komentarze
  • 1. Grzesiek 12.
    • 2022-06-12 18:15:13
    • *.

    Po calym sezonie chłopakom kręgosłup będzie do wymiany.... Jeśli dotrwają do końca :D

  • 2. zimmy
    • 2022-06-12 18:34:17
    • *.

    Tak jak komentatorzy z Eleven wspominali zespoły mogą ustawić zawieszenie nieco wyżej kosztem przyczepności, więc to chyba kwestia samych zespołów żeby rozwiązać problem dobijania.

  • 3. Majki 88
    • 2022-06-12 18:40:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale co ma zrobić teraz FIA zmienić przepisy? Największe pretensje powinni mieć do osób które projektowały ten bolid. W innych zespołach też występuje dobijanie, ale tylko w Mercedesie tak dramatycznie to wygląda.

  • 4. Hooman
    • 2022-06-12 18:47:52
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Może czas by FIA zastanowiła się nad dopuszczeniem aktywnego zawieszenia?

  • 5. fpawel19669
    • 2022-06-12 18:47:52
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    Czyli Mercedes będzie naciskał na zmianę przepisów.

  • 6. Aeromis
    • 2022-06-12 18:53:42
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    Temat będzie pewnie mielony przez długie miesiące, z tej okazji zostawiam ściągę:

    Liczba pojedyncza
    Mianownik (kto? co?): dobijanie
    Dopełniacz (kogo? czego?): dobijania
    Celownik (komu? czemu?): dobijaniu
    Biernik (kogo? co?): dobijanie
    Narzędnik (z kim? z czym?): dobijaniem
    Miejscownik (o kim? o czym?): dobijaniu
    Wołacz (hej!): dobijanie

    Liczba mnoga
    Mianownik (kto? co?): dobijania
    Dopełniacz (kogo? czego?): dobijań
    Celownik (komu? czemu?): dobijaniom
    Biernik (kogo? co?): dobijania
    Narzędnik (z kim? z czym?): dobijaniami
    Miejscownik (o kim? o czym?): dobijaniach
    Wołacz (hej!): dobijania

    i pamiętaj, Dobij Anie!

  • 7. matito
    • 2022-06-12 19:08:28
    • *.

    dobijanie dobijaniem ale ale nie wszyscy się skarżą aż tak, skoro mercedes najbardziej ma z tym problem a inne ekipy potrafiły sobie z tym poradzić to znaczy że da się. Nie mówię że inni nie podskakują ale jak spojrzymy na kamerę z kokpitów np mercedesa - red bulla - ferrari - haasa to widać różnicę.

    Nie jestem przeciwko mercedesowi ale teraz mają zmieniać przepisy tylko dlatego, że mercedes nie poradził sobie z tym ? Niech skupią się na rozwiązaniu problemu bo da sie jak widać a nie zganianiu, gorszych osiągów na podskakiwanie.
    Widok Lewisa który ledwo wyszedł z bolidu był przerażający, ale to nie wina przepisów a tego, że źle zaprojektowali bolid

  • 8. nonam3k
    • 2022-06-12 19:28:11
    • *.adsl.inetia.pl

    7. Oni nie maja pojęcia jak z tej sytuacji wybrnąć dlatego narzekają żeby zmienić przepisy.

  • 9. Andrzej369
    • 2022-06-12 20:12:21
    • *.mt.pl

    Mam pomysł na rozwiązanie i to nie nowy. Bodajże w latach '80 lub '90, aby uniemożliwić zespołom zbyt niskie zawieszenie bolidu, przez co były wówczas niebezpiecznie szybkie w zakrętach, nakazano montaż grubej na kilka cm drewnianej deski pod podłogą. Kto miał ją zbyt startą - dyskwalifikacja. Te deski w bolidach są do dzisiaj, ale możnaby zmienić parę szczegółów, np. do dyskwalifikacji wystarczy w mniejszym stopniu niż kiedyś ją zetrzeć lub zamontować je niżej. Wymusiłoby to na zespołach, które bardzo dobijają przez zbyt niskie zawieszenie auta, zmianę ustawień - oczywiście w imię bezpieczeństwa i zdrowia kierowców.

  • 10. Davien 78
    • 2022-06-12 22:17:12
    • Blokada
    • *.116.132.58.vegawlan.pl

    9@ Ta deska teraz się nazywa powierzchnią bazową i jest z tytanu co wymagają przepisy. Trudno ją zetrzeć. Co do Rus niech nie narzeka. Bolid Hama dzięki eksperymentalnemu tylnemu zawieszeniu podskakiwał bardziej. Efekty tego testu widać było po Hamie na mecie. W wywiadzie Ham stwierdził że tracił przez to na prostej 0.35 sek.

  • 11. hubos21
    • 2022-06-12 23:37:30
    • *.8.182.156

    @10
    Szybko doszli do wniosku, że mają spaprane zwieszenie a oni się tej podłogi przyczepili, jednak widać nie problem nie taki prosty

  • 12. giovanni paolo
    • 2022-06-13 08:35:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Wolff wieszczy kraksę w walce o najszybsze okrążenie"

    Szef Mercedesa jest sceptycznie nastawiony do przepisu, który obowiązuje od sezonu 2019.

    Toto Wolff po dwóch wyścigach sezonu 2019 nie zmienił swojego podejścia do walki o najszybsze okrążenie, które w przypadku finiszu w pierwszej dziesiątce, nagradzane jest dodatkowym punktem.

    Austriak w Australii zakazał swoim kierowcom prób zdobycia jednego "oczka", ale jego polecenia nie zostały wysłuchane.

    W Bahrajnie problemy Leclerca oraz neutralizacja po awariach Renault spowodowały, że w ostatniej fazie nikt nie mógł pozwolić sobie na podjęcie ryzyka. Prawdopodobnie jednak w innych okolicznościach doszłoby do walki, ponieważ najszybsze okrążenie było ustanowione stosunkowo wcześnie.

    Szef Mercedesa jest złym prorokiem i uważa, że w którymś z wyścigów jeden z kierowców może się przeliczyć i zmarnować wysiłek ekipy, rozbijając swoją maszynę.

    "Jestem sceptycznie nastawiony do tego, by nasi kierowcy walczyli o najszybsze okrążenia. Pewnego dnia ktoś skończy wyścig na ścianie i odda wiele punktów. Mam nadzieję, że to nie będzie Mercedes."

    Nawet jeśli tak się stanie, z pewnością kibice nie będą narzekać na nudę i brak emocji w końcówce niedzielnej rywalizacji. Nowy przepis został wprowadzony właśnie po to, by ostatnia faza wyścigu była ciekawsza.

  • 13. olejny
    • 2022-06-13 12:43:59
    • *.25.155.127.ipv4.supernova.orange.pl

    Wypadki były,są i będą z różnych powodów.A jeśli w mercu mają za nisko ustawienie,to niech sobie podniosą.Ale ci z merca chcą aby wszyscy podnieśli wyżej ustawienia i na tym stracili.

  • 14. berko
    • 2022-06-13 18:39:04
    • *.

    @10. Davien 78
    Deska jako całość nie jest wykonana z tytanu, posiada tylko tytanowe wstawki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo