komentarze
  • 1. elLimon
    • 2017-04-01 14:31:25
    • *.dynamic.chello.pl

    Gdyby nie to że dziś 1 kwietnia to byłby to naprawdę dobry news. Ale tym razem nie dam się nabrać tak jak w tamtym roku. Panie Kempa nie tym razem.

  • 2. rsobczuk
    • 2017-04-01 15:31:28
    • *.play-internet.pl

    Niech wprowadzą V4 turbo 0.8L. Ciekawe jaką moc udałoby się wykręcić z czegoś takiego.

  • 3. EryQ
    • 2017-04-01 15:52:54
    • *.ghost.net.pl

    @1 Chyba, że szanowny Kempa podłapał żarcik z zagranicznych portali bo na największych poświęconych F1 też się o tym rozpisują...

  • 4. orto
    • 2017-04-01 16:14:44
    • *.play-internet.pl

    A na innym portalu jest info, że Kubica wystartuje razem z Alonso w 24 Le Mans!

  • 5. Manonfire
    • 2017-04-01 17:53:38
    • *.227.108.252

    Łomatko... Pal licho silniki, ale ta nowa szata graficzna portalu... Myślałem, że coś źle kliknąłem i to nie ta strona :)

  • 6. shodan
    • 2017-04-01 18:02:54
    • *.play-internet.pl

    brawa dla redakcji za prace nad zmiana wygladu portalu i to jeszcze w sobote gdy pogoda palce lizac tak trzymac :)

  • 7. kempa007
    • 2017-04-01 18:05:46
    • *.180.189.213

    News nie jest fake'owy chyba, ze FIA sobie jaja zrobila ze wszystkich ;-)

  • 8. Miki42
    • 2017-04-01 18:16:31
    • Blokada
    • *.117.84.224.vegawlan.pl

    News jest prawdziwy FIA sobie jaj nie robi za poważna instytucja

  • 9. Tylda
    • 2017-04-01 19:45:03
    • *.dynamic.chello.pl

    Szkoda, że to 1 kwietnia...

  • 10. magic942
    • 2017-04-01 19:47:46
    • *.207.123.188.multiplay.pl

    Matko Boska gdzie ja trafiłem, gdzie stare dobre i przejrzyste F1 Dziel Pasje? :o LOL :(

  • 11. mentos11
    • 2017-04-01 20:36:15
    • *.opera-mini.net

    Strona jest nowoczesną i na komórkę przyjemnie się czyta, gratulacje.

    Co do silnikow to wystarczy że zrezygnują z turbo i zostawią kompresor, ostatecznie mogą całkowicie zrezygnować z turbo i zostawić tylko jeden silnik z bateriami czyli kers.

  • 12. hubos21
    • 2017-04-01 20:43:08
    • *.8.182.156

    może z nowymi silnikami będzie w końcu Mercedes Bęc

  • 13. St Devote
    • 2017-04-02 00:39:15
    • *.static.korbank.pl

    Nic takiego dramatycznego w tym newsie nie ma. Wiadomo, że raz na jakiś czas jest aktualizacja jednostki napędowej i wiadomo, że zawsze jest co najmniej kilka różnych astronomicznych pomysłów, w którym kierunku ją poprowadzić. Ja bym się raczej obawiał, że - sądząc po trendach w segmencie osobówek - za 5-10 lat combustion engine zostanie zredukowany do jakiejś sentymentalnej przystawki do przerościętej części elektrycznej. Pozostanie wtedy jedynie pisać petycje, żeby wstrzymali się z tym do czasu aż te kilka pokoleń emerytów, co pamiętają starą F1 straci wzrok i słuch.

  • 14. Jacko
    • 2017-04-02 02:10:36
    • *.dynamic.chello.pl

    Te silniki są bardzo dobre, tylko wykastrowane przez ograniczenia ilości paliwa, przepływu, maksymalnych obrotów i kto wie czego tam jeszcze. Wystarczy poluzować te restrykcje i nie trzeba znowu wykładać jakiś bajońskich sum na nowe konstrukcje. Niektóre zespoły już i tak ledwo zipią.

  • 15. sliwa007
    • 2017-04-02 08:54:41
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Weszli w bardzo drogą technologię a małe zespoły płacić nie chcą więc trzeba wejść w nieco tańszą technologię.
    Nowe jednostki to jest jakieś wyjście, ale na pewno trzeba to lepiej przemyśleć. Na pewno będzie turbo i hybryda. To jest teraz światowy trend i producenci na nic innego nie pójdą.

    14. Jacko
    Może ty i masz coś racji, ale zwróć uwagę na to, że całkowite odblokowanie tych silników poprzez zniesienie limitów wywoła kolejny wielki wyścig szczurów i ogromne koszta, nie wiem czy tych silników nie trzeba by było robić od podstaw.
    Wyobraź sobie, że nagle można zabierać na pokład 150kg paliwa i limity przepływu są zniesione. Naturalnie moc drastycznie idzie w górę, co dalej? Zaczynają wysiadać wszystkie podzespoły w silniku bo były projektowane na inne obciążenia. Ekipy wracają do punktu początkowego, siadają, projektują, testują, poprawiają itd. To wszystko kosztuje.

  • 16. BlahBlah
    • 2017-04-02 09:57:38
    • *.icpnet.pl

    @10 Jeżeli dla Ciebie przejrzyste było to coś co do tej pory to musisz zaopatrzyć się w okulary.

  • 17. Spargus
    • 2017-04-02 19:57:40
    • *.toya.net.pl

    @17 Też uważam, że stara strona była bardziej przejrzysta, ale może to kwestia przyzwyczajenia ;)

  • 18. BORYSEK 17
    • 2017-04-02 20:57:20
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    Kempa a co ty tak zęby suszysz na tym zdjęciu?chciałbyś reklamować pastę do zębów Colgate?

  • 19. marekko
    • 2017-04-02 23:26:19
    • *.toya.net.pl

    W pierwszej erze turbo 1,5-litrówki dawały po 1200 KM, a kwalifikacyjne do 1500, były proste i tanie.

  • 20. rsobczuk
    • 2017-04-03 08:24:15
    • *.60.224.7

    Obecne silniki nie są tak na prawdę złe. Zdjąłbym jedynie wszelkie limity związane z ilością czegokolwiek. Niech zespoły podkręcą je tak, żeby jedna jednostka starczała ledwo na jeden wyścig i już. Za kilka lat zacząć wdrażać jakiekolwiek limity.

  • 21. vanD
    • 2017-04-03 14:10:30
    • *.jmdi.pl

    co to za wygląd ? gdzie stare f1dzielpasje :( dajcie możliwość wyboru wyglądu :<

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo