Opony nie powinny sprawiać problemów- van de Grint
Tak jak oczekiwano po piątkowych sesjach treningowych, miękkie opony Bridgestone pozwalają osiągnąć na pojedynczym okrążeniu czas około 0.4 sekundy lepszy, niż przy wykorzystaniu bardziej twardej mieszanki. Jak przyznaje Kees van de Grint, oba typy ogumienia sprawują się na Indianapolis bez zarzutów, dzielnie znosząc wysokie temperatury i przeciążenia, i nie powinny przyprawiać strategów poszczególnych zespołów o ból głowy."To była bardzo typowa sesja kwalifikacyjna, obie mieszanki Bridgestone Potenza sprawowały się tak, jak przypuszczaliśmy. Oczywistym było, że miękkie opony są szybsze - a potwierdza to fakt, że każdy kierowca ustanowił swój najlepszy rezultat właśnie na nich, wliczając w to najlepszy czas dnia w wykonaniu Fernando Alonso."
"Różnica czasowa między obiema mieszankami wynosi około 0.4 sekundy - w kategoriach zużycia przy wysokich temperaturach i łuszczenia żadna nie sprawia problemów, i powinny dobrze służyć zespołom przy dowolnie wybranej strategii. Do tej pory sezon obfitował w ekscytujące wydarzenia związane z nowymi kierowcami - i znów jesteśmy tego świadkami, dzięki debiutowi młodego Sebastiana Vettela."
komentarze
1. barteks2
Czyli co? twarde-miekkie-miekkie czy twarde-twarde-miekkie?
2. Rider
raczej to drugie
3. barteks2
:)
4. Adk
ja bym obstawial miekkie-twarde-miekkie zeby dobrze zaczac i pod koniec zaatakowac:)
albo miekkie miekkie twarde:) zeby uytzrmac pozycje:)
5. obi216
Z tego co podawali wcześniej , to twarde lepiej pracują na dłuższy pobyt na torze tj. ich parametry poprawiają się - w przeciwieństwie do miękkich. Na jakich będą zawodnicy jeździli , to raczej kwestia taktyki.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz