HRT koncentruje się na Malezji
Kierowcy zespołu HRT w dzisiejszych kwalifikacjach nie uzyskali niezbędnego minimum, aby móc wziąć udział w jutrzejszym wyścigu. Ekipa spogląda jednak z optymizmem w przyszłość i ma nadzieję, że za dwa tygodnie w Malezji będzie lepiej.„Wszyscy wykonali dzisiaj niesamowitą robotę. Musimy być dumni, gdyż wszyscy dobrze pracowali i sądzę, że musimy na przyszłość spoglądać z optymizmem. Nie jesteśmy zadowoleni ponieważ nie zmieściliśmy się w 107 procentach, ale już czekamy na Malezję, gdzie będziemy mieli prędkość. Musimy być zadowoleni z tego co zrobiliśmy, czas okrążenia był lepszy niż się spodziewaliśmy i wierzymy, że nasz bolid będzie w przyszłości znacznie lepszy. To prawda, że wszystko było nieco krytyczne, ponieważ zakończyliśmy nie kwalifikując się, ale musimy być dumni z wykonanej przez zespół pracy.”
„Sprostaliśmy wielu trudnościom przyjeżdżając tutaj, a wysiłek włożony przez zespół był ogromny. Niemniej zasady są zasadami. Teraz skupiamy się na następnym wyścigu. Jestem pozytywnie nastawiony i jestem pewny, że w Malezji wszystko pójdzie dobrze.”
Narain Karthikeyan
„Wykonałem tylko dwa pomiarowe okrążenia nowym bolidem przed kwalifikacjami, więc biorąc pod uwagę warunki, było to całkiem spore osiągniecie. Wszyscy wykonali świetną robotę i włożyli sporo pracy. Szkoda, że nie mamy jeszcze jednego dnia. Z dodatkowymi 24 godzinami bylibyśmy w lepszej pozycji. Musimy po prostu wykonać nieco więcej przejazdów, sądzę więc że w Malezji będziemy lepiej przygotowani. Teraz musimy pozostać optymistami.”
komentarze
1. MaCieQ
Poproście ładnie Vettela w Malezjii aby tak nie zasuwał w Q1 ;d
2. piotrek74
liczył ktoś ile wykonali pełnych kółek od początku sezonu ?
3. mistrz15
okolo 29 okr
4. saint77
Jak im znowu bolid nie będzie się sypał na torze to może się załapią na pełne okrążenia pomiarowe....
5. Kojag
Ich słąbsza forma jest wytłumaczalna kłopotami finansowymi, ale słaba forma Marussia Virgin Racing nie jest wytłumaczalna niczym. Rosjanie mają kasę, ludzi i sezon doświadczeń. Porównując możliwości jakie mieli inżynierowie tych dwóch zespołów, to praca zrobiona przez ludzi z HRT nie jest aż taka katastrofalna, jak mogłoby się to wydawać.
HRT mogłoby być świetnym zespołem dla młodych ludzi, młodych inżynierów - pasjonatów, których póki co nie interesuje kasa, ale za wszelką cenę chcą być w F1 - mogliby nabierać tam doświadczenia. Gwarantuję, że spokojnie mogliby zebrać bardzo duży zespół ludzi pracujących "dla idei", skoro i tak zalegają z wypłatami...
6. pjc
Kojag nowe ekipy(z 2010) stoją niestety w miejscu pomimo ulepszeń jakie zastosowały na obecny sezon.
HRT nie dało rady utrzymać ich tempa skoro odstają 2-3 sek w kwalifikacjach od MVR.
Niestety wygląda to bardzo źle.
I niestety nie zanosi się na poprawę skoro montują części z 2010r.
Ta ekipa przestanie istnieć jeżeli nie dostanie jakiegoś poważniejszego zastrzyku finansowego, który pozwoli im się poprawić.
Może Liuzzi dokona cudu i zakwalifikuje się do wyścigu w tej zmodyfikowanej wersji Dallary. W końcu cuda się kiedyś zdarzały (Moreno w Monaco 1992).
Karthikeyana nie biorę pod uwagę bo wystarczy spojrzeć na jego czasy względem Włocha.
7. Quaresma07
Faktycznie, dla nich samo odpalenie bolidu to już sukces ;), a czy będą jeździć czy nie to pewnie mniejsza o to ;]
8. Marti
Nie chcę krakać, ale moim zdaniem do GP Malezji też się nie zakwalifikują.
9. pjc
@Marti Liuzzi przyciśnie na max i w nim nadzieja.
Ale co dalej?
10. renault-rk
hehe vettela musze jeszcze opłacić żeby nie naciskał tak hehe
11. Savior00
"Czekamy na Malezję, gdzie będziemy mieli prędkość". Chyba Liuzziemu się coś pomyliło. Do tego mówi, że czas okrążenia był lepszy niż się spodziewali. Paranoja.
12. bia
Jedna wielka pomyłka ten team i ich koncentracja
13. Marti
9. pjc
Nawet jeśli, to on sam tego teamu nie uratuje i dobrze o tym wiesz ;)
14. beltzaboob
@6. pjc@13. Marti - pytanie brzmi, czemu nikt się w końcu nie przybił do wykupienia jako "bazy" TF110 po Toyocie. Czytałem, że to był naprawdę zaawansowany aerodynamicznie, dobry i gotowy projekt. Przecież na takiej podstawie mogliby budować coś perspektywicznego a nie udawać, że budują w pocie czoła bolid F1, kiedy tak naprawdę pokleili makietkę z tektury...
15. Fox_
Szkoda tylko Vitantoniay
16. pajol112
O czym wy pieprzycie to jest F1 ja tez bym chcial jezdzic w formule 1 i nie lece na kase tylko mam idee to co, jakiegos golfa wezme wyklepie mu mache na krztalt bolidu i jusz mam prawo jezdzic ? To co oni pokazuja to jest zalosne, nie maja kasy to mogli pomyslec ze to drogi interes a nie sie pchac i robic posmiewisko z siebie i z tego sportu!!! Jak byly przedsezonowe testy to gdzie oni byli ? robili sobie zdjecia nowego bolidu dla gazet. Mam nadzieje ze do konca zezonu wycofaja sie z tego sportu, bedie i lepiej dla nich i bezpieczniej dla innych!
17. pjc
@beltzaboob moim zdaniem tamta zabawka a raczej jej cena była dla nich zbyt wysoka.
18. beltzaboob
@17. pjc - najbardziej logiczne wytłumaczenie. I poszła na zmarnowanie taka fajna zabawka. Mimo, że pojawiały się info o przymiarkach do kupna. Niby Zoran Stevanowicz czy jak mu tam było miał sprawę dogadaną. I myślę, że dla F1 w perspektywie lepiej by postąpił Bernie wpuszczając szemranego Serba zamiast "skarpeciarzy".
19. pjc
100% racji. Przynajmniej byśmy wiedzieli jak ten "potwór" zwany TF110 by się sprawował.
20. Piotre_k
beltzaboob, pjc: a skąd przypuszczenie, że Stefan GP stałby lepiej finansowo (i sportowo) od HRT? W końcu hiszpański zespół też polega głównie na prywatnej kasie jakiegoś bogacza. A "potwór" TF110 był co prawda zbudowany, ale przednim jeszcze długa droga testów i usprawnień - nie do końca jestem przekonany, że Stefanoivić zdawał sobie z tego sprawę...
21. Piotre_k
Stefanović miało być oczywiście
22. pjc
@Piotre_k TF110 to był gotowy projekt do przejęcia z całym zapleczem technicznym.
Jestem pewien,że jeździłby lepiej od "składanej" na wariata HRT.
23. Piotre_k
pjc: pod warunkiem, że Stefanović miałby z czego za to zapłacić. Problemy HRT od początku wynikają z braku finansowania.
24. pjc
Piotre_k vide mój post nr 17.
To prawda. Czytałem o tym przed sezonem jak ciężko było im domknąć potrzebny na starty budżet.
25. beltzaboob
@23. Piotre_k - Stefanowicz miał kupę siana do wyprania, dlatego Bernie go nie wpuścił bo byłby za duży przypał (świetnie to swego czasu przedstawił @roko)a z Toyotą był dogadany. Reszta to czyste spekulacje, fakt...
26. manek566
Nie wiem czy ktoś z Was zauważył ale obydwaj kierowce HRT w ogóle nie używali ruchomego tylnego skrzydła ?! A;bo brakło kasy na rozwinięcie tej technologi albo Driverzy zapomnieli o jednym guziku :p
27. Tukan
Tak się kończy cięcie kosztów w F1. Haha. Byle Pan mieco ze sklepu może założyć swój zespół a później lamentować, że nie ma sponsorów, kasy. F1 po prostu musi być bogata i dostępna tylko dla bogatszych producentów. Won HRT, won dublowani na 10 okr.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz