komentarze
  • 78. Oskar9
    • 2011-03-31 14:48:14
    • *.ostnet.pl

    http:// hun nylander .files.wordpress .com/2011/03/front-wing-analysis.jpg

  • 79. McLfan
    • 2011-03-31 15:26:09
    • *.dynamic.chello.pl

    62. Ataru, testy w trakcie sezonu? Dzięki brakowi testów widzimy marność Ferrari, które ładuje pieniądze, a i tak nic wielkiego z tego nie wychodzi. Gdyby były testy, z przodu by byli ci, którzy palą pieniądze, a nie ci, którzy są innowacyjni. A w tym równaniu na pewno z TOP 3 zespołów, Ferrari wygląda zdecydowanie najgorzej. A to nie jest chlubą. ;)

  • 80. greg32
    • 2011-03-31 15:58:52
    • *.adsl.inetia.pl

    Obstawiam genialne zawieszenie , które koreluje z odkształcającymi się skrzydłami i dziobem pod wpływem naporu powietrza. Kąt pochylenia kół przednich jest największy z czołówki kto wie czy się nie zmienia w czasie jazdy.

  • 81. tadex
    • 2011-03-31 17:30:05
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A dla mnie wątpliwości budzi podłoga McLarena? Po zwiedzeniu pobocza, Hamilton przez jakiś czas "zdzierał" asfalt ale jakoś "samo" się to naprawiło? Podgięło się czy urwało, nie wiem? W każdym razie budzi to wątpliwości...

  • 82. dziarmol@biss
    • 2011-03-31 19:57:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    79. McLfan Bez jaj, RBR jest innowacyjnym zespołem?? A w czym?? Jedyne genialne posunięcie to zrobienie z Toro Rosso zespołu testowego który robi to przez cały sezon na rzecz Red Bulla he he genialne nieprawdaż?? I jakże innowacyjne, zupełnie jak kreatywna księgowość niejakiego pana R. notabene ministra finansów ;-))

  • 83. dziarmol@biss
    • 2011-03-31 19:59:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Eloo @Zenobi ;-)) Red Bull to kanciarz nad kanciarzami... ech muszę się napić ;-))

  • 84. Ilona
    • 2011-03-31 20:36:16
    • *.net.stream.pl

    83. dziarmol@biss - 'muszę się napić' - Red Bulla ...? ;]

  • 85. ygor
    • 2011-03-31 21:24:50
    • *.star.net.pl

    no oficjalni to oni nie mogą sobie przekazywać między STR a RB informacji. To jest zakazane przepisami ale jak jest na prawdę ???

  • 86. bartek1515
    • 2011-03-31 21:59:46
    • *.220.225.91

    Napewno jest tam jakiś kontakt, wkońcu to bliźniacze zespoły spod znaku tej samej firmy.

  • 87. Niespokojny
    • 2011-03-31 22:28:38
    • *.tvgawex.pl

    81. tadex - fakt, było dziwne i powinno skłonić do przemyśleń - co jest grane? Nie wiem, kiedy to poważne uszkodzenie naprawili? - przykleili 'Kropelką' w trakcie zmiany opon?

  • 88. Oskar9
    • 2011-04-01 07:57:27
    • *.ostnet.pl

    Tutaj jest parę ciekawych fotek porównawczych przednie skrzydło McL i RedBulla http://hunny lander.wordpress. com/2011/03/30/ szep-volt-jo-volt-ennyi-volt/

  • 89. Pampalini
    • 2011-04-01 08:52:58
    • *.nplay.net.pl

    64. Ferrari150
    Masz moze linka gdzie jest to dokładnie pokazane?
    Chciałbym sie temu przyjrzec

  • 90. hotshots
    • 2011-04-01 08:57:41
    • *.dynamic.chello.pl

    88. Oskar9
    o świetne podejście do tematu - widać, że txt Hamiltona o skrzydle RB mają sens !
    na jednej fotce wyrażnie "szufla do sniegu" , a na drugim tylko jakiś "zgarniak"
    no to może w końcu bardziej sensowny test FIA przyłożenia siły
    [od ~1/4 długości przodu bolidu łacznie ze skrzydłem] wyjaśni raz i do końca,
    jak powinna działać w/g przepisów sztywna-nieruchoma konstrukcja ...........

  • 91. hotshots
    • 2011-04-01 09:03:09
    • *.dynamic.chello.pl

    goo.gl/H3jGw >>> bez żdnych spacji.... itd skrót do tego porównania
    p.s.
    pamiętaj - pij mleko, bo red bull cie wykonczy :D

  • 92. Ferrari150
    • 2011-04-01 09:21:35
    • *.static.xcore.pl

    89. Pampalini wejdź na Youtube wyścig z australi czasem ktoś dodaje nawet cały filmik o Red Bulu. i tam właśnie widać. ale najlepsze nagranie z tymi ujęciami było właśnie po wyścigu w studio polsatu. Moim zdaniem to się coś kręci koło aktywnego zawieszenia. oczywiście nie całkiem bo jest nie dozwolone:)

  • 93. hotshots
    • 2011-04-01 11:47:04
    • *.dynamic.chello.pl

    dot.mojego 90. hotshots >> bo mnie właśnie oświeciło ,jak oglądam na spx wyścig z BBC i obydwa RB w akcji....juz wiem dlaczego jeden z RB był wolniejszy ......
    - opcja przeginania pały z konstrukcją padła na V. w tym wyścigu - nie pamietam czy wstecznie można karać dyskwalifikacją (chyba nie), a tak zawsze jeden zalicza pkt dla teamu w razie afery...

  • 94. slawex1983
    • 2011-04-01 16:34:17
    • *.xdsl.centertel.pl

    @ 70. SLU
    Świetne!

  • 95. Skoczek130
    • 2011-04-01 17:46:05
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak już bolid przewyższa inne, to od razu musi być nielegalny! A co robiły Ferrari i McLareny przez te dziesiątki lat!? Też naginali przepisy, jak tylko było można! Mam nadzieje, że Red Bull zmiażdży resztę stawki!!! :))

    P.S. Pisząc "naginanie" nie chodzi mi o łamanie, lecz o wykorzystanie do maksimum poziomu legalności. ;]

  • 96. Skoczek130
    • 2011-04-01 17:54:01
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A jeśli już mówimy o podłodze, McL np. w 2008 roku miał niebywałą przewagę w kwestii nacinania tarek. Może też wtedy naginali przepisy?? Skończcie ten temat! ;{

  • 97. hotshots
    • 2011-04-01 21:00:47
    • *.opera-mini.net

    Tez jestem przeciwnikiem "wieszania psów" bezpodstawnie , bo tłum wyje w tym tonie, ale....
    cos jest na rzeczy, jeśli są pewne zasady i szczegółowe przepisy dotyczące ruchomych/aktywnych części bolidu i nie da się zaprzeczyć po przyjrzeniu sie, że RB,
    czy to na tarkach czy na prostych ma radykalnie "gumowy" układ nos-spojler
    w stosunku do innych.
    A czy to jest karalne na dzis czy nie, to kwestia geniuszy z FIA i RB będzie tylko genialny....
    lub genialny w kombinacjach :D
    Z nudów obejrzałem RB na spx/ze stop klatakami itd z BBC na kompie i rzezcywiście jest duzo mozlwości gdybynia - co jest grane ....

  • 98. dziarmol@biss
    • 2011-04-01 22:11:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    84. Ilona Napoju o smaku oraz zapachu gnojowicy?? Smacznego i życzę zdrowia ;-))

  • 99. andi77
    • 2011-04-02 16:07:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To logiczne że Red Bull wprowadzając swoją można by rzec ukrytą kosmiczną technologię od początku nastawił się na to i przygotował tak aby w razie wątpliwości ze strony FIA i przeprowadzenia testów nic nie wyszło na jaw tak jak było to w zeszłym sezonie gdzie wyraźnie to skrzydło było ruchome ale testy FIA tego nie potwierdziły. Jestem bardzo ciekaw jak się to potoczy bo wydaje się że Mclaren nie da za wygraną ...

  • 100. Ilona
    • 2011-04-02 23:00:02
    • *.net.stream.pl

    98. dziarmol@biss - nie mam porównania, bo nie wiem jak smakuje i jaki ma zapach gnojowica..

  • 101. dziarmol@biss
    • 2011-04-03 11:15:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zdaj się na mnie, ja chłopak ze wsi ;-)) Mam doświadczenie ;-).... I pomyśleć że ludziska płacą tyle za to g...no kiedy można mieć to samo za darmo;-))
    A, i liczyłem że ustosunkujesz się do roli Toro Rosso na rzecz RBR ale jak widać nie masz wiedzy ;-))

  • 102. Ilona
    • 2011-04-03 11:34:41
    • *.net.stream.pl

    A co to ja jestem rzecznik RBR żeby się tak do wszystkiego ustosunkowywać? Bezpodstawne insynuacje tym razem postanowiłam pozostawić bez komentarza.

  • 103. Tutankhamun
    • 2011-04-03 11:58:42
    • *.hjnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    TEMPERATURA! juz pisalem ze chodzi o temperature, moze sie myle ale to jedyna opcja by obejsc regulamin FIA. Auto badane jest na zimno ciezarkiem....wg. mnie oranzada uzywa ,,termostat,, metale odksztalcajace sie, cieplo do przedniej lotki mozna pobrac np. z hamulcowni, e tam do lotki....do calego nosa....nie jestem pewny jak ma sie FIA do uzytych metali w F1, ale z tego co mi wiadomo interesuje ich tylko waga bolidu po wyscigu, czyli drewniana wyscigowka tez mozna popylac:)

  • 104. dziarmol@biss
    • 2011-04-03 15:28:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    102. Ilona otóż akurat tu u nas z racji tendencyjnych wypowiedzi jesteś ich rzecznikiem ;-)) A czy Toro Rosso nie jest ich RBR poligonem doświadczalnym w trakcie sezonu niech Ci da do myślenia powód dla którego Berger zrezygnował z szefowania temuż ;-)) oraz marne osiągi (brak progresu w trakcie sezonu) które aż nazbyt jaskrawo wskazują na niewolnicze, ukierunkowane (nastawione) li tylko na rozwój RedBulla ;-)) Stąd ta przewaga he he, dwa zespoły jeden cel . Trzy bolidy pracują na rzecz jednego, średniej klasy kierowcy ;-)) Genialne nieprawdaż??

  • 105. Ilona
    • 2011-04-03 19:44:11
    • *.net.stream.pl

    104. dziarmol@biss - nie ma nad czym dyskutować, bo tak jak mówię, są to jedynie bezpodstawne insynuacje, tudzież Twoje wyimaginowane (jak ja lubię to słowo) wizje oraz domysły , w których na siłę próbujesz doszukiwać się spisku. Nie fakty.

  • 106. Ilona
    • 2011-04-03 19:46:35
    • *.net.stream.pl

    Jako rzecznik RBR nie mam nic więcej w tej kwestii do dodania, uważam że sprawa nie wymaga dalszych wyjaśnień ;]

  • 107. hotshots
    • 2011-04-04 10:23:50
    • *.dynamic.chello.pl

    103. Tutankhamun
    Mozliwe, choc wątpie żeby to był metal - na 99% jakis kompozyt w stylu tych zapamietujących
    kształ i niekoniecznie pod wpływem temperatury, byc może impulsu elektrycznego.
    >>> "....Amerykańskim naukowcom udało się wytworzyć pierwszy na świecie polimer, który pod wpływem prądu elektrycznego zmienia swój kształt, powracając po odkształceniu do pierwotnej formy . Nowy nanokompozyt uzyskano poprzez zmieszanie polimeru SMP, o złożonym składzie chemicznym, z nanowłóknami węglowymi, które uzyskano wypiekając w bardzo wysokiej temperaturze odpowiednie włókna poliakrylonitrylowe (PAN). Materiał ten, celowo odkształcony, po podłączeniu prądu powraca do swej pierwotnej formy w czasie zaledwie dwóch sekund ! "
    Karbon to niejedyny kompozyt i nie takie kosmiczne materiały już są uzywane w F1......
    Wystarczy mieć kasę i cel..........

  • 108. andy_chow
    • 2011-04-06 22:28:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ dziarmol@biss Ilona jest jak Doda tylko zamiast skandali lubi prowokować he he pzdr :-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo