komentarze
  • 1. DrashPL
    • 2016-07-23 22:49:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No trochę by to było dziwne jakby coś zrobili z tymi kierowcami ;)

  • 2. Michael Schumi
    • 2016-07-23 22:56:22
    • *.ip.euro.net.pl

    W ogóle ten ich regulamin to jeden wielki stek bzdur.

    "Artykuł 35.2 a) iii powinien być ważniejszy od Artykułu 35.1 regulaminu sportowego”;

    "Zgodnie z Artykułem 17.2 regulaminu sportowego F1 zespoły nie mogą odwoływać się od decyzji sędziów w kwestii Artykułu 35.1 więc sprawa została definitywnie zamknięta."

    Ciężko się połapać. Masakryczny ten regulamin. Najlepszy tego przykład był w kwalifikacjach do GP Hiszpanii 2012, gdy Hamilton został zdyskwalifikowany. Kto mógłby spodziewać się czegoś takiego?

  • 3. elin
    • 2016-07-23 23:13:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po co w ogóle jest - reguła 107 procent ... Przecież to " martwy przepis " wprowadzający tylko dodatkowe, niepotrzebne zamieszanie.

  • 4. St Devote
    • 2016-07-23 23:16:39
    • *.static.korbank.pl

    @3 elin, to jest taka specjalna strzelba, która wisi na ścianie i czeka na wyjątkowo wolnego zwierza.

    Nie było żadnego zamieszania z regułą 107 i jedynie media próbują rozdmuchać prostą sytuację. Już nie raz ze względów pogodowych ignorowano ten przepis i w tym przypadku od początku wiadomo było, że nikt nie będzie nawet próbował go zastosować.

    Ze względów prawnych warto mieć pod ręką taki przepis na wypadek, gdyby w stawce pojawił się zespół, który celowo będzie udawał ściganie odstawiając przy tym wyjątkowo słabe osiągi. Było tak przez chwilę i może się powtórzyć, więc przepis jest oke.

  • 5. versus666
    • 2016-07-23 23:25:28
    • *.146.128.16.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Leśne dziadki narobili tylko zamieszania i nic z tego nie wyszło !

  • 6. elin
    • 2016-07-23 23:47:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ St Devote
    Czy ja wiem ...
    Do obecnej F1 zespoły nie pchają się " drzwiami i oknami ", więc nawet jeśli przypadkiem zjawi się taki " celowy spowalniacz ", to raczej w niczym to nie przeszkadza ... Wcześniej czy później taki zespół sam siebie wykluczy z rywalizacji, brakiem możliwości finansowych.

    Mamy strzelbę, która i tak nie strzela ... ale często jest wykorzystywana, choćby tylko przez media do wprowadzanie niepotrzebnego zamieszania. A tego w F1 jest już dostatecznie dużo.

  • 7. Rimaro
    • 2016-07-24 10:25:03
    • *.internetia.net.pl

    @6 "Do obecnej F1 zespoły nie pchają się ". Do obecnej F1... A ten przepis nie powstał dopiero teraz, tylko jest już długo, a co do reszty zdania, że celowy spowalniacz raczej w niczym nie przeszkadza, to przypominam wypowiedzi Vettela (i nie tylko) chyba z każdej Grand Prix, jak bardzo go to irytowało, gdy musiał wyprzedać wolno jadące samochody, a przecież nawet Manor nie jest takim dużym spowalniaczem, więc co by było gdyby takie HRT powróciło ze swoimi osiągami wprost ze skutera? I właśnie dla takich jest ten przepis...

  • 8. Kimi Rajdkoniem
    • 2016-07-24 13:14:35
    • *.dynamic.chello.pl

    Reguła 107% powstała, gdy chętnych to startu było ponad 30-tu zawodników a miejsc dużo mniej. Wtedy stworzono zasady, że najwolniejsi nie będą mieli prawa znaleźć się na starcie

  • 9. elin
    • 2016-07-24 13:18:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 7. Rimaro
    Ten przepis został wykreślona z regulaminów F1 po 2002 r., a powrócił ponownie od sezonu 2011.
    Ile razy od tego czasu sędziowie skorzystali z reguły 107 procent ? Nawet w przypadku takiego spowalniacza jak HRT ... Może ze dwa, góra trzy razy.
    Co z tego, że mamy przepis skoro sędziowie go nie egzekwują, mimo wszystkich narzekań szybszych kierowców na torze ?

    Poza tym Vettel jak i inni, częściej narzekają na ignorowanie niebieskich flag przez zawodników środka stawki, typu - Magnussen, czy Ericsson, niż na kierowców Manoru.

  • 10. elin
    • 2016-07-24 13:33:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    * przepis został wykreślony

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo