Zachwycony Gasly, rozczarowany Hartley
Pierre Gasly zanotował dzisiaj występ powyżej oczekiwań, meldując się w czołowej dziesiątce podczas sesji kwalifikacyjnej. Francuz przyznał, że było to jedno z jego najlepszych okrążeń w tym sezonie. Gorzej poradził sobie jego partner zespołowy, który zakończył zmagania w już w Q1."Dzisiaj było niewiarygodnie, nie wiedzieliśmy, czy przejdziemy do Q2 przed kwalifikacjami, a później dotarliśmy do Q3! To niesamowite uczucie startować z dziewiątego pola, wszystko poszło bardzo dobrze podczas kwalifikacji, udało mi się uzyskać dobry cień aerodynamiczny i wykonać jedno z moich najlepszych okrążeń w tym sezonie. Myślę, że to był najlepszy wynik, jaki mogliśmy osiągnąć podczas kwalifikacji i wspaniale jest zrobić to w domowym wyścigu Toro Rosso. Wczoraj nie czułem się tak dobrze w bolidzie, ale zrobiliśmy duży postęp z dnia na dzień i teraz czuje się dużo lepiej. Dziś wykonaliśmy połowę pracy, a jutro trzeba wykonać drugą połowę. Od startu do pierwszego zakrętu jest naprawdę daleko, więc ważne, by wystartować z pazurem a później po prostu postarać się znaleźć we właściwym miejscu i we właściwym czasie, ponieważ będzie ciasno. Kiedy startujesz bardziej z przodu występuje mniejsze ryzyko, więc postaram się trzymać samochód w odpowiednim miejscu, jechać czysto i jak najbardziej naciskać. "
Brendon Hartley, P18
"To była niesamowicie napięta sesja kwalifikacyjna. Moje ostatnie okrążenie nie było takie złe, popełniłem mały błąd w pierwszym zakręcie, ale reszta okrążenia była czysta. Mogło trochę popadać, ponieważ wczoraj widzieliśmy, że jesteśmy bardzo konkurencyjni na mokrej nawierzchni. Samochód nie był taki zły, a zespół wykonał dobrą robotę, by dostroić bolid do mnie i Pierre'a. W środku stawki było dzisiaj niesamowicie ciasno, co jest niesamowite dla F1, ale frustrujące dla mnie, ponieważ znalazłem się po złej stronie. Gasly'ego i mnie dzieliła 0,1s a to oznaczało różnicę sześciu pozycji. To trochę rozczarowujące być osiemnastym, ponieważ oznacza to więcej pracy do zrobienia jutro, ale po karach dla przeciwników powinniśmy startować z wyższej pozycji."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz