komentarze
  • 1. nekos
    • 2010-08-06 15:30:48
    • *.adsl.inetia.pl

    ciekawe czy nick zyska cos na tych testech (zakladajac ze przyszlym sezonie bedzie gdzies jezdzil)

  • 2. RentonB
    • 2010-08-06 18:13:08
    • *.tbcn.telia.com

    Ciekawe pytanie, z jednej strony Mercedes bedzie chcial wykorzystac jego wiedze przy nowym ogumieniu, z drugiej moze byc ciekawym obiektem westchnien dla innych z tego samego powodu.
    Jesli jednak chce pojezdzic wiecej niz rok to albo Renault albo dalej grzac lawe w Mercedesie

  • 3. AlMastar
    • 2010-08-06 18:48:29
    • *.cdma.centertel.pl

    według mnie nie powinien testować opon a potem jeździć w którymś teamie (czy w ogóle być w jakimś teamie bo to daje przewagę)

  • 4. fanAlonso=pziom
    • 2010-08-06 19:05:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobra guma nie jest zła czy to pirelli czy bridgestone ...

  • 5. pawel3012
    • 2010-08-06 21:00:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też uważam jak inni powyżej że Heidfeld zyska na testach, ale nie do końca, bo każdy bolid inaczej się prowadzi i inne ustawienia ma. Może to pomoże mu w przystosowaniu się do opon, ale za wiele mu to nie da.

  • 6. Ugwer
    • 2010-08-06 23:35:03
    • *.adsl.inetia.pl

    Jeśli będzie testować na byłym bolidzie Toyoty a jakiś zespół wykupi ten projekt + Haidfelda to może nawet być 1 z nowych ekip, albo nawet włąćzyć sie w rywalizację z Torro Rosso ;d

  • 7. Kojag
    • 2010-08-07 12:15:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6. HRT kupuje bolid z 2010, nie 2009... To różnekonstrukcje. A HEI... Hmmm... Dla niego tan test to będzie przypomienie tego, jak jeździ się w F1. On naprawdę wieęcej stracił na pauzowaniu w tym sezonie, niż zyska na poznaniu nowych opon...

  • 8. cyk
    • 2010-08-07 15:29:37
    • *.tktelekom.pl

    Z tego co mi wiadomo opony Michelin bardziej pasowały do stylu jazdy Roberta niz Bridgestone a Pirelli będa podobno według plotek(tak twierdzą pewni panowie) bardziej podobne do mic. niz bri.
    Co pewnie was oczywiście zmartwi (więkoszośc) będą pozwalały na agresywna jazde co będzie odpowiadać Szumiemu :)
    Ja czeklam na opinie szybkiego Nicka. On jeździł na każdej z tych gum i będzie mogł coiś więcej powiedzieć a jakąś wiedze posiada

  • 9. Roll
    • 2010-08-08 12:16:55
    • *.centertel.pl

    Mnie zastanawia jak będą się zachowywały i na jakich torach i czy różnica między miękimi a twardymi będzie duża?

  • 10. grzes12
    • 2010-08-08 12:37:00
    • *.146.5.40.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    3 AIMaster
    Masz rację . Również moim zdaniem , żaden kierowca wyścigowy lub testowy obecnie związany z kontraktem z zespołem F1 nie powinien testować opon na kolejny sezon ;)
    No chyba że już dzisiaj wiadomo kto będzie namaszczony przez FIA na zdobycie majstra w 2011 r ....;///

  • 11. tamersF1
    • 2010-08-08 13:46:45
    • *.opera-mini.net

    Mugello to dobry wybór :) dluga prosta i łuki ktore przechodzi sie bez odjecia (większość)choc sa tez wolne zakręty wiec wybór toru jest jak dla mnie bardzo dobrze trafiony :). Co do Nicka ... No chłopak juz sie nie odrodzi , a testowanie opon i byc moze przyszły sezon w którym może bedzie gdzies jezdzil to łabędzi śpiew :]

  • 12. Budyn_F1
    • 2010-08-08 15:28:59
    • *.chello.pl

    Mysle ze Pirelli nie zawiedzie kierowcow.

  • 13. rzadki
    • 2010-08-11 12:52:13
    • *.apinternet.pl

    Uważam, że w zakresie opon przepisy powinny być nieco inne. Pirelli powinno to przygotować np 5 kompletów mieszanek (na suchy tor), ale to zespoły powinny określać w sobotę przed kwalifikacjami z których mieszanek chcą skorzystać. Śmiem twierdzić, że wprowadziłoby o wiele więcej możliwości wyprzedzania, ustawień bolidów itp..

  • 14. rzadki
    • 2010-08-11 12:53:54
    • *.apinternet.pl

    Dodam jeszcze, że prawdopodobnie treningi w praktyce byłyby wykorzystywane przez zespoły co do minutki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo