komentarze
  • 1. Amnes
    • 2018-05-28 11:25:49
    • *.play-internet.pl

    Żałosny się ten sport robi

  • 2. Sasilton
    • 2018-05-28 11:42:27
    • *.unknown.vectranet.pl

    Też mnie to zdziwiło. To nie pierwsza taka sytuacja w tym wyścigu, bo wcześniej kierowco Torro Rosso przepuścił Maxa na prostej startowej.

    I właściwie to tyle jeśli chodzi o zniesienie niebieskich flag. Na gridzie będzie niby 10 zespołów, a w praktyce każdy prócz Mclarena będzie miał po 3.

  • 3. skilder3000
    • 2018-05-28 11:48:45
    • *.opera-mini.net

    No cóż. Wszyscy zdziwieni jak zwykle choć logika podpowiada takie rozwiązanie.

  • 4. andy_chow
    • 2018-05-28 11:49:09
    • *.117.93.2

    Czy ktoś jest zdziwiony ? Bo ja nie. Red Bull tak robił i robi z Toro Rosso więc czemu by nie Mercedes lub Ferrari z Hass

  • 5. MarTum
    • 2018-05-28 12:10:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panowie, gra idzie o wielką stawkę. Jak konkurencja jest już dosłownie za plecami lub nawet przed to liczy się każdy sposób aby być szybszym. Sauber przepuszcza Ferrari, Force India przepuszcza Mercedesa i tyle.

  • 6. Heniek007
    • 2018-05-28 13:33:22
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    Po co w ogóle pytali go o kwestie oczywiste...? Oczekiwali, że powie: "Ześlizgnęła mi się noga z pedłu przyspieszenia".

  • 7. Vendeur
    • 2018-05-28 15:54:23
    • *.dynamic.chello.pl

    @kempa

    "Ocon zapytany o to czy istotniej" - powinno być "istnieje".

  • 8. XandiOfficial
    • 2018-05-28 16:34:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    akurat z szacunkiem ale Ferrari nie było puszczane przez Saubera. Nie było oczywiście takiej sytuacji ale rok temu gdy Vettel kilkakrotnie z końca stawki przebijał się nie było takich sympatii. Stare dobre DSK za "enemyorders" powinno wrócić ... To są wyścigi ludzie (między zespołami już jest dosyć słabe)

  • 9. sliwa007
    • 2018-05-28 17:23:08
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Pamiętam, jak w 2012r w Brazylii (ostatni wyścig sezonu) Vettel obrócił się na prostej startowej i spadł praktycznie na koniec stawki. Przepuściło go wtedy chyba z 5 zawodników bez żadnej walki. Kierowcy TR - sprawa oczywista, ale zrobił to między innymi Michael Schumacher, rodak i przyjaciel, który później wytłumaczył się z tego, mówiąc że nie chciał "przeszkadzać" w walce o tytuły...
    Jakoś wtedy nikt nie mówił, że było to żałosne.

    Swoją drogą, ktoś kiedyś forsował ideę customer cars, a mniejsze ekipy skutecznie się opierały odgórnym regulacjom. Obecnie, kilka lat po tych wydarzeniach nie trudno pokusić się o stwierdzenie, że customer cars weszło do F1 bocznymi drzwiami, a mniejsze ekipy są uzależnione od tych większych. Zostało 5 ekip niezależnych + Williams, który będzie musiał się sprzedać, bo sami utoną w przeciągu dwóch sezonów. Reszta w mniejszym lub większym stopniu jest zależna od Mercedesa, Ferrari oraz Red Bulla.

    Co do samej wypowiedzi Ocona, trudno mi zrozumieć co takimi zdawkowymi odpowiedziami chłopak chce osiągnąć. W zasadzie wszystko wyjaśnił, ale po co takie niedociągnięcia? Masz chłopie coś do powiedzenia to mów otwarcie albo zmień temat.

  • 10. Orlo
    • 2018-05-28 20:44:46
    • *.13-3.cable.virginm.net

    @sliwa007
    Odnośnie GP Brazylii 2012 - ja mówiłem (a właściwie to pisałem), że to żałosne/nie fair/itd..
    A co do Ocona to rzeczywiście - albo powiedział za mało, albo za dużo. Tylko czekać na sprostowanie ze strony herr Wolfa..

  • 11. Levski
    • 2018-05-29 20:38:36
    • *.gdansk.vectranet.pl

    @9 Wiadomo ze duzo wolniejszy kierowca nie ma po co walczyc z duzo szybszym kierowca i tracic czas na obronach bo przepuszczajac go bedzie miec swoje tempo i walczyc o swoj wynik. Co innego FI i Mercedes gdzie roznice predkoaciowe nie sa ogromne.

  • 12. S3baQ
    • 2018-05-30 20:07:09
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mercedes z Force India , Ferrari z Hassem i Sauberem , Red Bull z Toro Rosso. Jak widać kążdy z "Wielkich" ma swoich "ułatwiaczy", którzy im pomogą a innym będą maksymalnie względem swoich możliwości utrudniać

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo