2007-09-16 GP Belgii - Wyścig 14:00
Poz.KierowcaZespółCzasPkt.
1 K.Raikkonen Ferrari 1:20:39.066 10
2 F.Massa Ferrari + 4.695 8
3 F.Alonso McLaren + 14.343 6
4 L.Hamilton McLaren + 23.615 5
5 N.Heidfeld BMW Sauber + 51.879 4
6 N.Rosberg Williams + 1:16.876 3
7 M.Webber Red Bull + 1:20.639 2
8 H.Kovalainen Renault + 1:25.106 1
9 R.Kubica BMW Sauber + 1:25.661
10 R.Schumacher Toyota + 1:28.574
11 J.Trulli Toyota + 1:43.653
12 V.Liuzzi Toro Rosso + 1 okr.
13 R.Barrichello Honda + 1 okr.
14 A.Sutil Spyker + 1 okr.
15 T.Sato Super Aguri + 1 okr.
16 A.Davidson Super Aguri + 1 okr.
17 S.Yamamoto Spyker + 1 okr.
18 J.Button Honda + 8 okr.
19 A.Wurz Williams + 10 okr.
20 D.Coulthard Red Bull + 15 okr.
21 S.Vettel Toro Rosso + 36 okr.
22 G.Fisichella Renault + 43 okr.

komentarze
  • 80. wodo
    • 2007-09-16 21:09:44
    • *.net

    strategia pozostawia wiele do życzenia, gorsze samochody, gorsi kierowcy byli wyżej od Kubicy. Myślę że można było jechać na jeden postój.

  • 81. zyju1
    • 2007-09-16 21:15:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    FerrariPro !
    tylko o Kubicy i Kubicy... nudne !

  • 82. ffghg
    • 2007-09-16 21:22:36
    • *.netia.com.pl

    prema - jeden z nielicznych rozsądnych komentarzy, który niestety, jak widać, ginie niezauważony wśród tego tutejszego, w większości 'eksperckiego', gadania bzdur o niczym.

  • 83. bednarz
    • 2007-09-16 21:32:21
    • *.core.lanet.net.pl

    Robert pojechał dobrze, szkoda tylko tej straty związanej z wymianą silnika.

  • 84. prema
    • 2007-09-16 22:02:50
    • *.range86-151.btcentralplus.com

    panowie bardzo długo myślałem nad doborem strategii tankowania i doszedłem do wniosku, który może wydać się pozornie nieciekawym ale nie oceniajcie pochopnie. wydaje mi się, że najlepiej byłoby dla kubicy gdyby jechał bez żadnego pitstopu, ale żeby to się udało musiałby mieć założone dwa rodzaje opon jednocześnie, do oceny strategów teamu zostawiam czy z przodu miękkie czy z tyłu oni przecież się na tym lepiej znają. poza tym w baku pewnie się nie zmieści paliwa na cały wyścig, więc musiałby za sobą ciągnąć malutką przyczepkę. oczywiście trzeba by przetestować w tunelu jej właściwości aerodynamiczne no i wpływ haka na przepływ powietrza. dodatkowym zyskiem takiej strategi byłaby możliwość wywalania za tor przeciwników, gdyby przyczepka w nich uderzała. jedynym problemem jest gdzie na niej byłyby montowane kamery, no i oczywiście gdyby konkurenci podpatrzyli ten patent to już nie miałby on sensu, ale na taką okoliczność mam parę innych pomysłów w zanadrzu.

  • 85. k.music
    • 2007-09-16 22:19:50
    • *.chello.pl

    prema Ten komentarz z pewnością zostanie zauważony:))Dodałbym jeszcze przyszepka daje większą powierzchnie na reklamy:)) Tylko obawiam się, że ten portal nie jest dla wynalazców i rewolucjonistów:))

  • 86. witek70
    • 2007-09-16 23:06:39
    • *.elektrosat.pl

    He he , Prema, może by zamontowac dodtakowy zbiornik na gaz :)

  • 87. witek70
    • 2007-09-16 23:11:48
    • *.elektrosat.pl

    Po raz kolejny widzimy, że aby cos osiągnąć, trzeba startować w czubie. W obecnej F1 start z dalszych pozycji grozi utkwieniem za wolniejszym bolidem. Nie takie bolidy jak BMW nie przebiły się z końca stawki...

  • 88. gorlin
    • 2007-09-16 23:22:00
    • *.hitech-net.pl

    hehe, ale sie usmialem z komentarza premy:)

  • 89. Xellos
    • 2007-09-16 23:28:30
    • *.adsl.inetia.pl

    prema, długo może myślałeś ale ci się udało :D dobre :)

  • 90. Bosiu
    • 2007-09-17 00:05:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    prema , musze przyznac ze mam takie same odczucia co do Roberta... mentalnosc prawdziwego mistrza!

  • 91. Kazik
    • 2007-09-17 00:09:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    prema,kojarzę Cię z inżynierem Pydlakiem (znasz takiego ?) Jakby nie patrzeć to lubię czytać "wasze' komentarze.

  • 92. Kazik
    • 2007-09-17 00:30:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S.Pana inżyniera Pydlaka bardzo sobie cenię.

  • 93. walerus
    • 2007-09-17 09:06:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    prema - myslę że karnistry z benzyną byłyby lepsze - tak jak silniki w statkach kosmicznych - jakby banzyna z nich się wlała już do bolidu - to by je po prostu odczepił jednym z przycisków na kierownicy....;-)

  • 94. grazz
    • 2007-09-17 10:52:34
    • Blokada
    • *.29.174.65

    Ladny wyscig. Kimi w koncu mial "banan".. Pokusze sie o pewna teorie spiskowa , o ktorych tu juz stalo.. komentarz do naglego spadeku formy MCLarena z tego co czytalem FIA ma do Gru' 07 drobiazgowo przeanalizowac konstrukcje ich bolidu.. i jezeli znajdzie oczywiste podobienstwa do F...(w kontekscie ostatniego werdyktu- w raporcie FIA jest chocby mowa o rozmowach pomiedzy DeLaRosa+Alonso + Steph o ukladzie hamulcowym w Fer- "we're looking for smtgh like that" ;)) moze zdecydowali sie wywalic cos tam i stad te uslizgi kol u Hamiltona itd.. to tylko hipoteza . pozdro

  • 95. Hade
    • 2007-09-17 12:22:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Świetny wyścig. Kubica zafundował wszystkim wiele emocji, a dzięki niemu bolidy F1 BMW pokazywane był częściej chyba, niż McL i Scuderia. Tego jeszcze nie było. Nuda w czołówce, BMW rozrabiają. Byle tak dalej. Nie dziwi zadowolenie Theissena i Pani rzecznik.

  • 96. sarhan
    • 2007-09-17 14:15:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica pokazał się z jak najlepszej strony. Jadąc za Kova na długich prostych i to "pod górkę" (a tak jest właśnie przed les combes i bus stop) miał naprawdę małą przyczepność więc dogonienie rywala przed szykaną było bardzo utrudnione. Brawo! Rewelacją wyścigu był za to Sutil w najwolniejszym jak dotąd bolidzie w stawce:-)

  • 97. nowyziomal
    • 2007-09-17 14:28:13
    • *.range86-149.btcentralplus.com

    Mam małe pytanko do ekspertów natury technicznej bo troche się pogubiłem. Otóz Robert twierdził ze KOV którego starał sie wyprzedzić odjeżdzał mu na prostej mimo wiekszej ilosci paliwa, i jak to ma sie do ustawien areodynamiki czy robert nie maił zbyt dużego docisku?

  • 98. Ajek
    • 2007-09-17 14:41:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ustawienia aerodynamiczne (siła docisku) jest zawsze kompromisem : im większa siła docisku tym lepiej się trzyma na zakrętach, jednocześnie większe opory na prostych. Robert miał większą siłę docisku i trudno mu było dogonić Hekkiego na prostej, zyskiwał natomiast późniejsze dohamowanie i większe prędkości na zakrętach. Co mu jednak było z tego, jak na zakrętach jadąc jeden za drugim wyprzedzanie nie było możliwe.

  • 99. walerus
    • 2007-09-17 16:54:18
    • *.klingspor.pl

    czyli ustawienia do bani....

  • 100. fezuj
    • 2007-09-17 17:09:53
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Wszyscy już tu wszystko napisali ja od siebie tylko dodam że gdyby nie pech Kubicy ( dyskwalifikacja na 14te miejsce) ten wyścig by był nijaki a właśnie dzięki fenomenalnej jeździe Roberta było "danie wykwintne i pikantne" walka na torze i wyprzedzania a to jest solą tego sportu.

  • 101. Ajek
    • 2007-09-17 18:17:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Howgh - jak mówili indianie

  • 102. maraseq
    • 2007-09-17 21:31:42
    • *.chello.pl

    Witojcie! Jechali na chali, z górecki, pod górecke itd itp... No a Robert był klasą sam dla siebie (środek stawki, cieniasy - znaczy cienkie bolidy), ustawienia (reszka lub orzeł - wypadło chyba orzeł - proszę spojrzeć na kwalifikacje!). W tym roku RK jest wśród wszystkich kierowców najlepszym drugim - LH kradziony bolid, FM nerwus ale czarny koń okradziony z kopyt, w Reno to nic nie wiadomo, z tego co się słyszy to kradli nie tam gdzie trzeba ;), im dalej brniemy w stawce tym gorzej, nawet nie warto pisać. Robert jako jedyny rozwija bolid nie będąc kierowcą testowym - robi to podczas wyścigowych weekend'ów. Jest testerem , kólikiem czasem nawet zającem. Nik poprostu dojeżdża do mety, a Kubik zmaga się ze wszystkimi możliwymi plagami. Ale.. ale.. uczy się pilnie przez całe ranki.. I zobaczymy w 2008. RK buduje siłę BMW na 2008 rok i to przez cały sezon 2007, nawet testy zderzeniowe przeszedł bez specjalnych urazów. Na razie więc nie ma się czego spodziewać w 2007 roku. Czekam już na 2008 i pierwsze starty. Nikoś będzie grał Robciowi na grzebieniu.. Pozdrawiam i przepraszam,że się tak zagalopowałem, ale jak czytałem te wszystkie komentarze to jasna cho.... mnie brała!!

  • 103. maraseq
    • 2007-09-17 21:32:47
    • *.chello.pl

    przepraszam jechali na hali (j.polski matura 2+)

  • 104. sajmon33
    • 2007-09-17 21:36:29
    • *.160.134.2

    Maraseq a słyszałeś ze tego od zawijania sreberek wylali z roboty? znaleźli Inne opakowanie......

  • 105. Kazik
    • 2007-09-17 22:18:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wrażenia to ty raczej maraseq nie zrobiłeś chociaż z gór jesteś(więc się spodziewałem czegoś więcej-górali szanuję).Cholera jasna Cię bierze a sam pieprzysz byle co i nijakiego tematu nie widzę.

  • 106. walerus
    • 2007-09-18 09:02:31
    • *.klingspor.pl

    luz blues - teraz to jużchyba każdy czeka na sezon 2008 - bo sezon 2007 jakosik taki ułożony już jest.....;-)

  • 107. barteks3
    • 2007-09-18 14:23:13
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Kuba1616: co tu dużo rozwijać, zobacz jak wyglądała pierwsza dwójka na mecie w GP Austrii i USA 2002.

  • 108. barteks3
    • 2007-09-18 14:26:25
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    walerus, KANISTRY, KANISTRY !!! :)

  • 109. walerus
    • 2007-09-18 16:09:26
    • *.klingspor.pl

    acha - a co Ty na to: Jak poinformował jeden z najpoczytniejszych niemieckich dzienników, Fernando Alonso, mistrz świata Formuły1, odchodzi z ekipy McLaren-Mereceds.
    26-letni Hiszpan już zlecił swoim prawnikom, w jaki sposób mógłby rozwiązać kontrakt, którym związał się na okres trzech lat.

    Podobno mistrza świata miałby zastąpić w McLarenie Niemiec Nico Rosberg, obecnie jeżdżący w Williamsie. NO CO??
    ....;-)

  • 110. TerrorVision
    • 2007-09-18 17:53:00
    • *.ptim.net.pl

    Ten najpoczytniejszy dziennik niemiecki to BILD, czyli wypisuje same brednie, prawie każde nowinki dotyczące F1 (i nie tylko) w tej szmacianej gazetce są zazwyczaj mało wiarygodne, proponuję więc nie czytać takich rzeczy, polecam natomiast F1-racing :) Pozdrawiam.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo