komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2016-04-06 13:18:15
    • *.minolta.pl

    Mercedes wykonał tytaniczną pracę z tym swoim silnikiem. Najmocniejszy i najmniej awaryjny. Jak oni to zrobili, to ja nie wiem :P

  • 2. berni
    • 2016-04-06 14:11:50
    • *.162.146.194

    czyli pojda do pracy w jedna sobote i jedna niedziele....

  • 3. St Devote
    • 2016-04-06 17:27:44
    • *.static.korbank.pl

    Alonso chyba codziennie modli się o kłopoty dla Ferrari. Mam nadzieję, że panowie wezmą się na poważnie do roboty, bo eksplodującym bolidem, to nawet Sebastian Vettel nie dojedzie do mety.

  • 4. popo21
    • 2016-04-06 17:29:50
    • *.gdansk.vectranet.pl

    ferrari ryzykuje bo 2 miejsce ma praktycznie pewne to co Raikkonen w Bahrajnie zrobił z williamsami i red bullem to poprostu miazga, oni im nie zagrażają w żadnym stopniu, a są 3-4 siłą w stawce.

  • 5. Malciszek
    • 2016-04-08 11:22:09
    • *.sileman.net.pl

    Takie są uroki jazdy prototypami. Nie wszystko da się zasymulować i wyliczyć. Warunki laboratoryjne to nie to samo co wyścig. Hamownia i tunel to nie tor. Jest to część tej gry, w której "niemiecka solidność" okazuje się lepsza od włoskiej fantazji. Przynajmniej w kwestii silników F1. No może jeszcze w kwestii bolidów na LeMans24. No może jeszcze w DTM. No i w WRC. Całe szczęście że nie startują w NASCAR....

  • 6. bera5
    • 2016-04-08 22:23:52
    • *.opera-mini.net

    Nie tyle solidność "niemiecka" co ogromne nakłady finansowe na badania i testy silnika dały efekt. Mercedes po wpadce (i oszczędnościach) na zabezpieczeniu antykorozyjnym samochodów sprzedawanych na co dzień (osobowych) wyłożył ogromne pieniądze na silnik i całą formułę F! w celu poprawienia (przywrócenia) wizerunku marki. BMW sprzedaje więcej samochodów niż Mercedes któremu AUDI depcze "po piętach" w ilości sprzedaży
    Pozdrawiam fanów F1

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo