komentarze
  • 1. TuR1smo
    • 2010-06-28 13:42:09
    • *.160.132.229

    skoro tacy producenci się kontaktowali, to wątpiłbym w to :)

  • 2. kamilas7
    • 2010-06-28 14:36:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja też!!!A w ogóle Cosworth robi ogólnie cieńkie silniki.Kto był najwyżej z ich silnikami?Barichello na Gp Europy ,4 fuksem.Zrezygnują.

  • 3. Punksnotdead
    • 2010-06-28 14:50:33
    • *.adsl.inetia.pl

    Hm. Chętnie bym zobaczył ich w przyszłym roku z silnikiem Renault. Lubię ten team, a cosworth'em raczej dużo nie osiągną.

  • 4. Termik
    • 2010-06-28 16:38:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tylko Cosinusy mogą mieć jedną zaletę -ciche przyzwolenie nad pracami rozwojowymi poprawiając osiągi -gdzie silniki fabryczne teoretycznie mają zamrożony rozwój. Jesteśmy świadkami że wszystko co angielskie jest inaczej traktowane

  • 5. Ananas
    • 2010-06-29 08:59:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Lotus w formule 1:
    Ilość wyścigów: 500
    Ilość mistrzostw kierowców: 6
    Ilość mistrzostw konstruktorów: 7
    Ilość zwycięstw: 79
    Ilość podium: 172
    Ilość pole position: 107
    Ilość najszybszych okrążeń: 71

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo