komentarze
  • 1. Grzesio22
    • 2011-10-30 15:48:56
    • *.opera-mini.net

    Webber raczej nie zdobędzie wicemajstra

  • 2. ziuta
    • 2011-10-30 15:53:39
    • *.range86-150.btcentralplus.com

    co wiecej na niego nie zasługuje...

  • 3. beret
    • 2011-10-30 15:55:55
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Webber vice? On jest po by testowac nowe rozwiazania dla Vettela, sam sie na to zgodzil, wiec spoko.

  • 4. Ilona
    • 2011-10-30 16:15:58
    • *.net.stream.pl

    Kolejna prezentacja mistrzowskiej klasy i kolejne zwycięstwo do kolekcji. Well done, Seb. Tak trzymać ;-)

  • 5. bartek1515
    • 2011-10-30 16:18:08
    • *.dynamic.mm.pl

    @3
    Cały ten team to jest jakiś przekręt. Nie dość, że dyskryminowali (i nadal to robią) Webbera przez cały sezon, to jeszcze łaskawie pozwalają mu walczyć na "normalnych" zasadach. W ostatnich wyścigach Australijczyk przypomniał sobie jak się startuje, nie tracąc pozycji. I nagle stało się to, gdy VET miał już zapewnionego majstra. Niesamowity "zbieg okoliczności". Robienie słabeusza z Marka Webbera napewno nie wyjdzie im na dobre. Do tego niejednokrotne TO po to, aby Niemiec był z przodu.

    Ponadto, w ostatnich wyścigach Toro Rosso bardzo przyspieszyło I to akurat w ostatnich wyścigach sezonu, gdzie większość teamów przerzuca swoje zasoby na przyszłoroczną kampanię. Wnioski nasuwają się same jeśli popatrzymy na właściciela tego zespołu. No naprawdę zaskakująca sytuacja.

  • 6. Święty
    • 2011-10-30 17:22:09
    • *.bydgoska.ds.uj.edu.pl

    Bartek, ale w jakim Ty swiecie zyjesz? W kazdym zespole w czole stawki jest podział kierowców na 1, 2 i to nawet bez względu często na klasyfikację punktową. W red bulu jest to paluch, w Maklarenie murzyn, w Mercedesie Szumacher, w Reno byl to Robert, w FI jest Sutil itd itp.
    Dla Red Bulla liczy sie mistrzostwo - miejsce Webbera jest dla nich daleko za tym, że w toalecie w padoku zabraknie papieru. No moze troche przesadzam, ale ich to naprawde az tak nie obchodzi - zwyciezac ma Vettel, bo to on nakreca caly biznes.

  • 7. xeoteam
    • 2011-10-30 17:29:37
    • *.rev.pro-internet.pl

    @4. Ilona, co tak słabo? bez dłuższego opisu wyścigu z fascynującym Vettelem śmiem postawić diagnozę, że puszki nie wypłaciły ci należnej premii za ilość słów zachwytów nad Sebem :)

  • 8. gen_jaruzelski
    • 2011-10-30 17:39:19
    • *.187.145.194.ip4.artcom.pl

    Pierwszy wyścig o GP Indii - kierowcy na podium doskonale obrazują obecny układ sił w F1. Myślałem jednak, że Jenson narobi trochę strachu Sebastianowi ale jednak on razem z bolidem i rosnącym doświadczeniem to tercet ciężki do pokonania. Odnośnie kary dla Massy - czy faktycznie Massa zawinił? Felipe był z przodu przed Lewisem, zmienił tor jazdy w związku z wejściem w zakręt, więc nie rozumiem. Uważam, że jeśli już ktoś był winny, to rzcej obaj i powinno to zostać określone mianem incydentu wyścigowego.

  • 9. LadyMinor
    • 2011-10-30 17:44:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Faktycznie, Webber jest dyskryminowany w zespole, ale dziwicie się? Vettel wygrywa wszystkie wyścigi po kolei, wiadomo, że bardziej im na nim zależy. Ale bez przesady, o Marka też dbają, a że on jeździ tak jak jeździ.. Incydent pomiędzy Massą a Hamiltonem to naprawdę zagadka, bo w sumie wina leży po obu stronach.

  • 10. Skoczek130
    • 2011-10-30 17:49:14
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @beret - a Ciebie zamówił król Onetu, abyś prowokował... ;]

  • 11. Skoczek130
    • 2011-10-30 17:52:22
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S. Nie no żartuje, ale przestań już z tym tłumieniem Webbera przez zespół. Kangur nie umywa się do Vettela i zespół nawet się starac nie musi, aby Sebek był przed nim. Jeżeli uważasz inaczej, to przypomnij sobie, co działo się w McL. Koval miał bolid drugiej kategorii, ale każdy wierzył, że przewaga wynika z klasy kierowcy, heh... ;]

  • 12. Dumel
    • 2011-10-30 18:55:39
    • *.162.220.184

    @5
    co Ty bredzisz ? fakt paluch jest nr 1 ale w tym roku nic nie muszą robić nikogo nie dyskryminują. webber sie już nie nadaje,zrobił sie z niego dziadek. jest wolny przegrywa w takim bolidzie od początku sezonu z McL i Ferrari gdzie paluszek jeździł i odstawiał wszystkich.
    Webber by dawno wyleciał ale narazie im to pasuje bo mają oba mistrzostwa. W słabszym bolidzie sam Vettel by nie wystarczył i potrzebowaliby 2 dobrego kierowcy do pomocy a obecnie dziadzio Webber dostarcza wystarczającą ilość punktów żeby wygrywać klasyfikacje konstruktorów

  • 13. sliwa007
    • 2011-10-30 21:23:09
    • *.centertel.pl

    11. Skoczek130 Webber w tym sezonie był tłumiony przez zespół. Taka jest prawda, tej klasy zawodnik nie traci formy przez kilka zimowych miesięcy. Ktoś kto wierzy w wielki wzrost formy Vettela jest po prostu jego ślepo zapatrzonym fanem. Vettel to dobry kierowca ale nie ma pomiędzy nimi takiej różnicy, Helmut przez zimę wyciągnął wnioski z poprzedniego sezonu i teraz nie dopuścił do podobnej sytuacji. Dla nich każda wygrana Webbera to strzał w policzek, no przecież jak on mógł wygrać z Sebastiankiem.
    Przez cały tydzień czytałem wypowiedzi ludzi związanych z Red Bullem, również Vettela o tym jak bardzo będą pomagać Markowi w wywalczeniu drugiego miejsca. Po tym wyścigu zobaczyłem że to jedna wielka ściema. Dla nich ważniejsze są wygrane Vettela w wyścigu niż końcowe miejsce Marka.

  • 14. athelas
    • 2011-10-30 21:38:06
    • *.strong-pc.com

    13. A może po prostu sam Webber już w siebie nie wierzy? Moim zdaniem zwalniania nie było, przynajmniej nie bezpośrednio. Mogli go co najwyżej psychicznie osłabić. Poza tym nie ulega wątpliwości, ze Vettel do dużo lepszy kierowca niż rok temu - pamiętacie te głupie manewry? W tym roku tylko Kanada i w sumie tyle.

  • 15. darecky3
    • 2011-10-30 22:23:01
    • *.range81-129.btcentralplus.com

    13. athelas. Nie sadze zeby tak bylo. Ci dwaj kierowcy maja dwa rozne style. Po pierwsze Vettel do wschodzaca gwiazda i nieslychane profity z punktu marketingowego. Webber na tym punkcie nie ma nic do zaoferowania. Poza tym wiadoma sprawa jest ze Vettel bardzo latwo adaptuje sie do kazdej konstrukcji i jest bardziej elastyczny. To sa powody dlaczego team postawil na mlodego niemca. Wciaz w kolko sie powtarza opinia az mdli od tego ze to nie kierowca lecz bolid wygrywa. W poprzednim sezonie Vettel popelnil wiele bledow, no jasne ale Webber popelnil drugie tyle, na to nikt nie zwraca uwagi. Po sezonie 2010 wyciagnieto wnioski i slusznie. Zrobil bym to samo. Ten sezon udowodnil jak Vettel bardzo sie poprawil. Nie popelnil praktycznie zadnych bledow. Ktos kto powie ze nie zasluzyl na mistrzostwo i prym w teamie musi nielogicznie myslec. ten sezon pokazal ze redbull dojezdza na mete z przewaga czesto mniejsza niz 20 sekund a to oznacza ze walka jest caly czas. Wywalczyc tryle pole position z minimalna roznica chocby kilku setnych od konkurencji nie jest latwo. W kazdym teamie odpowiedza jednakowo na to samo pytanie. Perfekcyjny sezon to maksymalna liczba zwyciestw i maksymalna liczba PP. Temu zadaniu sprostal Vettel, ze wsparciem czy tez nie. Zrobil to to od niego oczekiwano. Przejechal sezon perfekcyjnie. Nawet jesli ma sie wsparcie a kierowca jest do niczego lub przecietny to niestety samochod sam nie wygra. Nie mozna ocenic kogos ze nie zasluzyl za to ze pojechal perfekcyjnie. No chyba ze ja niczego nie rozumiem. Jeszcze przed wyscigiem Webber wychwalal sie ze ma 100 procent wsparcia, kiedy nawet nie potrafil nawiazac walki. Jechal praktycznie z wielkimi odstepami przed i za nim tak jakby byl liderem atu nagle gada o jakiejs walce, naglej degradacji opon, spadku tempa....pic na wodezawsze musi byc jakies wytlumaczenie. Dzis pokazal jak dal sie objechac na starcie, nagle znow zapomnial jak sie startuje....hehehe dobre sobie. Nie potrafi sie przyznac ze jest slabszy i z Vettelem konkurencji nie nawiaze. Sezon 2010 juz zamkniety, mogl cos zdzialac, w tym roku Vettel to inny kierowca, dojrzalszy i bardziej perfekcyjny. Wiem ze 99 procent zagladajacych tytaj go nie cierpi ale mozecie miec za zle do Maurycego, bo widac ze wiekszosc nie ma swojego zdania tylko paple za nim slowo w slowo. Jasne ze RedBull sciemnia i gada swoje a robi swoje, wincie zarzad teamu, Vettel tam nie rzadzi, on tylko jezdzi i wygrywa. kazdy kierowca w F1 o tym marzy. Mozna go winic za to?

  • 16. mourinho33
    • 2011-10-31 07:37:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vettel to prawdziwy mistrz! Webber to zwykły rzemieślnik,który zaczął sukcesy odnosić dopiero w najlepszym bolidzie.

  • 17. Skoczek130
    • 2011-10-31 11:00:42
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @athelas - na pewno wolą Vettela. Z marketingowego punktu widzenia jest lepszy. Ale jest również lepszym kierowcą, więc nie muszą spowalniac Webbera, aby Seba wygrywał. W zeszłym sezonie Sebek był nieokrzesany i dzięki temu Webber w ogóle liczył w walce o majstra. W tym z kolei Seba prezentuje fenomenalną formę, wykorzystuje w pełni swoją maszynę do zwycięstwa, nie popełnia głupich błędów (GP Niemiec - problemy z hamulcami; GP Kanady - wilgotny tor;fakt, to są błędy, ale każdy mógłby je popełnic). Jest po prostu lepszy, aniżeli wcześniej. Nawet, jeżeli zespół na niego stawia, to mnie to nie dziwi. pzdr :)

  • 18. Skoczek130
    • 2011-10-31 11:01:41
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S. No i nie traci cennych punktów przez awarie, które zwykły byc u niego, a nie u Kangura. ;)

  • 19. kaka70
    • 2011-10-31 14:44:10
    • *.152.138.49.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    gdzie mogę oglądnąć skrót

  • 20. Skoczek130
    • 2011-10-31 18:09:01
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @kaka70 - może na youtube.pl??

  • 21. tomik_85
    • 2011-10-31 21:42:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli mamy mowic o psychice Webera to sam nie wiem. Wiem ze w pewnym momencie tego sezonu wypowiedzial sie ze juz nie bedzie drugiej takiej okazji zeby zostac mistrzem swiata. Wiec wtedy bylem w szoku. Ale zrozumial ze ma byc solidnym kierowca krecącym sie koło podium albo poprostu zostalo to jemu powiedziane. Odnosnie sprzegla Webbera. Jeśli Weber przez kolejne 2 wyscigi wystartuje dobrze to tu nie ulega watpliwosci ze przegrywal na starcie nie bez powodu. Inna sprawa ze na starcie tracil w tym sezonie a zeby nie oszukac z 14 razy :D Wiec to nie moglbyc przypadek . Mimo dobrego tempa jak sie spada pare pozycji to nie ma szans dogonic p1.

  • 22. F1fan21
    • 2011-10-31 22:27:17
    • *.retsat1.com.pl

    16. Założę się, ze w na przykład Mercedesie Vettel nie zdobyłby żadnego podium.
    Nie jest jakiś super dobry. Jest po prostu dobry, a kiedy jest się dobrym świetnym samochodzie - wygrywa się wyścigi. Proste. Przynajmniej dla mnie

  • 23. Roch Kowalski
    • 2011-10-31 23:02:49
    • *.in.net.pl

    Czy Ja (skromność ) tylko zauważyłem , że WEB zaczął startować jak rakieta jak na niego i to dziwnie po GP Japonii gdzie VET zapewnił sobie zwycięstwo w generalce?
    Zwracam szczególną uwagę na starty WEB i w tym sezonie zawsze miał problemy z systemem startowym samochód czkał , dławił się i szarpał natomiast dziwnie VET nigdy nie miał tego typu problemów, i nikt mi nie powie że to przypadek … mimo że rzeczywiście WEB jeździ słabiej w tym sezonie , (chociaż skoro starty mu psuli to kto wie co jeszcze) to wyglądało to jakby spowalniano Marka by przypadkiem na pierwszych zakrętach nie zrobił krzywdy Vetelowi .. jak dla mnie zupełna żenada jak dla zespołu który oficjalnie deklaruje równe szanse dla obu kierowców.

  • 24. athelas
    • 2011-11-01 01:37:13
    • *.strong-pc.com

    22. Jak każdy kierowca... Jeśli jeden z najlepszych kierowców w historii nie jest w stanie... Ale Vettel radziłby sobie pewnie na poziomie Rosberga i Schumiego. Tylko to, że ma najlepszy samochód teraz, wcale nie ujmuje jego umiejętnościom. Nie każdy by to wykorzystał mając szanse (2007 Hamilton).

  • 25. dody
    • 2011-11-01 06:32:32
    • Blokada
    • *.mcscom.mn

    Ggybym byl team ownerem zatrunilbym przede wszystkim Hamiltona, Vettela, Alonso lub Buttona. A nie Webbera, Trulilego, Masse, Kovalainena lub Barrichello. Na pewno wiecie dlaczego. Bo oni sa najlepsi, sa mistrzami, juz pokazali wystarczajace. Bede mial watpliwosci jesli chodzi o Kubice i Rosberga

  • 26. beret
    • 2011-11-01 11:52:37
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    25... zdumiewasz mnie! Patrzac z mojej perspektywy, masz niewielkie pojecie o tym, o czym piszesz.
    W TV zobaczyles ze ci panowie wygrali mistrzostwa i juz to wszystko dla Ciebie?
    Wiec stworz swoj team i sprobuj sil.

  • 27. xxmuzikxx
    • 2011-11-01 16:13:15
    • *.greenlan.pl

    chcecie wiedziec, jak bedzie wygladał (wg mnie) początek przyszlego sezonu? tak pierwsze 3 wyścigi... napisze to w nastepnym artykule i za kilka miesiecy zobaczymy, czy mialem racje...

  • 28. xxmuzikxx
    • 2011-11-01 16:21:07
    • *.greenlan.pl

    TESTY W JEREZ
    dzień pierwszy:
    Na testach na torze Jerez pojawiły sie wszystkie zespoły, z wyjątkiem HRT, które swoje nowe auto ma przedstawić dopiero w Barcelonie. Pierwszy dzień upływa powoli, inżynierowie mozolnie przygotowują samochody do wyjazdu na tor. Największy ruch panuje w obozie Wlliamsa i wydaje sie, ze to jeden z kierowców tego teamu jako pierwszy opuści swój garaż, Jednak po 20 minutach od tego momentu na końcu alei serwisowejpojawia się mały punkcik. To zielono-bialo-pomarańczowy bolid Force India, prowadzony przez Adriana Sutila.Niemiec wykonuje trzy okrążenia i zjeżdża do garażu. Przez ponad godzine nic sie nie dzieje. Dopiero pod koniec zajeć na torze robi się ruch i ponad 10 aut pojawia sie na swoich kółkach. Jko pierwszy czas okrążenia ustanawia Pastor Maldonado, którego szybko przebija Jarno Trulli. Reszta wydaje sie nie mieć ochoty na szybkie okrążnia. Do końca sesji nic sie juz nie dzieje. Ze swoich garaży nie wyjechali kierowcy Red Bulla, McLarena i Renault.

  • 29. xxmuzikxx
    • 2011-11-01 16:24:22
    • *.greenlan.pl

    TESTY W JEREZ
    dzień drugi:
    Tego dnia na torze już od początku się zaroiło. Nikt najwyraźniej nie zamierzał czekać na swoją kolei. Pierwszy czas po 30 minutach dzierzył Lewis Hamilton, jednak niedlugo pozniej Vitaly Petrov pokazal, ze ma szybki bolid, dyskansujac kierowce McLatena o ponad dwie sekundy. Kierowcy zaczynają sprawdzać szybsze mieszanki. Czasy okrążen poprawiaja sie o kilka sekund na okrążeniu. Trudno jeszcze wyłowić najszybsze bolidy...

  • 30. xxmuzikxx
    • 2011-11-01 16:28:47
    • *.greenlan.pl

    TESTY W BARCELONIE:
    dzień pierwszy:
    Po oficjalnej prezentacji HRT, wszyscy od razu wyjechali na tor. Wiele zespołów sprawdzało predkosci na prostej. Najszybsze w punkcie pomiaru byly auta Force India, choc niewiele wolniejsze okazało się Toro Rosso. Jeśli chodzi o sektory aerodynamiczne to niespodzianką okazała się Forma Saubera, który pokonywał nawet Red Bulla. Najlepszym czasem dnia popisał się jednak Mark Webber, za którym uplasowali się: SergioPerez, Robert Kubica i Sebatien Buemi.

  • 31. beret
    • 2011-11-01 19:37:10
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    jasnowidz...
    majne libe


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo