komentarze
  • 1. Szkodzik
    • 2011-08-28 18:15:17
    • *.117.64.95

    Tą linią jazdy na której znajdował się Bruno w tym zakręcie i tak by za dużo nie osiągnął. Dobrze że dojechał do mety i zdobył sporo doświadczenia. może w kolejnych będzie lepiej. pzdr

  • 2. Skoczek130
    • 2011-08-28 18:16:17
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dojazd do pierwszego zakrętu był w jego wykonaniu niezbyt rozsądny. Cóż, miejmy nadzieje, że lepiej będzie na Monzie, a dzięki temu zdobędzie punkty!!! :))

  • 3. xeoteam
    • 2011-08-28 18:17:15
    • *.rev.pro-internet.pl

    Ważne , że przyznał się do swojego błędu i niewiedzy. Bo inni zwaliliby na opony, wiatr, muchy na szybce kasku itd..

  • 4. PieroPL
    • 2011-08-28 18:20:56
    • *.dynamic.chello.pl

    3. Potwierdzam. Mógł dodać "przepraszam" dla Jaime i byłoby zupełnie OK. Szkoda, że nie mógł pokazać pełni swoich możliwości, ale fakt - dopiero zaczyna...

  • 5. pawel123
    • 2011-08-28 18:23:27
    • *.dynamic.chello.pl

    3. xeoteam
    Właśnie! Grunt to uczciwość wobec siebie i innych :) Pouczy się trochę i będzie jeszcze pociskał póki RK nie wróci; a ile to błędów popełnił VP w poprzednim debiutanckim sezonie... :p Będzie dobrze Bruno. 3mam kciuki. Aczkolwiek szkoda mi bardzo Jaime.

  • 6. Święty
    • 2011-08-28 18:24:12
    • *.netico.pl

    "Nigdy nie pokonywałem pierwszego zakrętu z dużym obciążeniem paliwem" - hmmm, Bruno właśnie mnie zbił z pantałyku, ale o ile pamiętam to w zeszłym roku już obowiązywał zakaz tankowania bolidów w czasie wyścigu, a on cały zeszły rok jeździł w stawce F1 i na Spa również, więc pokonywał ten zakręt na pełnym zbiorniku.
    Głupie tłumaczenie się.
    Szkoda że nie wspomniał o swoim tempie jakie miał po neutralizacji. Nawet Williamsy były od niego szybsze, a on sam miał tempo Teamu Lotus.
    Jest po prostu wolnym płatnym kierowcą, a Reno już niedługo będzie niestety żałowało wywalenia Nicka.

  • 7. saint77
    • 2011-08-28 18:34:20
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @6. Święty:
    jak jest taki wolny jak piszesz, to jakim cudem wczoraj wywalczył P7 i był przed Alonso? Czasem brak doświadczenia i presja potrafią zdolnego człowieka zepchnąć na dno.
    Sam jesteś dobrym przykładem tego zjawiska, bo choć może i masz wiedzę o F1 to wyrażasz ją w sposób godny 6 letniego dzieciaka, co znacznie osłabia siłę twoich argumentów, nawet tych słusznych.

  • 8. Fankub
    • 2011-08-28 18:35:24
    • *.204.51.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Tak nie w temacie ale jest wypowiedz Morellego.Robert jest po ostatniej operacji lokiec jest oczyszczony i jego funkcjonalnosc jest teraz doskonala od poniedzilku ostatni etap rehabilitacji operacja sie powiodla i za miesiac poltora poznamy date powrotu Roberta

  • 9. adamusb
    • 2011-08-28 18:37:10
    • *.centertel.pl

    6. Święty, nie przesadzaj, musi się tego bolidu nauczyć, niestety brak testów w sezonie nie jest dobry dla nowych kierowców.
    W kwalifikacjach pokazał potencjał, chciał wypaść jak najlepiej w wyścigu i to go zgubiło, oceniać to będziemy go mogli najwcześniej po Monzy.

    Zobacz co wyprawiał Witek w zeszłym sezonie, a ile dzwonów zaliczył w tym (chyba tylko 1)

  • 10. Święty
    • 2011-08-28 18:37:14
    • *.netico.pl

    7. Takim, że kwalifikacje były na przesychającym torze, a wtedy to jest jeszcze większa loteria niż na pełnym deszczu - raz złapiesz przyczepność, innym razem wjedziesz na slikach na mokre i tracisz. Zobaczysz na Monzie który będzie.
    Nie sądzę, żebym się wyrażał niekulturalnie. Po prostu czasem razi mnie zupełna bezkrytyczność w stosunku do jednych (w tym wypadku Bruna) przy krytykowaniu innych bez powodu (Nicka, za którym sam nie przepadam, ale mimo wszystko w tym sezonie był lepszy od Witka).

  • 11. Święty
    • 2011-08-28 18:38:33
    • *.netico.pl

    9. Zgadza się, że Witek też miał wypadki. Ale czy to ma usprawiedliwiać Bruno, że obaj są na tym samym, niskim, poziomie?

  • 12. patrolek23
    • 2011-08-28 18:44:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gada głupoty, bo w HRT sie przeciez scigał obciazonym bolidem. Sam fakt, ze wszyscy wokoł hamowali, a on jechał dalej powinno dac mu do myslenia. Bardzo szkoda mi Jaimego.

  • 13. xeoteam
    • 2011-08-28 18:52:52
    • *.rev.pro-internet.pl

    W HRT jexdził z paliwem, ale HRT było/jest furmanką a nie bolidem, więc go pewnie przyspieszenie na starcie trochę zdziwiło. Patrząc jak startuje Vitia i Kubek to mógł sie ździwić . I chwala mu za to, że przyznał się do własnego błędu jak mało który ze stawki..

  • 14. darecky3
    • 2011-08-28 18:55:24
    • *.range81-158.btcentralplus.com

    8. Fankub, za poltora miesiaca juz nie musza podawac daty powrotu Kubicy. Czas jego powrotu bedzie juz wszystkim oczywisty, chyba ze sezon wydluza do lutego 2012 ...hahahahaha

  • 15. Fankub
    • 2011-08-28 19:05:33
    • *.204.44.134.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    14 darecky chyba nie rozumiesz ze od jutra R obert zaczyna rehabilitacje a taka wiadomosc ze Roert wroci napewno przynajmniej dla mnie jest wazna.Sezon konczy sie pod koniec listopada i jest jeszcze mozliwosc zobaczyc Roberta w Brazyli.Po to chociaz by poczuc sie lepiej przed nowym sezonem i by Robert mogl przygotowac nowy bolid

  • 16. mariusz-f1
    • 2011-08-28 19:52:02
    • *.opera-mini.net

    Szkoda, że Senna popełnił błąd przed tym pierwszym zakrętem. A dlaczego szkoda ? Po prostu liczyłem na to, że Bruno w tym GP zawstydzi jednak Pietrowa :-) Co i tak nie zmienia faktu, że po ostatnich decyzjach zarządu LRGP humor mi się poprawił ;-) A wracając do Pietrowa..... To i tak mam cichą nadzieję na to, że i na niego w niedalekiej przyszłości przyjdzie..... pora.

  • 17. belzebub
    • 2011-08-28 20:52:23
    • *.tvk3.pl

    Hehehe „Nigdy nie pokonywałem pierwszego zakrętu z dużym obciążeniem paliwem i niestety źle oceniłem punkt hamowania" co on bredzi, a w zeszłym sezonie jak jeździł w HRT to niby jak jeździł, na połowie baku, no bez jaj. Jak już się tłumaczyć to z sensem.

  • 18. Grzesiek 12.
    • 2011-08-28 21:04:20
    • *.cdma.centertel.pl

    Dla zespołu potrzebny jest kierowca doświadczony Obawiam się że wybór Senny nie jest idealną opcją - ale niestety Lopez ma swoje priorytety .....
    No cóż , jedyny plus z tego , że przynajmniej nikt nie będzie mącić w głowach inżynierom LRGP ... I zamiast zajmować się kwestią dogrzewania opon przez Nicka .... pójdą właściwą drogą :P

  • 19. masabitumiczna
    • 2011-08-28 22:19:27
    • *.net.pulawy.pl

    @ 6 - pewnie chodziło o to, że nigdy nie hamował do pierwszego zakrętu W TYM bolidzie, HRT miało inne hamulce, aerodynamikę i tego nie da się porównywać...
    @ 10 - jeśli w zmiennych warunkach sobie radzi lepiej niż inni/lepsi kierowcy to znaczy, że ma jaja i umiejętności
    Ciebie razi bezkrytyczność, a mnie takie hejtowanie...
    Bruno popełnił błąd, przyznał się do niego, zapewne przed następnym wyścigiem zespół sobie to z nim przetrenuje... Tutaj się objawia brak testów lub dobrego symulatora.
    Szkoda Jamiego i Buemiego ostatnio obydwaj robią dobrą robotę, presja działa;) tylko nie mają szczęścia.

  • 20. patrolek23
    • 2011-08-28 22:22:46
    • *.centertel.pl

    Juz lepszy Senna, ktory sie dopiero rozwija, niz Quick Nick, ktory juz raczej nie chce sie edukowac.

  • 21. athelas
    • 2011-08-28 23:42:23
    • *.strong-pc.com

    Ehh w jakiejś grze zrobiłem kiedyś taki sam manewr, no cóż... Pierwszy wyścig nie udany, ale ja jestem optymistą :)

  • 22. Tilion
    • 2011-08-29 00:38:22
    • *.play-internet.pl

    Cóż, niewiele się myliłem, Bruno walczył z Teamem Lotus, ugrał jeszcze dojechanie przed Barichello. Nędza, panowie, (i panie), nędza! I takie zapewnianie, że "uczę się, nigdy tak nie jechałem..." itp to wymówki w stylu Pierova. Pretensje należy mieć do teamu, że nie przećwiczył tego w piątkowych treningach (na deszczu też można coś przetestować, prawda? Zwłaszcza jazdę z obciążeniem paliwem). Jakoś inni debiutanci nie mieli takich problemów w pierwszych swoich wyścigach, prawda? Czy Perez, Di Riesta, czy Maldonado rozwalali się na swoich pierwszych zakrętach np w Australii? Niech tylko Senna z tego jakieś wnioski wyciągnie, bo na razie potwierdza się moje zdanie o nim i ten wczorajszy "wybryk" (in plus) w kwalifikacjach na przesychającym torze tego nie zmienił.

  • 23. pjc
    • 2011-08-29 00:46:00
    • *.181.6.196.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Cóż B.Senna zawalił ten wyścig już na pierwszym zakręcie.
    Ale pierwsze koty za płoty. Doświadczenie z pierwszego wyścigu w profesjonalnym zespole zebrane.
    HRT F110 z pełnym bakiem przez niektórych tu wspominane to nie R31, które jest zupełnie innym bolidem.
    Tak naprawdę to był prawdziwy debiut Brazylijczyka.
    Przez błąd i karę wypadł słabo.
    Szansa poprawy przyjdzie w Italii.

  • 24. GrzeSzNY
    • 2011-08-29 05:32:24
    • *.nyc.res.rr.com

    Debiut to on mial poltora roku temu :) a co do wytlumaczenia to dziecinne. Jak on renia nie wychamowal, to REd Bullem by zapewne w powietrze wylecial wedlug tego rozumowania. Czy to taczka czy tez bolid. Drugi sezon w F1 wiec jak przewidywalem, zaliczy dzwona, i zaliczyl :)

  • 25. michal669
    • 2011-08-29 12:23:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zawalił, ale ja i tak liczę na niego. Kwalifikacje na duży plus, ale może w nastepnym wyścigu zdobędzie jakieś punkty.

  • 26. zygzak
    • 2011-08-29 18:44:31
    • *.swidnica.mm.pl

    @Święty_przypominam, jak zaczynał Kubek na GPWęgier 2006: - 6 sierpnia 2006 debiutujący na torze Hungaroring Kubica wystartował do Grand Prix Węgier z dziewiątej pozycji. Na starcie udało mu się awansować na siódmą. Na drugim okrążeniu popełnił błąd przy wyjściu szykany, co spowodowało jego spadek na 16. lokatę. - I po drodze trochę przygód, 7 miejsce i ... dyskwalifikacja, bo niedolwaga bolidu, Robert zapomniał nabrać gumy na koła. Popatrz przez jaką głupotę Robert stracił pierwsze punkty, A na Monzy podium. Więc odpieprz się od Bruno

  • 27. fan redbull
    • 2011-08-29 20:46:16
    • *.cdma.centertel.pl

    Ja tam myślę że Renault popełniło błąd wycofując Nika z jazdy w GP , Jeździł lepiej od Petrowa i czasami zdobywał jakieś punkty a Bruno dość że nie ma doświadczenia to jeszcze niszczy R31.

  • 28. lukaszk99
    • 2011-08-29 21:20:12
    • *.siedlce.vectranet.pl

    Do niedorobionych administratorów, moderatorów czy Bóg wie jakich debilów. Dlaczego mój komentarza zniknął z forum? Moderujecie co wam pasuje ? Pieprzeni oszuści. Może napiszcie na stronie głównej swoje poglądy i każdy będzie wiedział jak i co maże pisać.

  • 29. pjc
    • 2011-08-30 06:42:43
    • *.205.37.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @GrzeSzNY wybacz ale ten wspaniały bolid w którym debiutował Senna w GP Bahrajnu 2010(czyli F110), nawet nie trzymał się kupy.
    Cud,że w ogóle jechał.
    Tej ekipie (HRT) nadal b.daleko do profesjonalizmu ale robią postępy.
    Dlatego napisałem,że teraz nadszedł prawdziwy debiut w pełni profesjonalnym zespole.
    Co nie zmienia faktu,że poza zdobyciem 7 miejsca w kwalifikacjach - debiut nieudany.

  • 30. dnb
    • 2011-09-03 12:43:29
    • *.ip.netia.com.pl

    29. pjc
    hehe dokładnie ciężko konstrukcje firmy Dalara nazwać bolidem, ale ogólnikowo tak nazywamy pojazdy w F1. Na Monzy będzie musiał się zrehabilitować, trzymam kciuki :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo