komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2016-08-24 13:53:23
    • *.minolta.pl

    "jednak jak pokazują zmiany wdrożone przez Renault, niewielką ilością tokenów można zyskać sporo osiągów. " - ale w przypadku Renault chodziło o wdrożenie Turbulent Jet Ignition, a więc poważnej zmiany technologicznej przez którą odstawali. Teraz gdy wszyscy konstrukcyjnie mają to samo, trudno nagle 3 tokenami zyskać 20-30 koni.

  • 2. RBR1
    • 2016-08-24 15:57:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tego co kojarzę to Renault nie korzysta jeszcze z TJI, jeśli się mylę to mnie poprawcie

  • 3. Mateo_R19
    • 2016-08-24 20:41:14
    • *.ingram.com.pl

    @2. Też tak mi się kojarzy. chyba nawet Cyril Abiteboul o tym mówił.

  • 4. sasza
    • 2016-08-24 20:42:53
    • *.protonet.pl

    @ RBR1 Dokładnie tak - TJI wymagałoby przeprojektowania dużej części silnika spalinowego, dlatego też ta nowinka będzie się znajdować w specyfikacji na 2017r, która de facto już lada dzień ma być testowana na hamowni. Za rok najpewniej PU będą bardzo wyrównane i zdecyduje to, kto wykonał lepszą pracę w pozostałych obszarach.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo