komentarze
  • 1. Shadow 75
    • 2021-12-03 17:00:42
    • *.217-171-61.tkchopin.pl

    Moderatorze czemu śpisz?

  • 2. Krukkk
    • 2021-12-03 17:10:46
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Bzdury opowiada Pirelli, no ale widocznie tak ma byc.

  • 3. karolck93
    • 2021-12-03 17:14:34
    • *.ists.pl

    A czy oni kiedykolwiek przyznali się do błędu?
    Bo z tego co kojarzę, to ZAWSZE jest to wina zespołu bądź toru/części trzecich, przez które opona doznaje uszkodzeń i pęka... Nigdy nie powiedzieli, że ich opony są kiepsko wykonane, zawsze coś.

  • 4. giovanni paolo
    • 2021-12-03 18:49:53
    • *.6.142.112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Skoro to nie jest wada produkcyjna, one po prostu takie są, takie były założenia. Konstrukcja opony zachowała się dokładnie tak jak podczas symulacji.

  • 5. Krukkk
    • 2021-12-03 19:27:15
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @3. Otoz to!

    Pirelli na zlecenie FIA niech sobie eksperymentuje ze strutuktura scierna opon, ale od konstrukcji glownej odpowiedzialnej za bezpieczenstwo powinni sie odpieprzyc.
    Jezeli ktorykolwiek zespol chce eksperymentowac z zywotnoscia opon to ok, ale nie powinno to miec wplywu na pekniecie, rozszczelnienie sie opony itd. Jedynym skutkiem ubocznym takiej decyzji powinna byc obnizona przyczepnosc.
    To w interesie Pirelli powino byc, zeby opony nie pekaly.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo