komentarze
  • 1. END F1
    • 2020-12-30 06:57:09
    • *.free.aero2.net.pl

    "Wiemy, że te opony zostały stworzone dla większego bezpieczeństwa"

    "Zdradliwość tych opon polega na tym, że mają mniejszą przyczepność..."

    Dobrze wiedzieć...

  • 2. Kowiq
    • 2020-12-30 07:53:26
    • *.play-internet.pl

    Kierowcy w 2019: opony są złe
    Kierowcy po testach w 2019: nowe opony są jeszcze gorsze - zostawcie stare
    Kierowcy w 2020: opony są złe
    Kierowcy po testach w 2020: nowe opony są jeszcze gorsze - zostawcie te z 2019
    więc łatwo przewidzieć, że w 2021 też będą złe

    Tak to jest kiedy to nie użytkownik jest klientem.

    Jakoś nie przypominam sobie takich problemów z czasów, kiedy było dwóch dostawców działających na rzecz zespołów, a nie "poprawy widowiska". Owszem były inne, jak w 2005 w Indianapolis kiedy Micheliny okazały się niebezpieczne i po okrążeniu formującym na torze zostało 6 bolidów na Brigestone'ach. Niemniej charakterystyka opon była wynikiem wspólnych decyzji producentów opon i ich klientów, a nie pomysłów zarządzających tym cyrkiem. Zaś konkurencja oponiarska i wybór dostawcy też były elementem tego sportu.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo