skoczek130
    • 2018-08-30 15:13:29
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    @Janek1966 - byle co zjesz, byle co powiesz... Jedno jest pewne... nie wyniosłeś za wiele z odbytej niegdyś edukacji. :P

  • 93. poppolino
    • 2022-11-11 16:58:23
    • *.gpon.bialnet.pl

    Zwycięstwo #52

    Nie. My się nie poddamy. Nawet takie wielbłądy jak ten na Hockenheim nas nie złamią. 17 pkt straty jest spokojnie do odrobienia w 8 ostatnich wyścigów sezonu. Teraz Monza. Tor sprzyjający Ferrari, więc liczę na kolejne zwycięstwo Seba i kolejne zmniejszenie straty. Tu nic jeszcze nie jest stracone! Cieszy podium Maxa, oby tak dalej.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo