Pirelli wybrało opony na Belgię i Japonię
Firma Pirelli ogłosiła jakie mieszanki opon udostępni zespołom Formuły 1 na wyścigi w Belgii oraz Japonii.Podczas wyścigu kierowcy będą musieli skorzystać z miękkiej lub średniej mieszanki opon.
Z kolei na wyścig na słynnym torze Suzuka, producent opon przewiduje wykorzystanie takich samych opon jak na torze Sepang w Malezji, czyli trzech najtwardszych mieszanek- miękkiej, średniej i twardej.
Do wykorzystania podczas wyścigu Pirelli nominowało dwa zestawy twardego ogumienia, co oznaczać będzie, że w Japonii na pewno podczas wyścigu zostaną użyte najtwardsze mieszanki P Zero.
Poniżej przedstawiamy dobór opon na sezon 2016 ze strony Pirelli
- GP Australii: super-miękkie, miękkie *, średnie *
- GP Bahrajnu: super-miękkie, miękkie *, średnie *
- GP Chin: super-miękkie, miękkie *, średnie *
- GP Rosji: super-miękkie, miękkie *, średnie *
- GP Hiszpanii: miękkie, średnie *, twarde *
- GP Monako: ultra-miękka, super-miękka *, miękka *
- GP Kanady: ultra-miękka, super-miękkie, miękkie *
- GP Europy: super-miękka, miękka *, średnia *
- GP Austrii: ultra-miękka, super-miękka *, miękka *
- GP Wielkiej Brytanii: miękka, średnia *, twarda *
- GP Węgier: super-miękka, miękka *, średnia *,
- GP Niemiec: super-miękka, miękka *, średnia *,
- GP Belgii: super-miękka, miękka *, średnia *,
- GP Singapuru: ultra-miękka, super-miękka *, miękka *
- GP Malezji: miękka, średnia, twarda *
- GP Japonii: miękka, średnia, twarda *
komentarze
1. KuMaI khan
Po tym co widzieliśmy w Barcelonie opony na Spa to bardzo dobry wybór - ale wyboru na Suzukę nie rozumiem, tym bardziej że to już Belgia to chyba trudniejszy tor dla opon niż Japonia.
2. ekwador15
dlaczego na suzukę bardziej miękkie? Powinny być takie jak na Silverstone, podobne tory wymagające docisku, dużo szybkich łuków gdzie lepiej aby opona nie pękła jak chociażby 130R :D
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz