komentarze
  • 1. St Devote
    • 2016-10-19 18:34:48
    • *.static.korbank.pl

    Bez Verstappena nie ma kto ustawiać bolidu w STR.

  • 2. fanFelipeMassa3
    • 2016-10-19 18:38:29
    • *.ip.euro.net.pl

    Gdyby nie to że w 2014, 2015 i 2016 Toro Rosso ma słabsze silniki to ciekawe jakie mieli by wyniki. Kto wie. Może w GP USA Verstappenem miałby podium. Rzeczywiście. Stać ich na piąte miejsce. Toro Rosso w rzeczywistości jest lepszy niż pokazują wyniki. Może byli w tym roku przed Mclarenem.

  • 3. Gosu
    • 2016-10-19 22:29:31
    • *.adsl.inetia.pl

    Niestety w STR zdecydowali się na zeszłoroczny silnik Ferrari, asekurując się poniekąd bardzo słabą formą silnika Renault w sezonie 2015. W tym roku silnik francuskiego producenta jest bardziej konkurencyjny i lepiej rozwijany. Na tym STR przegrało, co widać w drugiej połowie sezonu. Szkoda mi Sainza, że nie puścili go fabrycznego Renaulta, miejmy nadzieje, że dadzą mu szanse w sezonie 2018 w RBR.

  • 4. socjoświr
    • 2016-10-20 12:50:02
    • *.opera-mini.net

    @3 - Toro Rosso zostało postawione pod ścianą jeśli chodzi o silnik przez konflikt Renault i Red Bulla. RBR ma silniki Renault, ale przemarkowane Tag Hauer, co pokazuje że francuski producent co prawda sprzedaje im swoje jednostki, ale cena znacząco poszybowała do góry skoro nawet nie chcą reklamy. Dla STR taki wzrost ceny był pewnie nie do przyjęcia i dlatego zdecydowali się na o wiele tańsze rozwiązanie. Teraz Renault musi finansować swój projekt w Formule 1, konflikt przycichł, dlatego silniki na przyszły rok pewnie nie są już tak drogie jak na początku tego sezonu. Niemniej powrót do Renault i tak pewnie szarpnie budżet STR i druga połowa przyszłego sezonu też będzie dla nic trudna...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo