Force India po treningach
„Wykonaliśmy zaplanowany na dziś program, zrobiliśmy kilka kroków do przodu. W dalszym ciągu jesteśmy jednak relatywnie daleko od innych, mamy dużo roboty do zrobienia. Poziom przyczepności był dość mały w dwóch sesjach, w szybkich zakrętach bolid był podsterowny. Porównywaliśmy również dwa rodzaje opon, bardziej miękkie pracowały dobrze, ale to i tak będzie ciężki weekend.”
Adrian Sutil
„Ogólnie to nie był za dobry dzień, mieliśmy kilka małych problemów technicznych. Główny problem był związany z hamulcami, a potem z przegrzewaniem się opon. Walczyłem podczas hamowania, dziś rano straciłem większą część sesji. Po południu tor był wolniejszy, ponieważ wzrosła temperatura, ciężej było doprowadzić opony do właściwej pracy, ale znaleźliśmy już przyczynę, możemy to poprawić przed jutrem.”
Mike Gascoyne , dyrektor techniczny
„Typowy pierwszy dzień, wykonywaliśmy nasz normalny program związany z ustawieniami i oponami. Adrian zmagał się trochę z bolidem podczas hamowania, musimy nad tym popracować jutro. Udało nam się wykonać nasz program bez większych kłopotów. Sprawa wyboru opon wydaje się być jasna, znaleźliśmy dobre ustawienia bolidu, ogólnie dość dobry dzień.”
komentarze
1. rooffi
moze bedzie dobrze
2. daniel316
Oby im się wreszcie udało wejść do Q2. Należy im się to
3. worm
3mam kciuki..;)
4. pz0
Kiedy w końcu ForceIndia będzie miało nowy bolid. Zapowiadali chyba początkowo na Turcję, Już jest Francja a oni dalej w starym VJM01. Wygląda na to że teraz zostali zdecydowanie za ToroRosso. Dokąd nie pokażą nowej bryczki to sytuacja chyba będzie podobna do zeszłorocznej Spykera.
5. pz0
Właściwie to teraz dopiero zdałem sobie sprawę z tego że to jest ciągle bolid Jordana z 2005 roku. Przecież Midland wystartował na Jordanie, Spyker go tylko zmodyfikował, a obecna konstrukcja VJM01 jest tylko kolejną modyfikacją Jordana z 2005. To jest naprawdę stara konstrukcja, więc Hindusi nie mają jak na razie czego szukać w F1. To już SuperAguri miało lepiej bo jeździło w bolidzie Hondy z 2006.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz