komentarze
  • 1. jogi2
    • 2023-09-23 13:45:57
    • *.piekary.net

    Russell :)... "dużo szybkich i kilka wolnych. Ich bolid nie jest najmocniejszy w takich warunkach? ..." :)
    Więc w jakich? Zostały tylko proste ale nie jest.
    Ten jak coś walnie...

  • 2. Dreszcz
    • 2023-09-23 14:36:17
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Wiadomo było że suzuka im nie będzie pasować, podobnie może być w Austin, ale raczej Merce spadną za ferrari na koniec sezonu.

  • 3. ryan27
    • 2023-09-23 14:38:52
    • *.dynamic.mm.pl

    @1
    Przecież nie ustawiasz samochodu pod jeden typ zakrętu. Musisz ustawienia tak zbalansować żeby bolid był możliwie szybki w każdej sekcji. Oni mają dobrą przyczepność i balans na torach, gdize jest dużo wolnych zakrętów. Natomaist jak masz suzuke to nie możesz ustawić samochodu pod wolne zakręty bo są też szybkie i byś na nich za dużo stracił.

    Russell nie gada głupot.

  • 4. Manik999
    • 2023-09-23 15:42:33
    • *.centertel.pl

    Szuka wymaga idealnego balansu. Ten tor obnaża słabości Mercedesa, tak jak Marina Bay RBR czy też Hungaroring Ferrari.

  • 5. Manik999
    • 2023-09-23 15:42:47
    • *.centertel.pl

    ***Suzuka

  • 6. BekowySzyderca
    • 2023-09-23 20:05:16
    • *.11.210.181.ipv4.supernova.orange.pl

    Wydawało się nierealne, ale Merc jeszcze może spaść za Ferrari. Jutro będą szachy 5D i teoretycznie Merc powinien mieć przewagę. Tylko, że ostatnio na pit wall mają problem z wyzbyciem się strachu.

    No i Jerzyk znowu za Hamiltonem - w 2021 oczekiwaliśmy, że teraz dochodzi do zmiany warty. Mieliśmy żegnać Lewisa. A tu przyszły lider ma wciąż wiele do nauki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo