komentarze
  • 1. FoTi
    • 2017-10-26 16:06:12
    • *.centertel.pl

    Podejście tych panów napawa lekkim optymizmem ;)

  • 2. TomPo
    • 2017-10-26 17:15:49
    • *.dynamic.chello.pl

    Wreszcie ktos podchodzi do tematu z glowa i calosciowo... brawo. Dziadek w zyciu by na to nie wpadl, ew spytalby sie ile moze na tym zarobic.
    Aero to jedno ale uproszczenie jednostki, znaczne obnizenie jej kosztow i zrobienie czegos bardziej zblizonego do realiow z masowej produkcji... to wszystko mam nadzieje bedzie wiekszym priorytetem by znalezli sie niezalezni dostawcy.
    Za chwile gdy Renault zacznie miec wyniki i samo zacznie walczyc o podia, to RBR znow bedzie mial problemy, bo moga juz nie dostawac najnowszej specyfikacji.

  • 3. hubos21
    • 2017-10-26 18:12:03
    • *.8.182.156

    Póki RBR ma Carlosa to Renówka sobie nie będzie pogrywać a druga sprawa, że jakby nie RBR to już by nie mieli po co silnika rozwijać i teraz by uwno mieli, wszyscy od nich uciekali po zmianie przepisów

  • 4. mentos11
    • 2017-10-26 21:25:10
    • *.opera-mini.net

    A gdyby tak liberty media stworzyło swój bolid F1 i pozwalało prowadzić go w wyścigach nowym kierowcą to przestali by wszyscy tak marudzić na brak nowych kierowców i np. każdy zespół mógłby wystawić 1 raz swojego kierowcę testowego w tym bolidzie pozostałe wyścigi mogliby testować kierowców z innych kategorii. Taki bolid nie zdobywałby punktów ale by bral udział w całym weekendzie wyścigowym. Dodatkowo mogliby w tym bolidzie testować nowości techniczne na przyszły sezon, a kasę na prowadzenie ekipy wyscigowej mogli by brać ze sprzedaży miejsc w bolidzie na pozostałe 10 wyścigów.
    Ciekawy pomysł?

  • 5. straiser
    • 2017-10-27 11:49:39
    • *.ittmedia.pl

    @4
    Prowadzenie zespołu F1 to duża kasa. "Najbiedniejszy" zespół w 2016 roku miał budżet w wysokości 77 mln funtów (Force India). Z czego to finansować? Na taki zespół sponsorów by dużo nie było, a zespoły też raczej nie płaciły by za testowanie kierowców aż tyle. Poza tym zaplecze techniczne potrzebne do testowania zmian, a zaplecze potrzebne do rozwijania bolidu żeby był konkurencyjny to dwie różne sprawy,

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo