komentarze
  • 1. dexter
    • 2015-06-06 09:26:11
    • *.2.45.128

    Wszystko wyglada na to, ze ulepszona wersja silnika (ktory z pewnoscia jeszcze nie chodzi na limicie) oraz nowe aerodynamiczne czesci dobrze funkcjonuja. W dlugich przejazdach czasy okrazen moga stwarzac nadzieje ze nowy upgrade jest krokiem do przodu. Wykrecany czas i to w przypadku obu typow opon wygladal dobrze.

    Kimi na twardszej mieszance w obrebie 7 okrazen ukradl gdzies Rosbergowi okolo 0,5 sek. ktory jezdzil na super-miekkich opnach. Srednia Raikkonena wyniosla 1.18,490 sek. - a to juz jest bardzo dobry wynik. Vettel na „super-miekkiej“ oponie byl o 0,4 sek wolniejszy od Raikkonena, jego srednia wyniosla 1.18, 836 sek. W porownaniu do Nico ktory podczas dlugich przejazdow krecil czasy na „supper-miekkiej“ mieszance, Sebastian byl szybszy.

    Czasy wykrecane na oponie „soft“ czyli na twardszej mieszance pokazuja ze ten typ opony moze byc lepszym rozwiazaniem na wyscig (strategia na jeden zjazd do boksow jest mozliwa). W sumie obaj kierowcy „cavallino rampante“ w swoim przejezdzie na twardszej z dwoch mieszanek byli ok. pol sek. szybsi od Mercedesa. Pytanie brzmi: czy Mercedes wszystko juz pokazal? Z pewnoscia - nie. Ale Mercedes jezdzil z tak zaciagnietym hamulcem, jak zawsze. Tutaj program nie przewiduje znowu az tak ekstremalnych roznic. Dlatego czas Ferrari wydaje sie byc optymistyczny. Poprawa silnika tzn. jesli design wokol glowy cylindra (a takie prace mialy byc przez zespol z Maranello przeprowadzone) zostal ulepszony to roznica 20-40 KM (na plus) jest mozliwa.

    Problem z tym, ze w takich treningach gdy warunki atmosferyczne odgrywaja duza role (podobna sytuacja byla w Monaco) to ciezko jest wyciagnoc z dlugich przejazdow odpowiednie wnioski.
    Tor w pierszym treningu byl jeszcze bardzo „zielony“, brakowalo przyczepnosci.

    Mysle, ze Raikkonen przez lekka krytyke ze strony zespolu ma tak podraznione swoje wlasne „ego“, ze teraz jesli wszystko bedze pasowac (opony beda odpowiednio rozgrzane, timing bedzie dobry) to Kimi powinien po torze „fruwac“. Jak nie teraz, to kiedy?

  • 2. viggen
    • 2015-06-06 13:39:01
    • *.dynamic.chello.pl

    "Mysle, ze Raikkonen przez lekka krytyke ze strony zespolu ma tak podraznione swoje wlasne „ego“, ze teraz jesli wszystko bedze pasowac (opony beda odpowiednio rozgrzane, timing bedzie dobry) to Kimi powinien po torze „fruwac“. Jak nie teraz, to kiedy? "

    Mam nadzieję, że tak będzie.
    A jak nie dzisiaj to chyba nigdy, Opieram sie na Twoich danych, ponieważ treningów nie oglądałem :)
    Pozdrawiam

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo