2023-09-22 GP Japonii - #2 trening 08:00 - 09:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 M.Verstappen Red Bull 1:30.688 19
2 C.Leclerc Ferrari 1:31.008 23
3 L.Norris McLaren 1:31.152 22
4 C.Sainz Ferrari 1:31.237 22
5 G.Russell Mercedes 1:31.328 22
6 F.Alonso Aston Martin 1:31.492 22
7 A.Albon Williams 1:31.555 23
8 O.Piastri McLaren 1:31.662 22
9 S.Perez Red Bull 1:31.710 24
10 V.Bottas Alfa Romeo 1:31.739 22
11 L.Stroll Aston Martin 1:31.771 22
12 E.Ocon Alpine 1:31.794 22
13 N.Hulkenberg Haas 1:31.797 24
14 L.Hamilton Mercedes 1:31.829 21
15 L.Lawson AlphaTauri 1:32.141 23
16 Z.Guanyu Alfa Romeo 1:32.165 16
17 K.Magnussen Haas 1:32.169 23
18 Y.Tsunoda AlphaTauri 1:32.178 26
19 P.Gasly Alpine 1:32.179 22
20 L.Sargeant Williams 1:32.320 25
komentarze
  • 1. Lulu
    • 2023-09-22 10:13:23
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Panowie ja w robocie i nie było jak zobaczyć treningów. Pytanie mam .

    Hamilton jest aż w tak czarnej D...czy jest inny powód p14?

  • 2. Lulu
    • 2023-09-22 10:15:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @ dexter oglądałeś?

  • 3. patryko92
    • 2023-09-22 10:16:14
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wszystko wraca do normy...

  • 4. plmno
    • 2023-09-22 10:21:28
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @1 Widziałem onboard z jego okrążenia i nie zauważyłem nic szczególnego, po prostu przejechał słabe kółko tracąc czas w każdym z sektorów

  • 5. fritzl
    • 2023-09-22 11:21:53
    • *.205.214.59.nat.ftth.dynamic.t-mobile.pl

    Dobrze, że Max ma znów najszybszy bolid w stawce, bo po Singapurze nie wiedziałem kto jest najszybszym kierowcą.

  • 6. Lulu
    • 2023-09-22 11:52:14
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @4 planów

    Dzięki i pozdrawiam

  • 7. hubos21
    • 2023-09-22 12:41:44
    • *.8.182.156

    @1
    Teraz będą pisać, że dyrektywa uderzyła w Mercedesa jak przed tygodniem w RB.

  • 8. Lulu
    • 2023-09-22 14:53:25
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @7 hubos21

    Cześć. Szczerze to liczyłem że spowolni to trochę RBR , jednak nadzieja matka głupich niestety. Sezon i tak jest zamknięty więc mogło nam to trochę podkręcić widowisko .

  • 9. dexter
    • 2023-09-22 14:59:59
    • *.c23.pool.telefonica.de

    Servus Lulu,

    w przypadku Mercedesa obraz jest dwuczesciowy: George Russell jest do pewnego stopnia przy muzyce (+0,640 s). Po problemach z balansem (nerwowy tyl) w pierwszej sesji Lewis Hamilton nie byl w stanie przejechac szybkiego okrazenia po poludniu. Traci ponad 1 sekunde. Przed Mercedesem jest jeszcze wiele pracy. Zwlaszcza przy aucie Lewisa Hamiltona, ktory narzekal, ze przednia os jest zbyt mocno "gryzie" w porownaniu z tylna. To pozbawia go pewnosci, szczegolnie w szybkich zakretach. Russell nie mial zadnych konkretnych skarg. Wyglada na to, ze inzynierowie i mechanicy maja troche pracy przed soba. Ale! - kaczka robi zawsze kupe na koncu. Co chcialbym powiedziec? Punkty rozdawane sa dopiero w niedziele.

  • 10. dexter
    • 2023-09-22 15:02:10
    • *.c23.pool.telefonica.de

    * ze przednia os zbyt mocno "gryzie" w porownaniu z tylna.

  • 11. dexter
    • 2023-09-22 17:37:39
    • *.c23.pool.telefonica.de

    @ 8. Lulu

    Takie rzeczy moga sie zdarzyc. Wlasciwie Singapur byl torem ulicznym, ktory wymaga downfoce (sily dociskowej) i RB to ma. Mysle, ze bylo to polaczenie tematow zwiazanych z trakcja, tzn. jak przyspieszam na wyjsciu z zakretu? Jak sprawic, by opony odpowiednio funkcjonowaly (poniewaz nawierzchnia jest stosunkowo wyjatkowa w Singapurze)? Potem dochodzi nastepna sprawa, a mianowicie, ze nie znalezli odpowiedniego setupu w kwalifikacjach. I mleko bylo rozlane ...

    Katastrofa RB wlasciwie zaczela sie juz w ramach przygotowan. RB popelnil pierwszy blad juz w symulacjach, poniewaz miedzy zakretami 1 i 5 asfalt zostal na nowo polozony i odcinek byl znacznie bardziej plaski niz przewidywano - to byla wielka obawa RB, ze w Singapurze jest zbyt wiele nierownosci, a potem naturalnie ustawili pojazd zbyt wysoko. A wiec zaczeli juz za wysoko. Choc wiele zespolow tak zrobilo, ale RB mylil sie, poniewaz mieli ze soba nowa podloge i trzeba bylo najpierw przetestowac i porownac ze stara. W efekcie koncowym coraz bardziej tracili linie. Po prostu nie potrafili znalezc przyczepnosci, logicznie rzecz biorac opony nie zostaly wprowadzone do odpowiedniej temperatury - co oznacza, ze w Singapurze masz strate co naajmniej 0,5 sekundy.

    Teraz jestesmy na Suzuce. Charakterystyka toru jest jak namalowana dla RB. Gdyby mieli tutaj trudnosci, to mozna by bylo zaczac sie zastanawiac, czy nie ma to czegos wspolnego z TD. Ale na to nie wyglada. Czysto teoretycznie mogloby tak byc, ale nie w takim stopniu jak mialo miejsce w Singapurze. Po pierwsze, nie wiadomo czy tak jest w ogole. Po drugie, gdyby tak bylo, to nigdy nie bedzie 0,7s - a tak wygladala strata Maxa verstappena do Carlosa Sainza w Q2.

  • 12. Lulu
    • 2023-09-22 20:51:22
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Siema dexter

    Rozłożyłeś oba GP na czynniki pierwsze ,-).
    Niby wszystko się zgadza a czasy treningowe jedynie dopełniają obrazu . Ja liczyłem jednak ze coś się zmieni tak po ludzku , że będą znowu emocje . Trudno , trzeba przesiedzieć przed telewizorkiem i pasjonować się walka o niższe lokaty .

    Mam tylko nadzieję że Lewis jakoś się pozbiera i odwiedzi top 5 . Walka z Ferrari i McLarenem jako nagroda pocieszenia też by mi odpowiadała.

    Zły jestem bo kwalifikacje przejdą mi koło nosa , jutro do pracy . Spokojnej nocy

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo