komentarze
  • 1. GTR
    • 2015-05-07 22:31:15
    • *.dynamic.chello.pl

    To, co Ferrari zrobiło z SF15-T przekracza ludzkie pojęcie. Nowe deflektory, nowe FW, nowe sidepod'y, nowa podłoga, tylne skrzydło, przednie skrzydło. Ależ odwalili detali. Narzeźbili, że mam obawy co do wszystkich elementów w sensie ich współgrania!

  • 2. MarTum
    • 2015-05-07 23:34:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mają ogromny budżet, czują Mercedesa w zasięgu więc starają się podwójnie.

  • 3. lobuzer
    • 2015-05-07 23:37:43
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Niech tylko to zadziała. Skala zmian jest faktycznie ogromna. Wszystko, łącznie z mocowaniem lusterek kieruje strugę powietrza na dół. Robi to wrażenie.

  • 4. jogi2
    • 2015-05-07 23:42:53
    • *.piekary.net

    wrażenie tak ...ale znając życie nic albo w minimalnym stopniu pomoże

  • 5. GTR
    • 2015-05-08 02:31:41
    • *.dynamic.chello.pl

    @4 jogi2
    Absolutnie się z tym nie zgadzam i nikt nie powinien :)
    Treningi + Q + wyścig pokażą ile potencjału tu mamy. Absolutnie niesamowite zmiany i całkowicie inne aero.

  • 6. GTR
    • 2015-05-08 02:33:23
    • *.dynamic.chello.pl

    https:// twitter.com/omnicorse/s tatus/596347466846470144

  • 7. lobuzer
    • 2015-05-08 08:51:32
    • *.static.ip.netia.com.pl

    i jeszcze ponoć update oprogramowania silnika, ale będzie testowany dopiero na testach po wyścigu. Dawno tak mocno nie cisnęli :)

  • 8. Skoczek130
    • 2015-05-08 09:05:33
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Miejmy nadzieje, że to wszystko przyniesie pozytywny efekt. :))

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo