komentarze
  • 1. shelby11
    • 2009-09-04 16:29:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli w przyszłym sezonie miałoby jeździć aż 26 kierowców to może zmieniliby punktację, 8 punktujących kierowców to troche za mało

  • 2. black knight
    • 2009-09-04 16:41:17
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    kiedyś punktowało 6, a kierowców chyba jeszcze więcej było ;P

  • 3. owadd
    • 2009-09-04 16:43:57
    • *.connected.pl

    Kiedyś to nawet były kwalifikacje do wyścigu w ogóle - najwolniejsi nie brali w nim udziału!! Tylu było kierowców/zespołów. Ja bym się o punktacje nie martwił, tylko raczej o kwalifikacje - będzie niezły tłok, zwłaszcza na krótszych torach. Powinni trochę wydłużyć poszczególne fazy czasówki.

  • 4. Dr Prozac
    • 2009-09-04 16:51:34
    • *.ipartners.pl

    Tak, były kiedyś pre kwalifikacje dla niektórych teamów. Nie tak dawno temu.

    Mogłoby w sumie punktować 10 kierowców, czemu nie. Ale myślę ze nie ma większej potrzeby zmiany systemu punktowego. Natomiast zgodzę się że kwalifikacje będą problemem (już obecnie tłok podczas kwalifikacji przeszkadza kierowcom). Faktycznie możan by wydłużyć kwalifikacje .

  • 5. Menson
    • 2009-09-04 17:03:51
    • *.191.147.126

    Po co ma być zmieniana punktacja. Jest dobra, o punkty będzie trzeba ostro walczyć. Co do kwalifikacji, to faktycznie może być tłok. Jak na mnie to najlepsze by było jedno kółko pomiarowe...

  • 6. masmisbl
    • 2009-09-04 17:04:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja kwalifikacje widziałbym inaczej :)
    puszczać po 2 kierowców, którzy mogli by zrobić max 2 kółka i nie dzielić tego na Q1, Q2 i Q3 ;)

  • 7. owadd
    • 2009-09-04 17:21:51
    • *.connected.pl

    masmisbl - Kwalifikacje muszą być jak najbardziej sprawiedliwe dla wszystkich. W Twoim wariancie Ci co musieli by startować najwcześniej mieliby najmniej nagumowany tor, a co za tym idzie mniejszą przyczepność. Przy minimalnych różnicach pomiędzy poszczególnymi zawodnikami/bolidami mogłoby to mieć niebagatelne znaczenie. Teraz jest w miarę sprawiedliwie - każdy może zrobić kółko w najleszych możliwych warunkach, ale równocześnie każdy musi się liczyć z tym że inni wpadną na ten sam pomysł. Potrzeba po prostu więcej czasu... :)

  • 8. Orlo
    • 2009-09-04 17:30:47
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @7. owadd, a Twój pomysł to niby jest dobry? Po co więcej czasu skoro napisałeś że w końcówce jest najlepiej nagumowany tor a więc i najlepsze czasy. Wszyscy jadą pod koniec sesji z tym że teraz mamy 20 bolidów i są narzekania na tłok, więc będą tym bardziej przy 26 bolidach. Więcej czasu nic tu nie da.

  • 9. Dr Prozac
    • 2009-09-05 11:40:31
    • *.ipartners.pl

    Pomysł żeby kierowców na jedno kółko wypuszczać lub puszczać dwójkami jest idiotyczny. Pomijając dynamicznie zmieniające się warunki na torze (nagumowanie, rosnąca temperatura itp) to co w wypadku deszczu / wysychającego toru? Co jeśli będzie żółta flaga?
    No i co z widowiskiem, które będzie nudne gdy kierowcy będą wypuszczani pojedynczo.

    W obecnym systemie nie ma niesprawiedliwości. Co najwyżej pech lub zła strategia zespołu. Więcej czasu pozwoli zrobić więcej okrążeń - większa szansa dla zawodnika na zrobienie czystego okrążenia.

    Inna sprawa tot o, że Q3 nie będzie już się różniło. Czy to dobrze czy źle to się przekonamy.

  • 10. Dr Prozac
    • 2009-09-05 14:42:08
    • *.ipartners.pl

    No przesadziłem troche pisząc, że te pomysły są idiotyczne. Ale imho nietrafione choć jakieś zalety takie rozwiązania by mialy.
    Mam nadzieje że nikt się nie obrazil :D

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo