komentarze
  • 1. rsobczuk
    • 2017-08-29 10:02:56
    • *.play-internet.pl

    I dobrze - krótka piłka. Żenua jak można po 3 latach osiągnąć nic. Ferrari potrafiło na nowo zbudować silnik ucząc się po błędach z poprzednich lat. Nie dość, że nowa konstrukcja jest prawie tak szybka co konkurencji, a do tego niemalże niezawodna. Honda to nie inny producent, który musi się uczyć. To marka z doświadczeniem i sukcesami w F1.

  • 2. marcelo9205
    • 2017-08-29 10:17:10
    • *.centertel.pl

    Czyli mozna juz przewidziec przyszlosc. Mclaren z silnikiem Renault i Alonso w przyszlym sezonie dalej co drugi wyscig nie dojezdzaja do mety, ale maja lepsze osiagi. Honda w ostatnim roku obecnej ery silnikow buduje najlepsza jednostke i tytul zdobywa jakis malolat.

  • 3. kriss77
    • 2017-08-29 10:46:39
    • *.146.97.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @2 - Honda w ostatnim roku obecnej ery silnikow buduje najlepsza jednostke i tytul zdobywa jakis malolat." - jakiś małolat zdobywa tytuł jadą na samym silniku Hondy bez reszty elementów bolidu ? ;)

    a tak w ogóle - uważam że honda powinna walnąć się w klatę ( obejdzie się bez rytualnego harakiri) i sama odejść z F! z podkulonym ogonem ....
    Honda zepsuła nam wszystkim widowisko pt . F1 przez ostatnie 3 lata eliminując McLarena z walki o podium i punkty - gdyby nie kulawy silnik od japońców rywalizacja byłaby o niebo ciekawsza gdyż zarówno Button jak i Alonso na pewno byliby liczącymi się kierowcami w stawce... no ale psującym się gokartem wiele się nie dało zrobić.

    so... i'ts time to say good bye Honda... jeśli sami tego nie zrobią to McLaren powinien podjąć taką decyzję. Z tej mąki chleba nie będzie....

  • 4. waterball
    • 2017-08-29 10:56:47
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeśli nie Honda to ... kto? W grę wchodzi tylko Renault ale jeśli bolid McL jest naprawdę tak dobry jak mówią to będzie conajmnie konkurencją dla zespołu fabrycznego Renault. A po co im to? Już Red Bullowi dostarczają silniki "z musu" i co teraz McLaren? I będzie się nazywał McLaren Aztorin? a może Tissot?

  • 5. kriss77
    • 2017-08-29 11:14:03
    • *.146.97.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    skoro McLaren nie może dostać silnika mercedesa lub ferrari po dobroci.... to np. niech wykupi Saubera i przekieruje silniki ferrari do MCL :)
    wykup Force India albo Willimasa z silnikami merca to już trudniejsze.....
    podobno obecni właściciele przejęli Saubera za 120 mln euro..... a skoro sam Alonso bierze 30 baniek/r to chyba stać MCL na taką operację.
    Kiedyś taki manewr z przejęciem zespołu dla silników zrobił Briatorre.

  • 6. waterball
    • 2017-08-29 11:47:43
    • *.adsl.inetia.pl

    @5. kriss Nie sądzę by to było takie proste - raczej producenci silników nauczeni doświadczeniem zabezpieczyli się w kontraktach przed takim przejęciem. A poza tym taki zakup wiązał by się ze zniknięciem wykupionego zespołu, na co przy i tak szczupłej stawce władze F1 raczej nie pozwolą.

  • 7. marcelo9205
    • 2017-08-29 12:04:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakby Hondy nie bylo przez te ostatnie 3 lata to co ? Mclaren jedynie może jeździć z silnikami Renault, a one nie dają szansy na walkę o zwyciestwo jeżeli Ferrari i Mercedes coś nie nawiwija. Nie wiele to zmienia dla zespołu. Nikt nie zmusi Ferrari i Mercedesa to dania swojego silnika do potencjalnego konkurenta.

  • 8. Jen
    • 2017-08-29 12:24:47
    • *.play-internet.pl

    Alonso przyznał w jednym z wywiadów, ze miał kilka ofert 60% już odrzucił pozostałe 40% jest jeszcze na stole. Pytanie kto pozostał w grze bo jeśli cokolwiek chce jeszcze osiągnąć to na pewno nie z Maclarenem w obecnej konkurencji. Sam zespół raczej nie ma wyboru i pozostaną na kolejny rok z Honda mając nadzieję na jakąś poprawę.

  • 9. vanD
    • 2017-08-29 13:20:38
    • *.179.138.114

    McLaren zostanie z Honda, myślę że nie ma dla nich różnicy czy nie dojeżdżają do mety czy dojeżdżają 10 lub 14.. A Alonso niech idzie do Indy. Płaczę jak widzę najlepszego kierowce świata ścigającego się z Palmerem...

  • 10. Szaakal
    • 2017-08-29 13:26:16
    • *.play-internet.pl

    MCL musi zostać z Hondą, samo renault przyznało że są średnio zainteresowani dostarczaniem silników dla MCL ponadto dostarczają je już RB i TR. Rozważmy możliwości Alonso:
    Ferrari, Mercedes - nikłe szanse
    RB - zespół dobry, jednak dwóch solidnych zawodników ma, raczej nie wyrzucą żadnego
    TR, FI, Williams, Hass - zespoły z środka stawki, myślę że Alonso liczy na więcej
    Zostało... Renault, za rok mogą być konkurencyjni, a Palmer nawet jak raz błyśnie, to nadal za mało. Myślę, że renault szybciej wybierze Alonso niż Kubice (Kubica ewentualnie może iść do MCL).
    MCL musi zostać z Hondą, w myśl przepisu, że kazdy zespół musi mieć silnik, a gdy stanie się inaczej, to dostarczać jednostki będzie ten producent, który ma najmniej klientów, czyli... Honda(jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi). Alonso także może się wycofać na pewien czas z wyścigów w F1 i postarać się sięgnąć po potrójną koronę ponownie. Wydaje mi się, że do czasu wprowadzenia nowych silników MCL skazany jest na Hondę lub gorszy silnik innego producenta.

  • 11. Dawid-_F1
    • 2017-08-29 14:30:26
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Fernando Alonso ma dwa opcje, zostanie z McLarenem lub przejście do Renault. Williams to wielka nie wiadoma, mogą zbudować dobry bolid, a może pozostać tak jak jest albo jeszcze gorzej, to za duże ryzyko. Dodatkowo Williams ma silnik Mercedesa, nawet jakby Williams miał porównywalny bolid do Mercedesa lub Ferrari, jakby walczył o mistrzostwo to zawsze Mercedes może dostarczać słabsze silniki Williamsowi niż te z jakich korzysta. Jest pewnie milion na to sposobów, chociaż Felipe Massa zdobył pole position z Williamsem także da się to zrobić z klienckim silnikiem. Jednak jakby walczyli o mistrzostwo to Mercedes mógłby się zastanowić i mógłby dostarczać trochę gorsze silniki bo po co mieć dodatkowego konkurenta. Teraz jak Williams się nie liczy w walce nawet o podia to Mercedes nie ma z tym problemu. Także Alonso ma dwie opcje McLaren Honda lub z zmiana dostawcy silników przez McLarena lub przejście do Renault. Renault nie da mistrzowskiego auta już na teraz, ale robią postępy, jest coraz lepiej. Jednak to też jest ryzyko, Alonso nie chce walczyć o podia, zdobyć 3-4 podia w sezonie dzięki swojemu geniuszowi, tylko chce walczyć o mistrzostwo. McLaren już na teraz ma nadwozie w najgorszym razie 4 w stawce, tylko ten silnik Hondy jest problemem ne do przejścia jak narazie.

  • 12. Dawid-_F1
    • 2017-08-29 14:30:26
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Fernando Alonso ma dwa opcje, zostanie z McLarenem lub przejście do Renault. Williams to wielka nie wiadoma, mogą zbudować dobry bolid, a może pozostać tak jak jest albo jeszcze gorzej, to za duże ryzyko. Dodatkowo Williams ma silnik Mercedesa, nawet jakby Williams miał porównywalny bolid do Mercedesa lub Ferrari, jakby walczył o mistrzostwo to zawsze Mercedes może dostarczać słabsze silniki Williamsowi niż te z jakich korzysta. Jest pewnie milion na to sposobów, chociaż Felipe Massa zdobył pole position z Williamsem także da się to zrobić z klienckim silnikiem. Jednak jakby walczyli o mistrzostwo to Mercedes mógłby się zastanowić i mógłby dostarczać trochę gorsze silniki bo po co mieć dodatkowego konkurenta. Teraz jak Williams się nie liczy w walce nawet o podia to Mercedes nie ma z tym problemu. Także Alonso ma dwie opcje McLaren Honda lub z zmiana dostawcy silników przez McLarena lub przejście do Renault. Renault nie da mistrzowskiego auta już na teraz, ale robią postępy, jest coraz lepiej. Jednak to też jest ryzyko, Alonso nie chce walczyć o podia, zdobyć 3-4 podia w sezonie dzięki swojemu geniuszowi, tylko chce walczyć o mistrzostwo. McLaren już na teraz ma nadwozie w najgorszym razie 4 w stawce, tylko ten silnik Hondy jest problemem nie do przejścia jak narazie.

  • 13. WDrake
    • 2017-08-29 14:52:22
    • *.40.0.168

    Alonso powinien wszystkie poprawki silnika od razu dostać i testować na torze, nic nie trac,i a może akurat będzie strzał w 10 i bolid znacząco przyspieszy

  • 14. hubos21
    • 2017-08-29 20:39:49
    • *.8.182.156

    Kolejny przykład na to, że potrzebny jest niezależny dostawca silników w F1

  • 15. skoropian
    • 2017-09-01 15:46:46
    • *.231.216.185

    A może spróbowaliby z własnym silnikiem. Większego syfu od Hondy zrobić się nie da...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo