komentarze
  • 1. stasek44
    • 2016-11-07 14:56:55
    • *.56.241.24

    Bez sensu jest dostosowywanie regulaminu/przepisów pod dostawcę opon.
    To właśnie ten dostawca opon powinien dostosowywać się i swój produkt do zmieniających się przepisów/zasad...

  • 2. sasza
    • 2016-11-07 15:34:06
    • *.adsl.inetia.pl

    Kiedyś producenci jakoś nie narzekali na pułapki, a teraz mamy XXI w i co?? To w końcu z upływem czasu cofamy się z rozwojem, czy idziemy do przodu...Nie potrafią lub nie chcą zbudować opony pozwalającej się ścigać na limicie i tu jest sedno sprawy.

  • 3. Brzoza2
    • 2016-11-07 15:39:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To można na tych "tarasach" położyć "śpiących policjantów " Albo zwolni albo urwie zawieszenie. Wybór należy do zawodnika.
    Dla mnie jest oczywiste że chcą mieć możliwość wpływu na wynik . Tak jak w ostatnim wyścigu.

  • 4. Jacko
    • 2016-11-07 16:23:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Tyle, że więcej pułapek żwirowych, to więcej wyjazdów SC i znowu będą narzekania na wypaczenie wyników. A przy dzisiejszych standardach, to praktycznie każde zatrzymanie poza torem będzie miało taki skutek, skoro wypuszczają SC nawet gdy bolid stanie pod bandą kilka/kilkanaście metrów od toru. Nie wiem czy chcemy oglądać takie wyścigi z przypadkowymi wynikami. Chyba lepiej wprowadzać te elektroniczne czujniki wyjazdu, które testowano.

  • 5. ipkuser
    • 2016-11-07 16:37:02
    • *.90.161.218

    Jestem za pułapkami żwirowymi, ale jeśli z jakichkolwiek powodu nie zostaną one wprowadzone/przywrócone to chyba elektroniczne czujniki + kara przejazdu przez pit-lane za każde wyjechanie poza tor (poza "strefę dozwoloną") załatwiło by sprawę.

  • 6. Mateo_R19
    • 2016-11-07 18:08:20
    • *.ingram.com.pl

    Wystarczyło by zrobić szykanę z progów zwalniających które trzeba by ominąć i po sprawie. Kara by była, nieudacznicy z pirelli by nie płakali. Sędziowie nie mieliby się do czego przyczepić. Same plusy.

  • 7. fanAlonso=pziom
    • 2016-11-07 18:36:17
    • *.146.27.182.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    pirelli to syf w takim razie jeśli się boją kamieni i tylko utwierdzają w przekonaniu że do F1 się nie nadają

  • 8. Iceman007
    • 2016-11-07 21:17:42
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Skoro nie żwir to niech użyją tej elektroniki, którą tak nafaszerowali bolidy. W końcu trzeba skończyć z tymi problemami co nie?

  • 9. andy_chow
    • 2016-11-08 00:57:45
    • *.centertel.pl

    Widać wolą sprawy załatwiać przy zielonym stoliku

  • 10. Oskar9
    • 2016-11-08 06:25:49
    • *.opera-mini.net

    W Austrii na ostatnich dwóch zakrętach problem wyjeżdżania poza tor został rozwiązany. Kto się nie zmieści połamie zawieszenie na progach. Kara jak za pułapkę żwirową (odpadnięcie z wyścigu) bez kamieni na torze.

    Pozdrawiam

  • 11. Tilion
    • 2016-11-08 10:09:37
    • *.eu.alcatel-lucent.com

    Jestem za pułapkami żwirowymi, ewentualnie za podniesionymi krawężnikami/ "progami zwalniającymi" w newralgicznych miejscach poza torem. Kiedyś jakoś nikomu pułapki żwirowe nie przeskadzały, a na KAŻDYM torze, na którym są tego rodzaju rozwiązania są lepsze wyścigi i większe emocje. Czy na prawdę włodarze F1 tego nie widzą?? Albo udają, że nie widzą, właśnie by mieć wpływ na wyniki. I toczy się to błędne koło: FIA chce mieć wpływ na wyniki, by "reżyserować" niektóre fragmenty mistrzostw dla "większych emocji" (jak niekaranie HAM w Meksyku), przez co fani to widzą i odchodzą od F1, więc FIA chce jeszcze więcej władzy, by napędzać sztuczne emocje. To do niczego nie prowadzi...
    I zgadzam się, że Pirelli pokazuje, że do F1 się nie nadaje.

  • 12. St Devote
    • 2016-11-08 12:31:27
    • *.static.korbank.pl

    Kuwety są lepsze, bo jak ktoś jednak się nie zmieści, to dostaje karę ale nie ma zagrożenia zdrowia czy uszkodzenia bolidu. Wysokie tarki, fosy z aligatorami itd. to jest ryzyko i FIA takich rozwiązań w dzisiejszych czasach nigdy nie poprze.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo