komentarze
  • 1. housepl
    • 2016-02-18 16:14:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy tylko mnie śmieszy ten pomysł? Przecież takie "gówno" nie ma szans na ochronę kierowcy w przypadku pędzącego koła w jego kierunku. Juz nie wspomne o starciu z dzwigiem czy innym bolidem

  • 2. tomk7
    • 2016-02-18 16:22:26
    • *.google.com

    Ten "mercedesowy" pałąk jest straszny z wyglądu!

    Jeśli chcą wprowadzać takie osłonki to już lepiej niech zrobią w pełni zamknięte kokpity.
    Przed lecącymi śrubkami ochronią, urwane koła odbiją, a przed dźwigiem nic ich nie ochroni...

    W ogóle pozostaje jeszcze pytanie czy jakiekolwiek osłonki nie będą za bardzo utrudniać wydostania w przypadku pożarów i innych nagłych wypadków.

  • 3. sliwa007
    • 2016-02-18 17:32:22
    • *.play-internet.pl

    1. housepl ważny jest sam fakt, że coś się w tej kwestii ruszyło, nie da się od razu wprowadzić idealnego rozwiązania bo jest za dużo ograniczeń i obaw włącznie z tymi po stronie części kibiców, którzy nie chcą zamykania kokpitów.
    To jest pierwszy projekt i z czasem pewnie ulegnie takim zmianom, że za 5-10 lat w niczym (poza przeznaczeniem) nie będzie przypominał obecnych propozycji.

  • 4. MacGyver
    • 2016-02-18 19:22:24
    • *.centertel.pl

    To charakterystyczne. Wprowadza się propozycje ochrony głowy, które są już o krok od zamknięcia kokpitu i jednocześnie broni się rękami i nogami od przyznania tego faktu. Po co takie manewry? Przecież przed odłamkami nie ochronią (vice przypadek Massy), a wyglądają koszmarnie. Koszmarnie, bo gorzej niż po prostu zamknięty kokpit.

  • 5. bebinx
    • 2016-02-19 08:14:17
    • *.75.235.1

    tomk7 beda sie katapultowac jak w samolotach ;)

  • 6. marekko
    • 2016-02-20 08:08:21
    • *.toya.net.pl

    Czołgam,i czołgami niech się ścigają mogą być bez armat i wież

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo