komentarze
  • 1. RyżyWuj
    • 2014-11-25 18:47:15
    • *.static.korbank.pl

    I tak by nie powiedzieli niczego więcej, nawet jakby wyszły poważne problemy. McHonda pozostaje zatem nadal wielkim znakiem zapytania - i będzie nim tak długo, dopóki nie pokażą czegoś realnego na torze. Osobiście wydaje mi się, że nie będą mieli lekko na starcie, bo nawet Mercedes swoje musiał przemęczyć w zimie 2013/14.

  • 2. magic942
    • 2014-11-25 20:00:01
    • *.123.207.135

    Ja czuję, że będą mocni w kolejnym sezonie. Honda podobnie jak Mercedes to marka korzystająca z takich silników w autach osobowych, więc myślę, że dla nich to nie będzie duży problem w przeciwieństwie do Ferrari dla których silnik V6 to zupełnie inna galaktyka. Pozatym to są Japońce więc Oni zawsze coś wykąbinują. Co marka to marka.

  • 3. Jahar
    • 2014-11-25 20:22:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @2. Ani Honda Ani Mercedes takich silników w swoich samochodach nie mają a już argument, że Japończycy muszą zrobić coś super bo tak i juz, jest że tak powiem z 4 liter. Tak samo mówiłeś, że co marka to marka jak dominowało Renault z RBR? Wyprzedzając od razu twoje myśli zapewniam Cie, że jedną z głównych składowych siły RBR był silnik a nie tylko wygięte plastiki.

  • 4. Skoczek130
    • 2014-11-25 21:09:42
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    To, że jakaś marka stosuje podobne silniki w cywilkach, tak na prawdę w F1 nie daje przewagi. To jednak zupełnie inna bajka. Gdyby jeszcze był to silnik nieoparty o system ERS - jest jednak mnóstwo elektroniki w tym wszystkim. Dobrym przykładem jest Renault. Ferrari teoretycznie mogło ponieść porażkę... ale Renault, które miał podtrzymać sukcesy RBR, dało plamy... ;)

    @Jahar - w późniejszym czasie RBR z Renault dokonało dużego postępu jako konstruktor-producent. Ale na początku silnik był jednym ze słabszych punktów całej maszyny.

  • 5. mailtog
    • 2014-11-25 23:08:26
    • *.dynamic.chello.pl

    budując silniki na miniony już sezon ekipy kompletnie nie wiedziały co ma konkurencja, nikt nie wiedział jaka mocą dysponują inni i dopiero podczas konferencji i wywiadów wyszło, że merc ma tych kilkadziesiąt koni więcej. teraz honda wie już jaka musi być ta minimalna moc więc myślę, że plamy nie dadzą.

  • 6. devious
    • 2014-11-25 23:37:10
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @kempa007

    StOOOOffel Vandoorne nie Steffel! W każdym artykule przekręcasz jego imię!!!

  • 7. RyżyWuj
    • 2014-11-26 01:34:51
    • *.static.korbank.pl

    @6 devious - mówi się StOOOOffel, a pisze Steffel. Zwyczajnie ci się pomerdało.

  • 8. bod
    • 2014-11-26 07:00:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    "...problemy z logowaniem danych płynących z testów..." - PKW... ?

  • 9. orto
    • 2014-11-26 09:05:09
    • *.centertel.pl

    Słuchajcie! O co chodzi? Na kilkanaście okrążeń przed końcem ostatniego wyścigu Hamilton, przez radio, miał pretensje do ekipy, że rąbią mu za dużą moc a on tego nie chce. Zresztą w tym czasie poprawił rekord okrążenia. A od kiedy można z boxów zdalnie zmieniać parametry silnika???

  • 10. carrera996
    • 2014-11-26 10:29:57
    • *.ists.pl

    Chciałbym zaproponować pewną prawidłowość w odnoszeniu się do "silnika" bolidów F1. Ze względu na fakt, że jednostka napędowa to kilka elementów wchodzących w jej skład powinniśmy mówić właśnie o jednostce napędowej lub układzie napędowym, bo silnik 1.6 turbo jest wyłącznie jej elementem składowym, a jak sądzę ze względu na jednak jak by nie było konwencjonalny silnik spalinowy zasilany benzyną, zapewne sprawia on najmniej problemów w stosunku do pozostałych elementów, chociażby ERS. Problemem ekip zazwyczaj było wyciśnięcie co się da nie z silnika turbo, a z całego układu napędowego.

  • 11. Skoczek130
    • 2014-11-26 18:00:53
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    @RyżyWuj - pisze się Stoffel, czyta się Sztofel. ;)

  • 12. Skoczek130
    • 2014-11-26 18:01:21
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Stofel w sumie też poprawna forma

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo