komentarze
  • 1. Porky2
    • 2014-11-19 09:41:06
    • *.240.136.3

    hehe red bull dominowal przez 4 lata i wtedy chyba hornerowi jakos to az tak nie przeszkadzalo

  • 2. zendo
    • 2014-11-19 10:35:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak ustalali regulaminy na ten rok to pewnie każdy producent silników liczył, że uda mu się zrobić silnik lepszy od pozostałych i będzie mógł dominować przez kilka lat dzięki zamrożeniu rozwoju silników. Ta sztuka udała się Mercedesowi i nic dziwnego, że teraz nie chcą zmian, inni na ich miejscu postąpili by tak samo. Mogły te mądre głowy wcześniej pomyśleć że taka sytuacja może się zdarzyć a nie teraz wszyscy płaczą i krytykują Mercedesa. coraz większa komedia się z tej F1 robi. w każdym wyscigu tylko narzekają na opony, źle jak sie zuzywają szybko, źle też jak się zużywają wolno (jak mp w soczi) a między wyścigami narzekaja na mercedesa że nie chce zmian :D

  • 3. MacGyver
    • 2014-11-19 12:08:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Horner to największy płaczek i hipokryta: cztery lata dominacji były ok, a teraz jeden tytuł konkurencji i lamentujesz chłopcze?

  • 4. pawelcool
    • 2014-11-19 12:09:33
    • *.79.236.194

    Niedługo będą jeździc z silnikami na wodę, a z tłumika zamiast dźwięku bedą leciec bańki mydlane.

  • 5. radzix
    • 2014-11-19 14:19:52
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Red Bull dominował w innych obszarach i nie były one zabronione do rozwijania... W tym roku jest inaczej, silnik jest jedną z kluczowych kwestii i nawet najlepsze aero nie pomoże... Sytuacja jest dosyć patowa i przerażająca, to dopiero może być dominacja jednego zespołu.

  • 6. Gregorrius
    • 2014-11-19 14:40:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pokry2 #1. Red Bul dominował ale na innych zasadach ta dominacja powstała, dominował na polu aero które można rozwijać cały czas i nikt nie zabrania poprawek, a w tym przypadku rozwój silników jest blokowany na czas sezonu. Red Bul dominował w czasach gdy 3 podstawowe jednostki miały porównywalne, dopracowane przez lata jednostki, a nie tak jak teraz że jak coś w silniku nie gra to się bujaj z tym przez cały sezon. Silniki V8 powstawały i były dopracowywane w czasach gdy dostawców było 7 z mniejszymi ograniczeniami co do zmian, a teraz jest 3 i jak widać tylko 1 silnik się udał, ba to nie tylko silnik ale cały układ napędowy z bajerami 10x bardziej skomplikowany niż poprzedni, a wystarczy 1 mały błąd i cała koncepcja się sypie na cały sezon.

  • 7. Michael Schumi
    • 2014-11-19 16:54:30
    • *.uni.opole.pl

    Dominacja Red Bulla nie była taka całkiem: w 2010 r. mieli najszybszy bolid, ale i McLaren a także Fernando mieli szanse na tytuł. W 2012 r. też nie dominowali, gdyż McLaren i Alonso również mieli szansę na tytuł. Mercedes z tego roku ściga się z samym sobą. Nawet w 2011 RBR był czasem do pokonania, ale tegoroczny W06 uległ tylko 3 razy przez dwie awarie Lewisa w Australii i na Węgrzech w qualifying i w Belgii przez Nico.

  • 8. Kanthen
    • 2014-11-19 20:20:56
    • *.opera-mini.net

    @ 5. radzix ,6. Gregorrius ale nikt nie zabrania Red Bullowi skorzystać z innego dostawcy silników

  • 9. gumbej
    • 2014-11-20 13:07:03
    • *.ustka.vectranet.pl

    to już nie jest F1, nic nie słychać typować wyniki można praktycznie w ciemno, Mercedes mistrzem na długo przed końcem sezonu i jeszcze te podwójne punkty. Wyścigi stały się zwyczajnie nudne. Nie ma V8, nie ma tankowania już nawet rozmawiać przez radio nie można...NUDA !!!!!!!!!! pamiętam wyścigi za czasów Schumachera i tak do czasów Kubicy było dużo więcej emocji.Pozostaje tylko przestać czekać na nowy sezon bo będzie jeszcze bardziej przycięty nie obecny

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo