komentarze
  • 1. nonam3k
    • 2021-06-27 18:53:03
    • *.adsl.inetia.pl

    Od HAmiltona 0.2s. Od ciebie 0.4s

  • 2. FanHamilton
    • 2021-06-27 18:56:36
    • *.play-internet.pl

    Gdyby nie kara to Bottas był drugi

  • 3. konewko01
    • 2021-06-27 19:24:45
    • *.8.19.110.ipv4.supernova.orange.pl

    @2 sprawdziłeś to w magicznej kuli?

  • 4. berko
    • 2021-06-27 19:52:43
    • *.tktelekom.pl

    Dziś zauważyłem coś na co wcześniej nie zwracałem uwagi. Mianowicie, za zajęcie 1 i 4 miejsca jest więcej punktów (37) niż za 2 i 3 (33). Nie wiem, może tylko mnie to dziwi, ale wydaje mi się, że powinno to wychodzić na remis.

    Szkoda że nie ściągnęli Hamiltona wtedy co Pereza, może gonił by Maksa pod koniec, chyba że i ten by zjechał w tym samym czasie

  • 5. Doradca2021
    • 2021-06-27 20:05:35
    • *.

    @4 dlaczego miałoby to niby wychodzić na remis? Przy obecnej punktacji gdzie między 1 a 2 miejscem jest aż 7 pkt to i tak przy układzie który zaproponowałeś ta różnica zmniejsza się o połowę (4 pkt) więc wg Mnie jak najbardziej jest wszystko okay.
    Rowno byłoby gdyby kazde kolejne miejsce było o tyle samo pkt mniej punktowane np 1 - 25, 2 - 23, 3 - 21, 4 - 19

    Ale na podium różnice między miejscami są różne

  • 6. Aeromis
    • 2021-06-27 20:29:21
    • *.lodz.dialog.net.pl

    @4. berko
    Po prostu punktacje dla kierowców i zespołów powinny być moim zdaniem inne. Dla kierowców ta obecna jest jak najbardziej ok, bo średnio częściej motywuje do atakowania.

  • 7. RoyalFlesh F1
    • 2021-06-27 20:45:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. berko
    I jak to miałoby niby wyglądać, gdyby wszystkie wyścigi się tak kończyły. A jeden wyścig skończyłby się inaczej, to mogłoby dojść do patologii . I jedna z ekip mogłaby wygrać mistrzostwa konstruktorów, wygrywając tylko jeden wyścig.. Wszystko jest jak najbardziej ok. Pierwsze miejsce powinno dawać najwięcej.

  • 8. TomPo
    • 2021-06-28 08:29:03
    • *.89.163.204

    Hmmm.... wyscig mial 71 okrazen, to razy 0.2s wychodzi mi jakies 14s
    Rozumiem ze pozostale 30s straty to juz roznica umiejetnosci? ;p

    No a tak serio, to widac ze te nowe regulacje dotknely najbardziej Merca, no ale niektorzy tutaj hejterzy dalej uwazaja ze FIA = Merc.
    Robili wszystko bo uwalic hegemonie Merca i im sie to chyba udalo, tylko co teraz? Hegemonia RBR?
    No nic, zobaczymy jak sie ten sezon potoczy, oraz 'przelomowy' przyszly.

  • 9. michuoz
    • 2021-06-28 08:57:04
    • *.dynamic.mm.pl

    8. TomPo
    Mercedes wiedział jak nowe przepisy się zmienią w tym sezonie przez FIA. Owszem, można podejrzewać że zrobili to specjalnie, nie miej jednak Merc nie przygotował tak dobrze swój bolid jak RBR pod nowe przepisy. Przed laty to Merc był faworyzowany, role troche się odwróciły , a formuła jest teraz ciekawsza, a ekipy środka stawki bardzo sie do siebie zbliżyły.
    Pamiętajcie jednak że mercedes był równie dobry jak nie lepszy od RBR na początku sezonu, teraz widocznie Red bull coś poprawił na tyle że ostatnie 4 GP należą do nich.
    Trochę szkoda mi Bottasa, dwa wyścigi bez pkt nie z jego winy, jedno to że Russel w niego uderzył, a dugie to pit stop Mercedesa w Monaco ( gdyby nie to, byłby na 3-4 miejscu). Moim zdaniem jest świetnym skrzydłowym dla Hamiltona, zatrudnienie ewentualnie Russela wieści powtórkę z sezonu 2016.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo