komentarze
  • 1. Nikon92
    • 2008-04-24 17:33:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bridgestone jest największym specjalistą w dziedzinie opon. Wierze że ich decyzje będą słuszne......

  • 2. shav
    • 2008-04-24 17:42:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    manwe: bardzo dobra riposta :)

  • 3. kszyh21
    • 2008-04-24 17:49:33
    • *.adsl.inetia.pl

    są dobrzy, ale lepiej było jak była konkurencja - opony byłyby lepsze i jeździli by szybciej

  • 4. tewumoto
    • 2008-04-24 17:51:27
    • *.gprs.plus.pl

    Potwierdza się obiegowa opinia o monopolu w jakiejkolwiek dziedzinie: nie ma gorszego rozwiązania niż zezwolenie jednemu uczestnikowi rynku na niepodzielne prowadzenie działalności!! :( A takim rynkiem jest (a właściwie w prawdziwym tego słowa znaczenia BYŁ) rynek dostawców opon do bolidów F1.. widać skutki braku konkurencji.. Pan Hirohide Hamashima i spółka zapomnieli o przygotowaniu opon na mokrą nawierzchnię.. i ciekawe jak dobre są te ich mieszanki, skoro nie ma żadnego porównania.. brawo dla FIA, ciekawe ile wzięli za przetarg.. :((

  • 5. adamekdab
    • 2008-04-24 17:54:02
    • *.eranet.pl

    Jak dobrze pamiętam to Michelin samo wycofało sie z gry...

  • 6. renault f1
    • 2008-04-24 18:29:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jednak micheliny były lepsze :-(

  • 7. falcon81
    • 2008-04-24 18:47:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja też jestem za "miśkami" ewentualnie GoodYear

  • 8. tewumoto
    • 2008-04-24 18:55:32
    • *.gprs.plus.pl

    @ adamekdab: pamięć ludzka zawodna jest.. :D ale po części masz rację.. :) po tym, jak nowy idol nazi-podobnych, czyli Mosley, ogłosił w 2006 roku, że chce, aby opony dostarczał jeden producent w celu "wyrównania szans" (albo nabicia portfela Mosleya), Pierre Dupasquier z Michelin ogłosił, że to ostatni sezon, gdy jego firma bierze udział w wyścigach F1.. :(( dodał (tłumaczę z niemieckiego): "Michelin nie chce jeko jedyny dostawca ("Exklusivausrüster" -takiego słowa użyto) płacić FIA".. tak więc firma Michelin rzeczywiście sama zrezygnowała, ale po tym, jak Max Mosley ogłosił swój kolejny pomysł na naprawę świata.. :P co za różnica, czy monopol miałby Michelin, czy Bridgestone.. tak czy inaczej byłaby (i jest) kolejna chora sytuacja w F1.. o monopolu McLarena na podzespoły elektroniczne już nawet nie chce mi się pisać.. Max Mosley musi odejść!! jak Balcerowicz.. :D

  • 9. quick B
    • 2008-04-24 19:58:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oby było ciepło bo te najtwardsze mieszanki wymagaja temperatury żeby dobrze pracować.

  • 10. walerus
    • 2008-04-24 21:37:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dobra guma może czasem decydować o życiu!

  • 11. kosola
    • 2008-04-24 23:28:20
    • *.dip.t-dialin.net

    a wie ktos moze czy bolid moze miec rozne opony zalozone na raz ?
    np na przednim prawym kole super twarda ,na innym to troche mniej twarda ?
    btw Bridgestone odnotowalo postep

  • 12. mmeller
    • 2008-04-25 09:25:41
    • *.ktr.pl

    „Na tym torze przednia prawa opona jest poddawana dużym obciążeniom, ponieważ zespoły i kierowcy starają się zyskać przewagę na torze, który jest im tak dobrze znany.”

    nie uważacie że w tym zdaniu nie ma żadnego sensu:)?
    poza tym, circuito de catalunya ma 4 PRAWE szybkie zakręty, co oznacza że największym obciążeniom (i zużyciu) poddawana jest LEWA PRZEDNIA OPONA

  • 13. conrad30
    • 2008-04-25 09:51:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mmeler-chcialbym napomknac iz w szybkich zakretach przednie opony dostaja mniej od tylnych a najbardziej gdzie dostaje przod to bardzo mocne dochamowania w zakrecie badz w luku a wlasnie takich przejsc jest na CdC jest wiele wlasnie ostrych dochamowan dolewych zakretow-wiec pomylki tu niema-pozdrawiam!

  • 14. mmeller
    • 2008-04-25 10:23:22
    • *.ktr.pl

    zapewniem Ciebie że wiem co piszę;)
    jak będzie ogladał GP podczas zmian opon zwróć uwagę na stopień zużycia przednich opon (prawa/lewa)

  • 15. mmeller
    • 2008-04-25 10:24:25
    • *.ktr.pl

    p.s. siedzę w wyścigach od 16 lat, nie tylko F1 :>

  • 16. conrad30
    • 2008-04-25 10:36:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    no ja tez dluzsza chwile ogladam ,ale przyznaje ze niepamietam jak sie scieraja opony na Barcelonie,ale pamietam ze na indianapolis jest wiecej szybkich zakretow i lukow w prawo a ogumienie dziwnie szybko ulegalo degradacji w lewej stonie i prawym przodzie a prawy tyl zostawal prawie jak nowy. Napewno duzy wplyw maja kąty nachylen zakrętow i nagumowanie toru na dochamowaniach,wiec tu nie bede sie spieral! Przyjrze sie dokladnie poszczegolnym taktyka czolowych teamow i Przedyskutujemy to po GP.POZDRAWIAM.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo