komentarze
  • 1. Del_Piero
    • 2015-09-05 20:24:50
    • *.ms-net.eu

    Scenariusz startu jest taki: Raikkonen wyprzedza Hamiltona. Fin umiejętnie blokuje Brytyjczyka, na czym korzysta Vettel i mamy dwa Ferrari na czele i za nimi wściekle goniące je Mercedesy, które jednak z czasem zaczynają tracić (zwłaszcza Rosberg). Raikkonen odjeżdża stopniowo a Vettel pełni rolę bufora. Albo odwrotnie. Albo obydwaj walczą o zwycięstwo. W każdym razie jutro przeczuwam wielki triumf Ferrari i Raikkonena.

  • 2. igorpit999
    • 2015-09-05 21:10:42
    • *.adsl.inetia.pl

    Sory ,ale nie :P Massa ruszy jak z procy na 2 miejsce za nimi Raikkonen Vettel Rosberg. Massa blokuje całą trójkę , Hamilton ,a reszta stawki z Bottasem na czele jest daleko z tyłu. Ferrari zmieni szybciej niż Williams Massa spada na trzecie Kimi na czwarte na drugie awansuje Vettel. Potem Felipe blokuje Fina i Niemca do końca wyścigu i kończy na 3 miejscu. Science Fiction ,ale mi by pasowało :D

  • 3. St Devote
    • 2015-09-05 21:13:53
    • *.static.korbank.pl

    Raikkonen startuje z brudnej strony toru. To oznacza, że może zapomnieć o łyknięciu Lewisa już na starcie. Hamilton musiałby ostro przysnąć, żeby Fin dał radę - zadarzało się to w przeszłości co prawda, ale jest mało prawdopodobne. Raikkonen swoim kiepskim startem przyblokuje Rosberga i nie chcąc zderzyć się z Vettelem spadnie z P2. Kolejność po pierwszym zakręcie to HAM, VET, ROS, RAI.

  • 4. Blazefuryx
    • 2015-09-05 23:56:21
    • *.dynamic.chello.pl

    4. Co to znaczy: "z brudnej strony tory"? Chcesz powiedzieć, że nikt nie zajmuje się wyczyszczeniem toru przed tak prestiżowym wydarzeniem, jak wyścig F1, że jest on brudny?

  • 5. St Devote
    • 2015-09-06 02:11:57
    • *.static.korbank.pl

    @4. Blazefuryx, "Runing wide compound loss of grip because you end up on dirty part of the track that was rarely driven on, typicaly covered with "marbles" - chunks of rubber of various sizes that had the same effect as stepping on a banana skin." (F1 Dictionary)

    Mogą sobie przeczyścić miotłą przed tak "prestiżowym wydarzeniem", ale nie zmieni to faktu, że nieparzyści ruszają z wyjeżdżonej, nagumowanej i z lepszą przyczepnością części toru. Ale to przecież wie każdy F1 noob, więc przestań zaczepiać jak jakiś amator szarpania tygrysa za wąsy na pierwszej wizycie w ZOO.

  • 6. Blazefuryx
    • 2015-09-06 12:12:39
    • *.dynamic.chello.pl

    5. Nie miałem o tym pojęcia, a "noobem" w kwestii F1 raczej nie jestem, niezależnie, jak bardzo będziesz się przy swoich zawodnych generalizowaniach upierać. Jednak sam fakt, że swoją wiedzę czerpiesz z jakiś internetowych słowników pozostawia pewne wątpliwości co do tego, czy takie określenie bardziej nie pasuje do Ciebie, choć ja osobiście użyłbym zdecydowanie innego słowa w kontekście tego sportu. Wygląda na to, że jeszcze nie wyrosłeś z gier, a Twoja retoryka brzmi dosyć absurdalnie. O nic się Ciebie, cudaku, nie czepiałem, a jedynie zadałem pytanie z ciekawości. Powiedz mi, jaki ma cel stawianie komentarzy pod każdym tematem, skoro naturalną koleją rzeczy jest to, że ktoś się do nich odniesie, zawsze będziesz taki spięty, jak wielbłądzie jaja podczas burzy piaskowej? Proponuję przed napisaniem kolejnego komentarza do mnie zaaplikować sobie czopa na uspokojenie.



    PS. Aha, jeszcze jedno. Nie stawiaj w cudzysłowie moich wyrażeń, jakoby było coś z nimi nie tak, podczas, gdy sam wypisujesz "f1 nooby". Łączenie angielskiego z polskim w jednym zdaniu nie jest przejawem doskonałym zdolności lingwistycznych, a raczej wieśniactwa. Popracuj nad tym.

    Pozdrów wioskę.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo