komentarze
  • 1. Skoczek130
    • 2012-10-28 15:10:10
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brawo HULK! :))

  • 2. Czejen
    • 2012-10-28 15:15:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakby ktoś mi mógł wytłumaczyć.
    Na jakiej podstawie Di Resta oczekiwał angażu przez jakiś wielki zespół jak McLaren czy Ferrari. Komentatorzy na Polsacie ciągle powtarzają,że upadły jego marzenia o wielkim teamie,ale z tego co się orientuje to Paul Di Resta wybitnym kierowcą nie jest i w ostatnim czasie przegrywa ciągle rywalizacje z Nico Hulkenbergiem. Skąd więc takie głupoty?
    Swoją drogą szkoda,że Hulkenberga właśnie przymierzają do Saubera w przyszłym sezonie. Myślę,że nastał czas na lepszy zespół dla młodego Niemca bo tułać się ciągle po dobrych średniakach ....

  • 3. Michael Schumi
    • 2012-10-28 15:34:35
    • *.ip.euro.net.pl

    @2 Paul di Resta według wielu był debiutantem roku 2011.
    Hulkenberg aż tak długo nie jeździ w średnich zespołach: raz w Williamsie, a drugi raz w Force India.
    Jednak masz rację, gdyby to ode mnie zależało, z chęcią widziałbym go w Lotusie u boku Kimiego. Chociaż nawet jeśli trafi do Saubera nie powinno być mu źle, zwłaszcza że jak na razie mają lepszą konstrukcję od tegorocznego Force India.

  • 4. luka55
    • 2012-10-28 16:06:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Naprawdę jestem pod coraz większym wrażeniem Nico Hulkenberga. Chłopak już kiedyś był szybki ale obecnie prezentuje rewelacyjną formę. Nie daje szan koledze z zespołu. Faktycznie szkoda że nić nie wyszło z plotek dotyczących jego przejścia do Ferrari chociaż to że Felipe został tez n ie jest zła wiadomością. Może Sauber będzie miało jeszcze lepszy bolid w przyszłym roku , kto wie? Hulkenberg jest jednak młody. Jeśli przejdzie do Saubera i dalej będzie się dobrze prezentował to może w przyszłości dostanie jeden z najlepszych bolidów. Ja mu tego życzę bo talent chłopak ma.

  • 5. polek1
    • 2012-10-28 18:48:08
    • *.cdma.centertel.pl

    taa luka55 "Nie daje szan koledze z zespołu " - To dlaczego w generalce dzielą ich jedyne 5 punkty?
    Czyżby znowu Ci na RTLu zrobili pranie mózgu ....? :D

  • 6. Michael Schumi
    • 2012-10-28 18:58:11
    • *.ip.euro.net.pl

    @4 Także mu bardzo kibicuję. Polubiłem go od jego kwalifikacji w Brazylii 2010 r. gdzie wywalczył pole position. W tym roku oceniam go bardzo dobrze. To kierowca młody, szybko się uczy. Cieszę się, że dobrze mu idzie.

  • 7. luka55
    • 2012-10-28 21:25:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    polek1 nr5 Tak się składa że za bardzo się nie podniecają nim, to po pierwsze a po drugie skąd miałbyś o tym wiedzieć jak się pewnie nie zna języków to zostaje oglądanie wiadomo czego. Choć z drugiej strony obojętnie gdzie się ogląda wnioski wyciąga się samemu chyba że to za trudne dla Ciebie.
    Nawiązując do twojego pytania okupionego pokazem niebywałej kultury osobistej i poziomu czytania ze zrozumieniem wyjaśniam : Cytuję ....,,Chłopak już kiedyś był szybki ale OBECNIE prezentuje rewelacyjną formę. Nie daje szan koledze z zespołu.''To są moje zdania z postu nr. 4 . Powiększyłem celowo najistotniejsze słowo czyli OBECNIE. Tłumacząc dalej łopatologicznie (bo inaczej się nie da widocznie) chodziło mi o stan aktualny. Ostatnie kilka wyścigów. Wyścigów w których Hulkenberg nie daje szans Paulowi. Tak tylko 5 pkt. tylko chyba już zapomniałeś jaką Di Resta roztrwonił przewagę nad Hulkenbergiem. No ale widzę że pewne sprawy są zbyt skomplikowane.
    W roli ścisłości życzę dobrze całemu zespołowi Force India. Lubię i Hulkenberga i Di Restę.

  • 8. polek1
    • 2012-10-28 21:45:01
    • *.cdma.centertel.pl

    7 luka55 Akurat nie widzę potrzeby aby na RTLu oglądać wyścigi F1 . Kiedyś zdarzyło mi się oglądać tam treningi , ale ze względu na reklamy stwierdziłem , że warto wtedy jeszcze było dopłacić 20 zł za PSE i oglądać treningi w całości ...
    Ale z tego co się orientuję , to podczas wyścigu też puszczają reklamy . Za coś takiego to ja dziękuję !!! Tym bardziej że za swoje życie już nasłuchałem tej niemieckiej gwary ....

    Widzisz , to że w trzech ostatnich wyścigach Nico był lepszy od Paula nie upoważnia do stwierdzenia że Niemiec nie daje szans di Rescie . Co Ci udowodniłem przedstawiając punkty zdobyte na przestrzeni sezonu ....
    Widzisz ja oceniam kierowców w kontekście całego sezonu ,a nie na podstawie pojedynczych wyścigów . I tym się różnimy kolego !


    A z tym Ferrari , to nie wiem skąd ten pomysł ? Weber kiedyś bujał w obłokach , chcąc sztucznie dowartościować Nico , a skończyło się na roku przerwy .
    Poza tym , nie wiem czy czytałeś dzisiejszą wypowiedz Enzo Ferrari ...?

    A w gwoli ścisłości , ja też nic nie mam do Force India i kierowców tegoż zespołu :P

  • 9. luka55
    • 2012-10-28 22:09:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    polek1 Wszystko pięknie ładnie ale zamydlasz mi tutaj istotę sprawy w której się do Ciebie zwróciłem. Nie obchodzi mnie gdzie oglądasz, ile dopłaciłeś oraz czy w życiu nasłuchałeś się niemieckiego. Nie interesuje mnie też czy oceniasz cały sezon.

    Człowieku ja w poście nr4 nie dokonuje żadnej analizy ani nie dokonuje żadnych porównań. Po prostu spodobały mi się ostatnie występy Hulkenberga w których nie dał szans Paulowi ale to nie jest żadne porównywanie kierowców po kilku wyścigach co próbujesz mi tu wmówić. Oceniłem stan OBECNY a ty wyskoczyłeś (przepraszam za stwierdzenie) z mordą że jakoby wywyższam Nico. A zupełnie szczerze to w ogóle nie było moim celem ty bardzie że jak napisałem lubię obu kierowców.
    Niestety dalej również nie do końca czytasz dokładnie. Pytasz o pomysł z Ferarri. Tu również napisałem we wpisie nr 4 że szkoda że się nie potwierdza ta PLOTKA.
    Apeluję trochę spokojniej i będzie dobrze ;)

  • 10. Michael Schumi
    • 2012-10-29 07:13:09
    • *.ip.euro.net.pl

    @8 - malutki błąd: nie Enzo, tylko Piero, wiceprezes Ferrari :)
    Enzo to założyciel Ferrari, niestety nie żyje od 1988.
    Ja słyszałem o tym, jakoby Ferrari było w stałym kontakcie z Robertem.

  • 11. polek1
    • 2012-10-29 08:00:05
    • *.cdma.centertel.pl

    No luka 55 , skoro Ty potrafisz wyciągać tak daleko idące wnioski po trzech ostatnich wyścigach to gratuluje poczucia humoru :P
    Sorki stary , ale żeby stwierdzić że jakiś kierowca prezentuje rewelacyjną formę i nie daje szans koledze z zespołu , należy spojrzeć przez pryzmat całego sezonu , a nie na podstawie pojedynczego wyścigu . I to Ci próbuje tłumaczyć .
    Bo jak się spojrzy szerzej to obaj kierowcy są na zbliżonym poziomie , co pokazuje generalka !!

    I się tak nie spinaj człowieku bo ci żyłka pęknie .
    Temat Ferrari to nie żadna plotka . Wywołał go były menedżer Niemca , który twierdził że celem Niemca jest Ferrari . A że taka opcja w najbliższym czasie była niemożliwa świadczy to że Ferrari na 2012 rok miało zakontraktowanego Kubicę . I gdyby nie wypadek , to dzisiaj Polak by jeździł dla czerwonych , a nie Massa :P

    Z resztą , bądżmy poważni , do czerwonych przechodzą kierowcy którzy coś już znaczą . A jak na razie , to tylko niemieckie media widzą ten ogromny talent który miał zawojować F1, Ale z tego co widać to trochę na wyrost . Bo gdyby rzeczywiście był takim diamentem jak go kreowały Niemieckie media jeszcze przed przyjściem do F1....to powinien pokazać coś więcej niż osiągnął . Uprzedzając Twój kolejny argument dotyczący przeciętnego bolidu . Napiszę że topowi kierowcy już na początku kariery potrafili błysnąć pojedynczymi wyścigami , jak choćby Kubica na Monzy . A nico klepię biedę wraz z zespołem i wcale się nie wyróżnia , najpierw na tle Rubensa a obecnie na tle Paula

    @10 No tak mój błąd , sorki !
    Dokładnie jak piszesz , w dalszym ciągu zespół jest w kontakcie z Kubicą , z którym , jak się okazało mieli podpisany kontrakt na 2012 r.

  • 12. luka55
    • 2012-10-29 13:22:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    polek1 nr 11

    Ty udajesz czy naprawdę nie rozumiesz co do Ciebie piszę a może nie chcesz zrozumieć.
    Przecież Ty dalej mi wmawiasz że ja oceniam Hulkenberga po trzech wyścigach. Czy nie jesteś w stanie zrozumieć że oceniam trzy ostatnie wyścigi w wykonaniu Nico a nie Nico po trzech ostatnich wyścigach. Nie widzisz tej subtelnej różnicy. Napiszę po raz trzeci może w końcu dotrze uważam że Nico miał świetne trzy ostatnie wyścigi w których był lepszy od Paula. Czy ja pisze że jest lepszy od Di Resty ? Owszem masz rację że aby oceniać lub porównywać tzreba mieć przegląd całego sezonu. Tylko problem w tym że ja nie dokonuje żadnej oceny ani porównań kierowców. Opisuje swoje spostrzeżenia dotyczace jego ostatnich występów. Błagam Cie postaraj się to zrozumieć. Nie musisz się z zgadzać ale bynajmniej nie wmawiaj mi czegoś czego nie robię.
    Z tą żyłką to nie wiem ale zdaje mi się że to kolega jest narwany. Ja do kolegi nie wyskoczyłem z obelgami prawda ?
    Nie wiem też po co ciągniesz dalej ten wątek z Ferrari skoro większość rzeczy które były z tym tematem związane to były plotki również , również to z Hulkenbergiem o czym napisałem. Ja nie wiem czy Nico ma talent do bycia mistrzem, ale uważam że jest dobry. Jeżeli uważasz inaczej to masz do tego prawo tylko po co wyskakujesz z niemieckimi mediami że to one kreują itp. Nie rozumiesz że ja sobie sam wyrabiam zdanie bez względu na to co powiedzą w tej albo w tamtej telewizji. To jest wyłącznie moja opinia . Zresztą o Hulkebergu słyszałem wiele dobrego nie tylko z niemieckich mediów. Dla przykładu jeżeli niemieckie media by wychwalały Heidfelda że jest wielkim kierowcą to myślisz że ja też bym tak uważał ? Powtarzam ja mam swoje zdanie. Wydaje mi się że u kolegi to jest jakiś większy problem , nie wiem może jakiś problem albo kompleks niemiecki ale to nie moja sprawa.

  • 13. luka55
    • 2012-10-29 13:39:24
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Aha odnośnie jeszcze Ferarri to po co w ogóle mieszasz do tego Kubicę. ? Kubica nie jeździ jakbyś nie zauważył i może nie będzie jeździł. A plotki dotyczące jego jazdy w Ferrari mogą być tak samo prawdziwe jak te związane z Hulkenbergiem, Webberem i Buttonem. Ale może być tez inaczej. Mniejsza o to. Piszesz że do Ferarri biorą tych którzy już coś znaczą. Jakbyś nie zauważył takowego już mają czyli Alonso. I chyba słabo kolega zna zasady panujące w Ferrari. Tam jest wyraźny podział na kierowcę nr. 1 i 2 . Dla Ferarri taki młokos i to całkiem dobry jak Hulkenberg byłby idealnym rozwiązaniem. Kubica jest również dobry nawet bardzo (czy ma talent mistrza tego również nie wiem ) niemniej i tak musiałby przyjąć rolę kierowcy nr 2 czy Ci się to podoba czy nie . A jeżeli sadzisz że byłaby to harmonijna współpraca to gratuluje poczucia humoru. Jeżeli Kubica byłby w formie i zaczął odbierać punkty Alonso to zrobiłby się kwas. No chyba ze uważasz że dałby się tak zdegradować jak Massa lub że nie miałby szans w bezpośredniej walce z Alonso. Nawet Montezemolo nie kryje jaka zasada panuje w doborze kierowców w Ferrari. Czuję że gdyby Kubica jeździł razem z Alonso to przynajmniej Fernando straciłby wielu kibiców w Polsce , to wielce prawdopodobne.
    Dla mnie Robert Kubica niech wraca bo był dobry ale lepiej do innego zespołu. Choć mówię z jednej strony byłoby to ciekawe tzn. walka Kubicy z Alonso.
    No ale to jest zupełnie inny temat który wyszedł przy okazji naszej rozmowy .

  • 14. polek1
    • 2012-10-29 15:21:47
    • *.cdma.centertel.pl

    Ależ luka55 ja Ciebie doskonale rozumiem . I nic Ci nie wmawiam , po za tym co sam napisałeś :P
    Porównując logicznie to co napisałeś , to tak samo jakbym ja napisał po wyścigu w Hiszpanii , że Pastor prezentuje wyborną formą i jest najlepszym kierowcą w stawce ..... A więc taki wpis NIC nie jest warty :P A co Ci próbuje uświadomić :P

    Co do Ferrari , odpowiadając na pytanie po co mieszam Kubicę .
    Ano dlatego że tak jak stwierdził Piero Ferrari Kubica miał podpisany kontrakt na sezon 2012 . A więc jeśli był temat Nico w Ferrari , to był jedynie wymysłem jego menedżera , co Ci również próbuję od wczoraj uświadomić .... :P
    A skoro Ferrari chciało Alonso i Kubicę w jednym zespole , to znaczy że widzieli w tym jakiś sens . Nie mnie to oceniać

    A jak by wtedy było , tak by było . Kto wie , może w 2014 się przekonamy co z tego wyniknie :P
    A tak z czystym sumieniem odpowiedz mi czy czytałeś wypowiedz P. Ferrari ? Bo coś mi się wydaję że nie ...:P

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo