R E K L A M A
„Dziś mieliśmy bardzo interesujący wyścig, jeżeli chodzi o strategie doboru opon. Cały weekend oczywiste było, że miękkie opony są tutaj lepsze od twardych, więc strategie zakładały jak najczęstsze zużycie bardziej miękkich mieszanek. Widzieliśmy strategie na dwa lub trzy postoje. Gratulacje dla Jensona, on jechał na dwa postoje, dla niego taka taktyka była najlepsza, gratulacje także dla Rubensa, za dobre drugie miejsce. Mark Webber również jechał bardzo dobrze. Większość kierowców, wykorzystała fakt, że miękkie opony były i bardziej wytrzymałe i pozwalały na uzyskiwanie lepszych czasów okrążeń. Niektórzy kierowcy mieli problemy z zużywaniem się tylnych opon, ale oczekiwaliśmy tego w tegorocznych bolidach. Ogólnie to był dobry wyścig jeżeli chodzi o osiągi opon, nie było większych problemów.”
komentarze
1. blue57
miękie dawały radę... twarde też nie odstawały taaaak bardzo...... Nie ma się do czego przyczepiać... walerus zresztą sam najlepiej to podsumuje
^^
2. Skoczek130
No tym razem miękkie zdały egzamin lepiej, niż twarde. Mam nadzieje jednak, że w kolejnych wyścigach będą spisywac się w podobnym stopniu.
3. walerus
dobra guma nie jest zła...
4. walerus
złą guma nie jest dobra....
5. Luckymag
W podobnym stopniu to pewnie nie... Jeśli FIA ustaliła ze opony mają sie rórznić o dwie klasy wrardości to nie może być tak, że obie będą zawsze dobre. Raczej będzie tak, że jedne opony będa super a drugie gorsze.. Oby tylko nie tak złe jak to było z miękkimi w Australii. Brigestone uważali że miękkie sa dobre przy odpowiednich ustawieniach bolidu.
6. F1.09
Lubią Brown GP, lubią....
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz