komentarze
  • 1. TrollMan
    • 2016-06-04 09:52:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    „Planowane poprawki przechodzą testy na hamowni w Sakurze. Widziałem już pewne pozytywne wyniki. Musi potwierdzić, że ta technologia jest OK.” - wprost bucha optymizmem. Wiedzą już, że zrobili kolejny bubel. Zastanawia mnie jakie inne wyjście ma McLaren, bo mariaż z Hondą to jakaś kpina jest.

  • 2. maras78
    • 2016-06-04 10:28:51
    • *.serv-net.pl

    motają się oj motają a to nie dobrze... w sumie dali ciała w tamtym roku i teraz muszą nadgonić dwa lata w rok... no chyba, że przerzucili się na budowanie konstrukcji na 2017...

  • 3. razor512
    • 2016-06-04 14:14:25
    • *.play-internet.pl

    A ja raczej dostrzegam tu inny sposób komunikacji z mediami, bardzo różny od tego który był prezentowany przez poprzedniego szefa projektu Hondy.

  • 4. TomPo
    • 2016-06-05 19:33:30
    • *.dynamic.chello.pl

    Zamiast inżynierów to prawnicy i księgowi, zamiast ścigantów mamy eco drivingi gdzie najlepiej gdyby każdy ścigał się osobno, bo zaraz lament że był za blisko.
    Do tego durne iskry, oszczędzanie wszystkiego co się da, team orders
    A potem zdziwienie, że F1 na psy z oglądalnością i widowiskiem schodzi.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo