komentarze
  • 1. TrollMan
    • 2016-03-22 12:54:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A 100 lat temu by w ogóle nie zasiadł za kierownicą bolidu f1, 5 tys lat temu brałby udział w wyścigu mamutów (w którym nota bene, kły mamuta byłyby naturalnym pałąkiem ochronnym!), a 100tys lat wcześniej rzucałby kupą w kolegę...

  • 2. Buli2706
    • 2016-03-22 13:06:48
    • *.noc.fibertech.net.pl

    Wyjątkowo się z Tobą zgodzę. Dodatkowo uważam że ktoś kto wsiada za kierownicę przełszo 900 konnej maszyny musi się liczyć z możliwością wypadku. Uważam że ta cała nagonka na to aby było bezpieczniej jest przesadzona. Ci ludzie świadomie wybierają karierę kierowcy i pobierają za to ogromne wynagrodzenia i ścigają się przede wszystkim dla kibiców. A jeśli chodzi o wypadki to równie dobrze można się przewrócić na schodach, uderzyć głową i umrzeć. Wtedy nie powstają dyskusje dotyczące bezpieczeństwa obuwia czy powierzchni. To jest moja opinia.

  • 3. Hamcio20
    • 2016-03-22 13:09:12
    • *.business.static.vectranet.pl

    zaraguje ktoś z administracji natego trola?

  • 4. Mat5
    • 2016-03-22 13:32:37
    • *.254.163.21

    Mosley ma sporo racji l, bo wtedy jeszcze nie korzystano z systemu HANS, oraz generalnie nie rozwijany zbyt mocno rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo kierowcy. To był trochę wypadek w stylu Ratzenbergera (owszem nikt jechał przy nim).
    Ten wypadek, wypadek Kubicy z Kanady 2007, salto Webber z Valencii, wypadek Maldonado z Monaco 2013, ubiegłoroczna Kraka Kwiatami i karambol Grosjeana ze Spa 2012 pokazały, że bezpieczeństwo stoi na bardzo wysokim poziomie. Nigdy idealnie nie będzie, więc trzeba doceniać to co jest

  • 5. Mat5
    • 2016-03-22 13:59:59
    • *.254.163.21

    @4 powinna być kraksa Kwiata

  • 6. pjc
    • 2016-03-22 14:18:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Już to pisałem - Martin Brundle przeżył taki wypadek i to dokładnie w tym samym miejscu - 20 lat temu.

  • 7. fifo
    • 2016-03-22 23:00:41
    • *.centertel.pl

    #6 właśnie miałem to napisać
    zobaczyć można na dailymotion

    video / xthv8r_martin-brundle-crash-1996_auto

  • 8. Root
    • 2016-03-24 00:04:54
    • *.61.41.139

    Ale odkrycie. A 50 lat temu nie przeżyłby zwykłego wypadku. To chyba jasne, że standardy bezpieczeństwa są dziś wielokrotnie wyższe, a bolidy i jazda nimi zdecydowanie bezpieczniejsza, niż przeciętnego Polaka na dowolnej krajowej drodze.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo